Arturo Erregea - Se acabo lo que se daba Koldo Mitxelenatik

Sortzailea Aju, 2006ko Ekainaren 16a, 23:18:27

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Hobe gaur ohean geratu banintz.

Azterketa eduki dut arratsaldean eta gaizki egin dut. Ostean Koldo Mitxelenara joan naiz, eta beno, ya hor kriston moskeoa hartu dut.

Kontua da aste osoan azterketekin egon naizela, eta ez dut astirik izan Koldo Mitxelenara joateko, eta astelehenean joan behar nintzen itzultzen, astelehenerako epea baineukan. Gaur joan naiz, 4 egun beranduago.

Beste 3 VHS hartu ditut, eta lehengo hirurak atera ditudanean itzultzeko esan diot bertakoari 'barkaidazu atzerapena, badakit 4 egun beranduago dakartzadala'. Erantzuten dit 'ah, ba orduan ezin dituzu eraman', eta nik 'eta hori?', eta berak 'zigorra daukazulako. Atzeratu zaren egun bakoitzeko 2 eguneko zigorra daukazu' Hasi kalkuluak ateratzen eta "4 egun atzeratu x 2 eguneko zigorra x 3 VHS" 24 egun... 'uztailaren 10erarteko zigorra daukazu'. Zigor puta oso-osorik lehen aldia izanda...

Lepotik izerdi hotza...

Neure barrurako egon naiz pentsatzen liburutegiko txartela eskatzen bazidan konfiskatzeko ordurarte (por cierto, hilabete edo dauka eta ya albo batetik desegiten dago...), berarekin nahi zuena egiteko esango niola, baina ez dit eskatu. A tomar por kulo, nik data horretarako ez dauakt pixurik eta ez naiz joango euren bila espresamente. Gehiago ez naiz pasatuko mierda hortatik. A tomar por kulo, txartel puta hori ebaki eta lohietara.

Lekeitioko liburutegian adibidez ez dizute ezer esaten, esaten dizute hurrengorako ahal dela epean itzultzeko eta listo; badakit ezin dela konparatu hiri bateko liburrutegiarekin, baina lehenengo aldia izanda ba egin paso pixkat edo...

Gero ya el kolmo izan da kriston zaparradak hartu nauela autobusera bidean, el diluvio bota du, eta errekara erorita bezala nengoen bustita, autobuseko billetea ere desastre zegoen, gidaria tonto jarri ezkero a joderse. Gero barruan goterak, praka hutsekin 75 minutu... Puto dia!

Por cierto, aurreko aldian 3. vhsa kopiatuta zegoela esan nien eta erretiratu egin zuten. Oraingoan ere esatera nindoan 7a ere kopiatuta dagoela baina ya nengoen moduan, ba?a ke se jodan. Eta ya kasualitatez uste badute neuk kopiatu ditudala, me la suda, ya total...

Por cierto, diluvioa dela eta portatilla pixkat bustita dago, hain justu maleta behetik, bentilazioko ranuratik hurbil. Me cago en su puta madre. 2-3 egun edukiko dut piztug abe ea lehortzen den... Ya akojonoa ematen dit pizteak

Hau eguna hau...

Mamorro, zure eskuetan geratzen da audioen rolloa, sentitzen dut

Barbadil

Badakit zer den horrelako egun bat, nere urtebetetzetako afariko egunean tokatu zitzaidan horrelako bat. Kasi rematea izan zan kartera NAN eta diru guztiarekin galdu nuela uste nuenean, 5 minutu izan ziren nun utzi nuen gogoratu nuen harte. Uste dut aurkitu nuela gaueko 12:00 pasata zirelako eta beraz egun santu hori atzean utzia nuelako.  :?


Pena bat da atalena baino ulertzen dut
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Unibertsitaeko liburutegian ere holan da. 2 liburu gehienez eta atzerapen egun bakoitzeko bi eguneko multa. Nik gehien 3 egun x 2 liburu x 2 eguneko multa... 12 egun. Nire legun bateri eramatea ahaztu zitzaion ta 3 hilabeteko isuna jarri zioten.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Aju, orain urrian berriro joan zaitezke Koldo Mitxelenara audioen bila, edo ez daukazu pisurik aurten?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ba duela astebete edo bidali zidan mamorrok email bat esaten udan ezin izan duela konektatu edo, ta bidaltzeko prest dagoela audioak baina arazoak dauzkala kopiatzeko. DVDtik isobusterrekin bideoak disko durora pasatzeko esan diot eta gero grabatzeko. Ez dit erantzun ba?a ya laster erantzun behar luke.



Dena den Koldo Mitxelenako audioekin bakarrik ez dago ezer asko egiterik, zintak falta dira eta daudenetatik bi baten batek kopiatu egin zituen eta kopiak itzuli