[DVD]SHERLOCK HOLMES

Sortzailea Taichisan, 2006ko Uztailaren 09a, 16:55:44

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 3 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo lagunok, ara non oporretatik bueltatu, eitbko webguenra jo, eitb produktuak ikusi eta....

SHERLOCK HOLMES-eko sueviak ataratako dvdak baino euskaraz!!eta neuk erosi nituela gazteleraz gero euskarazko bertsioa egitekoXDDD

Ba hori, webgunean jartzen du 10,95 eurotan saltzen direla baino ELKAR edo MEGADENDAN nik uste merkeago egongo direla.

Behintzat 2 dvd atara dituzte eta ez dakit euskaraz paarte zer gehiago dakarrenik ere, baina bueno, neuk behintzat erosi egingo dut naiz eta gaztelaniazko bertsioa euki(orain bai, euskarazko bertsioa Euskara,gaztelania eta italiera badakar ,besteak saldu egingo ditut ze bestelaXD)beno ,geroarte!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Bagaude berriro astokeriak egiten.



Edizio nazionalistak ez dute zentzurik dvd-ean. VHS-ko moduekin jarraitzen dugu. Uste nuen gilipitxikeria hau bukatu zutela Tin Tin-ekin, ikusten dudanez ez. Eta gero, ikusiko dugu ea zenbat kapitulo datozen bakoitzean, imaginatu guztira 8 direla, sablada bat.



Ea egunen batean Eusko gobernura noan eta kultura sailekoi bisita bat egiten diedan.



Bestetik, esan beharra dago, zihurrenez Suevia-k zuen irudi kalitatea berdina edukiko dutela, desastre kristona dena. Soinua harratu ahal badiozu, sarean badirela amerikar dvd-en ripeoak, zeintzuk edizio erremasterizatu batetik datozte.



Por zierto, ere atera dutel 5 dvd-ko pack bat, Martin telesailarekin. 30?, prezio interesgarria.



Beste nobedade bat, Balto-ren hirugarren filma. Lehenengotik has zitezkeen gutxienez. Eta gauza interesgarri bat, erderazko edizio bat egonda ere, erderazko bikoizketa, eta audio originala baditu. Zoritxarrez, azpititulorik gabe bi edizioak, dirudienez. Norabide hau izan behar da.



Kontaidazu dvd-a, interesgarria dirudi ere.

Aju

Ba gaztelerazko bertsioaren berdina baldin bada... Astroteamen zebilen tipo bat igotzen seriea, eta kaptura bat zeukan jarrita eta oso kalitate txarra zeukan, eta berak zioenez filtratuta zegoen bideoa ze originala oraindik txarragoa zen... Itzelezko mierda izan behar du kalitateak...



Eta edizioari buruz, itzelezko roboa izateko moduan egina dago. Ziur-ziur 3 atal dakartzala DVDko. ETBko produktu ofizial guztien moduan, zoritxarrez... Estafa gogorra

mamorro

nik DVD japonesak dauzkat, Sharetik jaitsi nituen.

Barbadil

Nik http://www.emwreloaded.com-etik jeitsi nuen ta kalidade mierdosoa zuen. :evil:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Taichisan

Mamorro,ba ia usten dizkiguzun relase japoniarra euskarazko bertsioa montatzeko,ona izango litzateke eta^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Kuriositatez mamorro, jar ditzakezu pare bat kaptura??



Montatuko nuke gustora ba?a keba, hainbeste gauza dauzkat egiteko ke... Bukatzen dituzunean azterketak abisatu mesedez, Arturoren 5 atal bakarrik falta zaizkit jaistea  :D

Zangalotino

Ni be bai ewnlodetik jaitzi nituen, gainera  denak ez ziren kabitzen dvd batean, niri beintzat :evil:  :evil:

mamorro

Bai, azkena ezik beste guztiak doble kapa dira. Mugimenduetan imagena bi aldiz ikusten da, analogikotik pasatzerakoan gertatuko zitzaien, eta orduan mugimendua dagoenean marra batzuk ikusten dira ordenagailuan, baina telebistan ez da igartzen. kaptura batzuk nahita hartu nituen efektu hori ikusteko.







Marco-ren DVD japoniarrak ere jaisten nabil, hauek kapa simple dira.

Barbadil

Aipamenaren egilea: "Zangalotino"Ni be bai ewnlodetik jaitzi nituen, gainera  denak ez ziren kabitzen dvd batean, niri beintzat :evil:  :evil:



DVD batean sartzeko azken bideoko opening eta ending-a kendu nituen eta baliteke azkenaurreneko bideoko ending-a ere kendu izana.



Kalitate desastrosoa dute, bideo zahar-ak bezala, hauts piloarekin :cry:
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

mamorro

Baina zeri buruz zabiltzate? DVD japoniarrak, erdaraz ala DVDrip-ak?

Aju

Ostia zelako kalitatea daukaten mamorroren DVDek!! Suevienei egurra!!



Mamorro, uste dut barbadil espainiarrei buruz dabilela, komentatzen ari garen DVD txarrak espainiarrak baitira, baina ez dakit eh

FHarlock

AipatuMarco-ren DVD japoniarrak ere jaisten nabil, hauek kapa simple dira.



Nondik?


Barbadil

Aipamenaren egilea: "Aju"Mamorro, uste dut barbadil espainiarrei buruz dabilela, komentatzen ari garen DVD txarrak espainiarrak baitira, baina ez dakit eh



Bai, espaniarrengatik nenbilen.



Hala ere japoniar bertsioko kalitatea ez zait asko gustatzen (bi irudi batera ikustea... :? )
Kupel txarretik...
ardo onik ez.