Euskal Party 14

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Ekainaren 15a, 23:09:34

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Aurten dudan nengoen joan ala ez... baina azkenean banoa 3 urtez jarraian. Foroko norbait joango da? Agian serieak eta truka ditzakegu. Agurr
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Ni ez naiz inoiz joan. Hurrengo urtean agian.

Promoziona ezazu euskal-encodings, jendeak ezagutu dezan, eta bertan zaudela, konpartitu abiadura azkarrean hemengo releaseak.

Arsenicum

Ba... egia bai. Geratu beharko naiz berriro taichisanekin ta berak daukan guztia ta nirea hara eroan. Seguru jende askok jaitsiko duela. 640 GB rekin joang naiz aurten asike... lekua soberan denetarik eroateko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

Ni ez naiz joango baino bai geratu behar garela^^
Ez dakit zein egunetan den EUSKAL PARTY-a baino nik uztailak 1etik 8ra oporretan noa neurelagunekin, ordun lehenago geratu behar genuke^^

Baita ere Aju EUSKAL PARTY-an Dragoi Bola Zren banaketa egiteko bidalizkidazu mesedez lehen baino lehen dauzkazun atal guztiak, zeren ikusiko duzu nola gende askok hortik haurrera zain egongo dela DBZko euskarazko atal gehiago jaisteko irrikitan^^, Geroarte!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

Denbora badago, lasai, ze Uztailak 21tik 25ra da. Ondo prestatu beharko dut daroadan materiala. Listaren bat egin... ta denetarik.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

Ni bai joango naiz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Arsenicum

Ni BG 85an egongo naiz. Lagun katalan batekin noa.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

http://foros.euskal.org/viewtopic.php?t=2968



Hemen jendea animea eskatzen, Dragoi Bola Z bereziki. Erantzun diet nik daroadala, ze lekutan nagoen eta web honetara sartzeko. Ia kasu egiten duen baten batek, ez da damutuko.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Epa arsenicum, aspaldiko, geroxeago MSNn sartuko naiz gauza bat komentatzeko zuri. Beste gauza bat, self_bias_resistorrek esan dit DBZko atalak nahi dituela, eta esan diot non jarriko zaren, eta badaezpada bere lekua emango dizut: BL-51. Ea aurkitzen zareten.