Txef txiki DVDripak aurkitu ditut!

Sortzailea Taichisan, 2010ko Ekainaren 30a, 16:09:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

http://www.tusdivx.org/anime-peliculas-series-y-ost-en-dd/24247-mr-ajikko-el-rey-del-sushi-%5B02-99%5D%5Bdd%5D%5Bmegaupload%5D.html

Harrituta gelditu naiz hau ikusterakoan, orain esaten det... Badakit norbaitek osoa grabatu zuela, inork badago prest Releaserik egiteko??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Uste det telesail hau berriro lizentziatua izan zela bere gaztelerazko bertsiorako. Bere gaztelaniazko bikoizketa Domusic-ekoek egin zuten behitzat.

jonnydbz

Nik atal asko ditut grabatuta, baina dvd batzuk izorratu zitzaizkidan eta atal batzuk ere faltan ditut. Gainera telebista analogikotik grabatu nuen.

Besteren batek grabatu al zuen ez dakit.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Nik badekot atalen bat hortik disko gogor baten. Denpora euki ezkero bilatuko dotaz, baie reelesea iteko ez dekot astirik.

PD. Gorantziak danori. Aspaldien ez dot idatzi ta.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Orokorreko gaia errepasatu dut, eta AKET ere bazebilen grabatzen. Zorte apur batekin atal guztiak izango ditu. Baina aspadi da ez duela hemendik idazten.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa