KOLORETAN FLIPATEN NAU ZINE ORO-REKIN,BENETAN DIOTZUET...

Sortzailea Taichisan, 2007ko Otsailaren 07a, 11:47:34

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Koloretan flipaten nau ETB-ren politika hijoputa honekin.... atzorarte bazegoen GAURKO GAURAKO 22:00 ORDUETAN, ZINE ORO: KRIPEN FERPEKTUA filmea, eta berdin zait espainarra zein txekoa izatea.
Ezin dena egin da egun berean edo egun bat lehenago derrepente desprogramatu(porke se les sale de los cojones) eta AJURIA ENEA OROIMENEAN dokumental subnormala jarri(bai, subnormala esan dut, ETBkoek ikusten direlako subnormal hutsak direla batez ere zuzendariek, politikarekin bait dabiltzate programazioak josten, KOMO SI ESTO DUERA UNA PUTA TELEBISION PARA HACER CAMPA?AS POLITICAS TODOS LOS DIAS!!!), bai, atakaute nago(zenbat bider esandut azken urteotan hau?) ezbait da normala telebista autonomiko batek hau egitea, kontraprogramazioa egiten segitzen dute, naiz eta telebisten lege berria oso argi utzi 3 asteko programaketa zehatz bat egi nbehar dela eta ERRESPETATU!! ez bada errezpetatzen izuna ekonomikoa izango bait due, eta badirudi potroetatik pasatzen dutela hori!! Nik behintzat eitbri mail bat bidaliko diet ,hauxe bera esanez(pero en tono moderado) zeren ez dago eskubiderik!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!