DBZ remasterizatuta eta HDn apiriletik aurrera

Sortzailea jonnydbz, 2009ko Otsailaren 08a, 21:11:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Ronbin

Beste foro batetatik ateratako irudia, Taichisanek komentatzen duena ikusteko

jonnydbz

Ematen du master amerikarra dela eta ez japoniarra. Ez nuen inoiz pentsatuk horrelakorik egingo zutenik.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Zergatik ostia koloreztatu dituzte berriro plano pila? Ez zegoen beharrik, eta hain egin dute gaizki, marrazki faltsuak, imitazioak, diruditela.

Vegetarena oso ondo topatzen dut egitea, baina ez zegoen beste ezertarako beharrik. Eta Vegeta agertzen den plano guztietan Napparen besoko marroiak ere ukitu egin dituzte, eta Vegeta agertzen ez den planoak ez dituztenez ukitu, igarri egiten da ezberdintasuna. Bide batez, komentatzen dizuet aurreko atalean Raditzek kontatzen duen istorioan Vegeta agertzen dela urrutitik ikusita, eta lehengo koloreztapenarekin agertzen dela.

Eta Gokuren efektu hori... Joder, piztutako zigarro batekin ukituta lortzen da efektu hori, no me jodas. Gorputza zeharkatu eta odol tantarik ez, pffff. Blurayetan halakorik ez zela egongo komentatu zenuten? :silba:

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Norbaitek ez zuen komentatu ezberdina izango zela zentsura Blurayn? Dena den odola kentzen molestatu badira...

Taichisan

Gauza erraza da ulertzea, japoniarrek ez dute telesail hau beraientzat egin baizik eta amerikarrentzat soilik, ta ikusten da gainera, zeren hau bada bertsio berria mangan oinarrituta ZENTZURA GABEA, ez dakit ze izan daiteke zentzura egitea. Dena den ez dakit oroitu bazareten baino badirudi "bertsio light"a dela auxe batez ere umeentzako egokitua "infantilagoa" zeren gokurena esan dudana goizean eske........bamos ke DRAGON BALL EVOLUTION pasa daiteke filme bat dalako soilik baino hau,....hau DBZ ikusi dugun ta fan garen guztioi barre egite da, zeren aldaketa hauek sekula santan ere ez dute DBri lagunduko sekula.

Neska lagunari esan diodana ointxe,.....DRAGON BALL instituzioa izanda japonian ta gehien lortu duen manga taanimea izanda, ez dut sekula santan ulertzen zergatik hari diren "desprestijio" hau sortzen. Fullmetal Alchemist manga eta anime askoz ere txikiago batek(txikiagoa trazendentziagatik esan nahi dut, ez dela DB bezain instituzio) mangan oinarritzeko ANIMAZIOA BERRIZTU DUTE OSO OSORIK!! ta gainera atalez atal hobetuz, zentzura pittin bat ikusi gabe!!

Orduan nik esaten dut, ze ostia gertatzen da ba? Dragon ball japoniarrek edo hobeto esanda, TOEIko babaloreek desbirgatzen badute , ta haiek egin dutenez gero ez dago arazorik?? zeren niri egia esango dizuet, berdin dozte amerikarrek zein japoniarrek desbirgatzea, berdin iruditzen jat....

P.D: ba presta gaitetzen datozten atalentzako, vegeta, nappa ta zer esanik ez Freezer sagan....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Krilini adarra sartu beharrean ea zer jartzen duten :silba:

jonnydbz

Nappak Ten Shin Hani besoa mozten dionean ere ez da odolik agertuko. Gero Doktoreak ez du Yamcha zeharkatuko. Gohanek Celli azken Kame Hamea egiten dionean bi besoekin egin dio. Eta gogoratzen duzue Videl vs Spopovitch? Hor animazioa guztiz berrituko dutela uste dut xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa