Subforo berria, material dezenterekin gainera

Sortzailea Aju, 2006ko Ekainaren 27a, 00:52:21

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Bai, ondo irakurri duzue, eskupelotaren subforoa ireki dut.

Arsenicumek komentatu dit ea ireki nezakeen eskupelotarentzako zerbait, eta hemen daukazu.

Orain arteko guztiaren dinamika erabat apurtzen duela esan daiteke, baina aldi berean uste dut kriston aziertoa dela, euskal kulturako gauza oso jarraitu bat baita. Segun nondik begiratzen duzun gainera ez da desbideratzen erabat, 'euskal encodings' deitzen baita foroa, eta hau perfektamente aurki daiteke termino horren barruan; dena den hau Orophinen iniziatiba bat izan zen gero neuk hartu nuena pare bat urtera, eta ez dakit ze zentzu eman ote nahi zion.

Dena den, ziur aziertoa izango dela hau jartzea.

Gainera material dezente omen dauka, ahal dituen partida gehienak errekopilatzen saiatzen ari da eta final garrantzitsuak omen dauzka, eta lehenxeago esan didanez aurtengo buruz-buruko txapelketa osoa omen dauka grabatuta.

Komentatu dit baita ere eskari dezente izaten dituela, eta horrek onura egiten digu.

Eta beno, buruz-buruko txapelketa esan dudanean, ez dakit konturatzen zareten horrek zer suposatzen duen; jakingo duzue eskupelotan 2 enpresa nabarmentzen direla: Aspe (Eibartarra?) eta Asegarce (Bilbotarra). ETBk Aspekoen partidak emititzen ditu, eta Asegarcerenak berriz Tele5k, eta horrek zer esan nahi du? partida batzuk erderaz egongo direla. Zuek jakiteko komentatzen dizuet, baina nik pertsonalki ez diot batere garrantzirik ematen honi, sin mas, partiduak dira eta nahiz eta komentarioak gazteleraz egon, kirolak bertokoa izaten jarraitzen du.

Dena den partidarik onenak euskeraz egongo dira, edo behintzat nire ustetan, ze pelotari onenak Aspen daude, Asegarcen ez daude hain onak aunke Aimar eta hangoak dira, asike beraiek ere badauzkate beraien pelotari erakargarriak (aber zer ulertzen duzuen e!).

Arsenicum, galdera  bat, badago beste enpresa txiki bat ya herri txikiagoetan eta zentratzen dena eta pelotari zaharrak erdi erretiratuak + Mikel Go?i daukana (ez dakit zelan baina Mikel Go?i urtero dago jokatzen Amorotoko frontoian partidaren bat), eta badakizu partida horrek norbaitek emititzen dituen? Go?i ikusi nahi nuke, ea zelan dabilen jakiteko. Marc? ?poca. Eta ya de paso, badakizu zelan deitzen den? Banekien baina ez zait akordatzen orain.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: "Aju"
Arsenicum, galdera  bat, badago beste enpresa txiki bat ya herri txikiagoetan eta zentratzen dena eta pelotari zaharrak erdi erretiratuak + Mikel Go?i daukana (ez dakit zelan baina Mikel Go?i urtero dago jokatzen Amorotoko frontoian partidaren bat), eta badakizu partida horrek norbaitek emititzen dituen? Go?i ikusi nahi nuke, ea zelan dabilen jakiteko. Marc? ?poca. Eta ya de paso, badakizu zelan deitzen den? Banekien baina ez zait akordatzen orain.

Pilotari "zaharrak" eta gazte batzuk dauden enpresa hori Frontis deitzen da. Eta TVE-k emititzen ditu bere partiduak. Uste dut ostiraletan La 2 katean eta gero teledeporten errepikatzen dute astelehenetan edo... eta La2-en berriro be asteartean uste dot.

Mikel Go?i-ren enpresa Ordago deitzen da eta ez dakit zer esan. Nik be baneukan ikusteko gogoa baina.... Valentziarren aurka ikusi eta gero... gogoak kendu zitzaizkidan.

Ba daukadan materiala... 1995ko finala.. Ruben Belokiren lehenengo txapela Errandonearen aurka. Gero 1997koa Arretxek irabazitakoa Elokororen aurka. Badekot be Irujoren Lehen txapela 2004an, Aimarrena 2005an, 1997ko 4 terdiko finala Retegi II Vs Titin III, eta aurtengo buruz buruko txapelketa osoa besteak beste. Emulen dauzen danak nire ripeoak direz 2005ko finala izan ezik. Baina horren beste rip bat dekot eginda, partidu osteko entrebistak eta guzti.

Denbora euki ahala joan naz Elink batzuk jartzen. Eta hau norbaitek irakurri eta VHS zaharren bat badeko... ba mesedez esan dezala ta ia zer egin daitekeen.

Gabon, izan huntza, pilotazaleok!  :lol:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Taichisan

AZIRTEO EZ, AZIERTAZO!!Banekien Arsenicumek errekopilaten zegoela esku piloten materiala,neuk aitari galdetu nion ia lagun pilotazalerik bazeukan material gehiago eskuratu ahal izateko baina oraindik ez daki inortaz, dena den bilatzen segituko dut ia zeozer gehiago euki ahal dugun, ezer gehiagorik gabe, taichisan badoa eganXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

NIk euskerazkoak priorizatuko nituzke, lehendabizi euskerazkoak banatuz bereziki. Ez zait, kasu honetan erderazkoak banatzea, gaizki iruditzen.

Barbadil

Nere neskaren anaiari eta lengusuari ilusio handia egin behar die.
Ez diet ezer kontatuko kristoren sorpresa eramateko.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Pentsatzen nabil... Euskal Partyrarte itxarongo dut Elink batzuk jartzeko Uploadsen. Eta bideoak hobetuko ditut. Filtroak pasatu ets VHS-ren beheko marra hori kendu. 2006ko Txapelketa osoa TDT-tik hartua daukat eta ETBSAT-etik holan iragarkiak kentzen ez ibiltzeko, baina besteak... VHS tik daude hartuta.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

TDTtik hartuta badaude... ez dotzut gomendatzen filtratzea. ETa VHSkoak ere ahalik gutxien filtratu.