Euskarazko serie/filma batzuen zalantza

Sortzailea Black Jack, 2007ko Urriaren 04a, 23:27:39

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Black Jack

Lehenengo eta behin barkamena eskatu behar dut, ez baitakit hau ote den sekzio egokiena hau galdetzeko. Foroan begira ibili naiz eta azkenengoz hemen galdetzea zela aukera onena iruditu zait. Hala ere, gaizki jarri badut asko sentitzen dut, ez dut foroa nahasten ibili nahi, nahigabe izan da  :blush

Enfin, retomando el hilo...

Kontua da duda daukadala serie bat ea euskaraz eman ote duten ETB-n. Clouseau inspektorearena hain zuzen ere (badakit pantera arrosa eman dutela, baina Clouseau inspektorearena ez nago zihur).

Eta bi filmekin ere duda dut, bat Simbad el marino (Osamu Tezuka-rena)da eta bestea El gato con botas (Hayao Miyazaki-rena)

Eskerrik asko aurreratuak zuen laguntzagatik!
Twice I destroyed the light and twice I failed. I left ruin behind me when I returned, but I also carried ruin with me...

Taichisan

Pantera arrosa filmea, lehengoa, euskaraz dago bai, neuk dekot muntaia egiteko prest baino dvd rip.a falta zait ondino.

Botadun katua nik uste bai dagoela euskaratua baino hain beste bertsio daude klasiko honetaz ez dakidala hayao miyazakirena den ala ez, simbad ez dakit.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!