aupa!!!

Sortzailea songeo, 2008ko Irailaren 26a, 15:31:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

songeo

Aupa!

Ez dut i?on arrautu jende berria presentatzeko lekua. Manga euskerazeko kidea nintzen eta gaur ikusi dut itxita zegoela, justo horrialde hau arrautu ta gero. Ez dakit nabarituko duzuen bi?o nafarra naiz. Eta nafarreraz solastuko dut, bertzela nere lagunak bazilatzen diatelako. :smiley_1140: 

Ta hori, kriston falta zegon euskaldunak ere interneteko munduan gure xokua izateko (gehien bat frikiok  :meparto:). Nik anime eta mangak izugarri gustoko ttut, momento hauetan ikusten ari naiz: One piece (nere ustez obena), naruto, bleach, d.gray man, soul eater, eta batzutan inhuyasha, azken hau ez dutelako bertze deus ikusteko. Gustora lagunduko nuke zerbait fansubeatzen edo, ez dut esperientziarik, saiatu nintzen mcanime-ko euskaldunak biltzen holako zerbait egiteko, eta kriston mobida montatu ziaten (ziguten) euskaraz solastegatik... Bi?o bueno, hemen ikusten da jendea badela laneko, eta ni nahiko alferra izan da ere, saiatuko naiz zerbait itten. Beintzat forun parte hartzen baldin bada ere! jejejeje

Eskerrik asko euskal frikioi leku bat uzteagatik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

P.D: ibiltzen al ditugu firmak????? 

songeo

jeje, barkatu 2 mezu jarraian jartzea, bi?o oraintxe okurritu zait, ni ttikitatik izan naiz frikia, jeje lagunak erraten ziaten, " gelditu biar zaizu burua laukia..." jeje, bi?o hasi naiz ikusten animaziozko serien lista eta burura etorri zait serie bat hagitz zaharra, 6 bionikoak, etb1-en ematen zuten, ez dakit orain dela zembat urte bota izanen zuten, bi?o 1994an do zerbait lenago, bilatu dut pil bat internet ta ez dut deus (ezta argazki p**a bat ere) arrautu, ta jakin nahi nuke, norbait oroitzen den serieataz, (egoteko seguro existu zela :brickwall) do norbaitek izautzen dun horrialderen bat jausteko do zerbait!!!!!!

Eskerrik asko

Aju

Epa songeo, ongi etorri.

I?oiz aipatu izan da serie hau (6 bionikoak), uste dut lehen egiten zen joko baten izan zela, ba?a lortzea ezinezkoa izango da. Youtuben hasierako bideoa dago, froga bisuala izateko :meparto:

Laguntza beti dator ondo, jeje. Jakin beharko litzateke ea zer egin dezakezun. Hemen bi motatako materiala dago orain, bideoa eta komikia. Bideoarekin laguntzeko bi era daude: materiala grabatu ahal izatea (kapturadora, dvd grabagailua etab.), eta bideoak montatzea (bideo bat konprimitu eta audio bat sinkronizatzea). Komikien kasuan, photoshop erabiltzen jakitea, eta pazientzia handia izatea, ze bideoena baino neketsuagoa da komikien kontua, eta nahiko gutxi baloratua egia esan.

songeo

bua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eskerrik asko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gogoratzen nuen bezela zen!!!!! 6 biiiionikoak uu uu zuzentasuna dute buru! 6 bionikoak uu uu!!!!!!!! :silba:
jejejejjeejejeej
eskerrik asko benetan! nere lagunek ez zuten gogoratzen... ba?a banekien nolabait ere lortuko nuela frogaren bat!!!!!!

Eta laguntzeko asunto horrekin... photoshop eta pazientzia zero... jeje
Telebistatik grabatzeko aparatorik ere eztut, ezta experientzirik ere bidiuk konprimitzen ta hori, pixkot ibili dut movie maker... bi?o horrekin ez da deus itten... alere, erraten badiazue programaren baten izena do jeitxi ta asiko nintzen probatzen... Ordenagailukin ongi eramten naiz normalin, ta programak ibiltzen ikasten dut aisa ere!! jeje

eskerrik asko berriz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arsenicum


Ongietorri songeo!

Foroan badau aspaldi ahaztuta dekun atal bat, artxibategia izena dekona, eta bertan agertuten zelan etb-k 6 bionikoen marrazkiak emitidu zeituzen: http://aokromes.clanogre.net/smf/index.php?topic=314.0  Animazio amerikarrean ikusi.

eta hau idazten egon nazen bitartean gogoratu dot, lehen off topic barruen joko bat euki gendule. Nor da pertsonaia izenekoa. Bertan pista batzuk jarrita asmatu behar zendun zein zan edo zeintzuk ziren pertsonaiak. Ba 6 bionikoak aipatu ziren bertan eta argazkiak dauz. Hemen dekozu linka http://aokromes.clanogre.net/smf/index.php?topic=71.msg4085#msg4085
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Ongietorri songeo!! Laguntzeko beste modu bat emulea piztuta eukitxia da bertako materialakin, horrela banaketan laguntzeko. Horretarako ez da pazientzia ere behar ;)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa