ETBko hauek ganorabako hutsak dira....

Sortzailea Taichisan, 2008ko Abuztuaren 20a, 02:33:27

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aupa, ointxe berton jun naz grabagailura gaurko TRAVELER atala ateratzera ta zein izan da nire sorpresa.... derrepente eman die etbko hauei 3 atal segidan emititzea sin previo aviso,....ba putada itzela egin didate ze azkeneko atala 35minutu grabatu bait dira ta 3 minutu daude faltan, pa joder. Gainera flipatzen nago gauza bategaz, ta fijo ia guztiok konturatu zaretela....Donostiako siziriak emititu egin dituzte eguuuuuuunero arrajatabla....ta zer gertatzen hari da Bilboko Suziriekaz???urte guztietan emititu ta derrepente ez??? Ze gertatzen dabil EITBko harduradunekin?? niri egia esan bostajola zaizkit suziritxoak, baino nik uste askok segitzen dituztela urtero etbtik, eta errespetu falta itzela iruditzen jat, zeren badirudi bizkaitarrak gipuzkoarrak baino maila baxuagoan gaudela edo EITBren ustez....Dena den sutan nago TRAVELERrekin egin didaten putada itzelagatik, oin itxoin behar 2,paseari 6.atala berriz hartzeko,...TA GAINERA EZ DITUZTE OSORIK EMOTEN ATAL MADARIKATUOK, AMORRUA SARTZEN ZAIT HORRELAKOETAN!zeren ikusten dugu nola esfortzu bikaina egitend dituzten bikozketa zaintzeko ta guzti ta marikoi hauek nahi dutena egiten dute errespetu falta hitzelak eginez!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

AKET


Aju

Jeje, gipuzkoarrek Bilboko Telebista deitzen diote eta guk Gipuzkoako telebista. Sekula inor ez dago konforme.

Taichisan

Aipamenaren egilea: AKET  Noiz: 2008ko Abuztuaren 20a, 09:31:21
Trankil Taichisan, nik grabatu ditut.
Joder ba sekulako poza emoten didazu!! soilik azkena beharko nuke, baino dena jarraian emon daben ez ba ezdozu jakingo non hasten dan 3.atala...ahal dozunean pasaizkidazuXD(ta ointxe pasako dotzut ripeatzeko zera horiek)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

darko

Niri su artifizialak bost, baina EITBk Bizkaiari (batez ere Bilbori) 9999999999999999 aldiz protagonismo handiagoa ematen diola ukaezina da.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Arsenicum

 Donostiko "jaietako" programa nagusia suak dira, ta normala da beti telebistan emotea.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ezta erraza esaten zeini ematen dioten protagonismo gehiago. Darko badakit zuk oso-osoan pentsatzen duzula Bilbori deskaradamente atentzio gehiago jartzen diotela, baina benetan, hemen justu alderantziz iruditzen zaigu. Bakoitzak berera tiratzen du.

Jaiei buruz egia da Bilbori protagonismo gehiago ematen dietela Donostikoei baino, ba?a eske Donostikoek ez dute graziarik. Eta futbolekoa ya katxondeoa da. Baina ez ETBrena, errealekoena baizik.

baronluigi

Baina ETB-ren sede nagusia ez al dago ba bizkaian xD?

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 15:40:10
Baina ETB-ren sede nagusia ez al dago ba bizkaian xD?
Beno, eta urteetan Miramonek izan du pisu gehiena baina inor ez da kexatu...

darko

#9
Jaiez aparte.

Eta horregatik ETB ikusita badirudi 1983ko uholdeak Bilbon eta asko jota inguruan bakarrik izan zirela, eta horregatik Kopako partida beti Athleticena da nahiz eta beste batzuek derbia jokatu (Osasuna-Pe?a Sport), eta horregatik Vaya Semanitako 10 txistetik 9tan Athletic = Euskal herria eta Clemente, Guerrero = Jainkoa da eta Reala baino ezer okerragorik ez dago, eta horregatik ikusi ditugu ez bat eta ez bi marrazki bizidun erdi batu erdi bizkaieran, eta horregatik (albistegietako ordenaren arabera) Realak ia liga irabazi eta bigarren geratzea baino garrantzitsuagoa da Athletic 7. geratzea, eta horregatik Hik jan eta nik jai programa behin izan ezik beti Bizkaiako herrietan izan da, eta horregatik egoten dira Basetxeak euskaraz ez dakiten bizkaitarrez beteak, eta horregatik Tu vista de Euskal Herriako finalean Gipuzkoako bistarik ez zen izan, eta horregatik Euskadi Gazteak trabesti ospetsua Bilbora bakarrik ekartzen du (hau ere niri bost XD, baina diru publikoa da), eta...

Norbaitek aurten Realaren partida asko bota dituztela esaten badit, bigarren maila botatzen duelako dela eta Alavesen partida mordoa ere bota dituztela pentsatu. Eta nik El Derby ikusi nuen azkenekoan (Reala 1. mailan zegoela), batere partida berezirik izan ez zenean, denbora honela banatu zuten:
Reala: 12-13 minutu, tartean aurretik botata zuten elkarrizketa baten errepikapena.
Osasuna eta Alaves: bien artean Realaren denbora edo.
Athletic: progamari falta zitzaion beste guztia.
Bestela, emakumezkoen futbolean ere Athleticek askoz tarte handiagoa hartzen du.

Pasalo saioko aurkezleek gutxi gorabehera onartu egin zuten Bizkaiari eta batez ere Bilbori ematen diotela garrantzia osoa, "biztanle gehiago dituela" eta betiko aitzakiak jarriz.

Ez dakit nola esan litekeen EiTBk Gipuzkoari garrantzia gehiago ematen diola. Araba, Nafarroa eta Ipar Euskal herria ahaztuta daudela, hori bai, eta lotsagarria da.
Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako, inperialistek eurena inposatzen dutelako baizik

Aju

#10
Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
Eta horregatik ETB ikusita badirudi 1983ko uholdeak Bilbon eta asko jota inguruan bakarrik izan zirela
Eta hori ETBren errua bakarrik da ala? Komunikabide GUZTIAK askoz gehiago zentratu ziren Bilbon gertatu zenarekin. Durangoko bonbardaketa ere handia izan zen, baina zergatik aipatzen da beti Gernikakoa? Hori ere ETBren errua da ala? Komunikabideak Bilborekin gehiago zentratu baziren, orain artxiboan gehiena Bilbokoa edukiko dute, eta zer nahi duzu ematea ba... Aparte, ETB kate berria izanda, ez dut uste mugimendu askotarako zeudenik, eta hala izanik, hobe jende gehien dagoen lekuan zentratu.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
eta horregatik Kopako partida beti Athleticena da nahiz eta beste batzuek derbia jokatu (Osasuna-Pe?a Sport)
Eredu ona aukeratu duzu ba... Nik logikoa aurkitzen dut preferentzia Athletici ematea, zer nahi duzu esatea... Audientziatik bizi dira. Athleticekoen harrokeriatzat hartuko duzu, baina beraiek ere beraien interesak dauzkate.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
eta horregatik Vaya Semanitako 10 txistetik 9tan Athletic = Euskal herria eta Clemente, Guerrero = Jainkoa da eta Reala baino ezer okerragorik ez dago
Realak kriston jokoa ematen du, eta Badiolak ya ni te kuento... Entre ke bera eta txinako dirua... Badirudi jartzen dituzten Realeko gauzak iraintzat hartzen dituzula... eta zuk uste duzu guretzako Clemente jartzea kriston detalle polita dela? Niri ere berdin izorratzen dit.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
eta horregatik ikusi ditugu ez bat eta ez bi marrazki bizidun erdi batu erdi bizkaieran
Honekin hanka barruraino sartu duzu, benetan, flipatzen utzi nauzu. Hasteko, bizkaierako gauzak Edertracken (Bilbon) bikoizten direnean bakarrik sartzen dira, Irusoinekoetan (Donostia) ez da ezer sartzen, eta hemen badago jendea konfirma dezakeena. Gainera, garrantzitsuena, zergatik ez dituzte sartuko hitz batzuk? Gure euskera txarragoa da ala? Nahikoa egiten dugu eskoletan umeei batua sartzen, bizkaiera baztertuz. Nahiago dut "arrakada" entzun "belarritakoa" baino, ze "belarritakoa" bezalako hitzek euskeraren sormen ahalmena oso baxua dela erakusten dute, hori esateko hitz berezi bat existitzen bada, nahiago dut hori esan, eta ez "belarrirako dena, belarritakoa". Eta iparraldeko euskerako hitzak sartuko balituzke ere berdin izango litzaidake.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
eta horregatik (albistegietako ordenaren arabera) Realak ia liga irabazi eta bigarren geratzea baino garrantzitsuagoa da Athletic 7. geratzea

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
eta horregatik Hik jan eta nik jai programa behin izan ezik beti Bizkaiako herrietan izan da
Zenbat programa daramatzate? 3 edo? Azkarregi ateratzen dituzu zuk ondorioak, eta nik dakidala makailu lehiaketa bat eman zuen gipuzkoan. Uneoro joan behar zarete gehiago agertzen edo? Lehenengo programan bizkaia agertzen bada "eztago eskubiderik, bizkaia agertu da eta gu baten ere ez" esaten duzu?

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
eta horregatik egoten dira Basetxeak euskaraz ez dakiten bizkaitarrez beteak
Kriston erantzuna hau ere. Gero Athletic filosofia xenofoboa dela entzun behar dugu. Euskera gehiago egiten duzuenez agian pentsatuko duzu gehiago zaretela edo. Ni inpresio horrekin utzi nauzu.  Baina beno, erantzunaren bila zabiltzanez, kalera joan zen bigarrenak zer esaten zuen? Deseroso zegoela denek euskeraz egiten zutelako, DENEK. Finalera heldu zen Amaia horrek (gipuzkoarra bera) inork baino euskera garbiagoa izanda, zergatik hitz egiten zuen erderaz beti? Ibaien parean zegoen. Badakizu zer esan zuen Artzek, ezta? "Hizkuntza bat ez da galtzen ez dakitenek ikasten ez dutelako... dakitenek hitzegitan ez dutelako baizik". Basaurikoak ezer gutxi zekien euskeraz, baina ahal zuen guztian erabiltzen zuen. Hurrengo edizioan aurkez zaitez ETBn euskerazko filtroa izateko, ea nor ager daitekeen telebistan ta nor ez. Benetan, gai hau delikatua da eta zure jarrera oso txarra da, bide horretatik gaizki zoaz.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
eta horregatik Tu vista de Euskal Herriako finalean Gipuzkoako bistarik ez zen izan
Badirudi ez zenuela ulertu nola zihoan bozkaketa. Jendeak bozkatzen zuen. Bakoitzak bereari bozkatzen badio ere, gehiago garenez, normala da bizkaia ateratzea. Sentitzen dut baina hala da.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
eta horregatik Euskadi Gazteak trabesti ospetsua Bilbora bakarrik ekartzen du (hau ere niri bost XD, baina diru publikoa da)
Aber, ni ez naiz juergazalea, baina edonork esango dizu Donostiako jaiek ez dutela ezer merezi. Horiek zaharrentzako jaiak dira, gazteentzako kaka bat da. Gasteizek ere berdina esan dezake baina ez dute negarrik egiten.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
Norbaitek aurten Realaren partida asko bota dituztela esaten badit, bigarren maila botatzen duelako dela eta Alavesen partida mordoa ere bota dituztela pentsatu.
Eta nola nahi duzu partidak ematea, Realak oztopoak jarri baitizkio? Badiolak pare bat partidu emititzea debekatu dio ETBri, ematen ez badute zelaia gehiago beteko delako. Gaia kontrolatzen duen edozeinek konfirmatuko dizu. ETBk uste dut Realaren 19 partida emateko asmoa zeukala Ligaren hasieran, baina Realak popatik hartzera bidaltzeko arrazoiak eman dizkio. Katxondeo bat da partiduak erosita izanda debekuak jartzea, eta gainera Localiarekin partiduen emisioak negoziatzen hastea. Egidazu kasu, gai hau ondo kontrolatzen dut.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
Eta nik El Derby ikusi nuen azkenekoan (Reala 1. mailan zegoela), batere partida berezirik izan ez zenean, denbora honela banatu zuten:
Reala: 12-13 minutu, tartean aurretik botata zuten elkarrizketa baten errepikapena.
Osasuna eta Alaves: bien artean Realaren denbora edo.
Athletic: progamari falta zitzaion beste guztia.
Bestela, emakumezkoen futbolean ere Athleticek askoz tarte handiagoa hartzen du.
Onartu behar dut lehen mailan zeudetenean arrazoia ematen nizuela, niretzat ere ez da guztiz justua Athletici denbora gehiago eskaintzea zale gehiago dauzkalako, eta errealzaleek berdintasuna eskatzen zuten, maila berean bazeuden, eskubide bera zeukatelako. Hori aurten arte. Orain ikus dezakegu nola Eibar eta Reala kategoria berean dauden, eta Realari askoz denbora gehiago dedikatzen dien. Orain errealzaleei esaten diezu ea zergatik ez diren kexatzen Eibarri denbora gutxiago dedikatzen dielako eta "talde txikiagoa eta zale gutxiago dauzkalako dela diote, eta normala dela denbora gutxiagoan agertzea". Ba lehen mailan ere berdin-berdin gertatzen zen, bakarrik alderantziz ematen zirela gauzak. Ez du balio diskurtsua aldatzea komeni zaizuen unearen arabera.

Eta barkatuko didazu parrafo hau sartzea, baina aipatu egin behar nuen. Osasunakoek, nahiz eta niri ere zergatiak izorratu, ez dute eskubiderik ezer esateko, Bizkaia, Gipuzkoa eta Arabako diruarekin bakarrik finantzatzen baita ETB, Nafarroak ez du dirurik uzten, Nafarroako gobernua, tamalez, bere bolara doa, eta ez du euskerarekin ezer jakin nahi. Fuyukiren blogean (uste dut) bazegoen artikulu oso interesgarri bat, Nafarroan ETB emititzen hasi zeneko garaiak azaltzen zituena. Hasieran ETBk Nafarroa ez zuen bere eskualdetzat hartzen, eta gerora hasi ziren han, 4 urtera, ETBko seinalea hartzen. Zergatik? Gehienbat arrazoi politikoengatik geratzen zen kanpoan, baina jakizula oraindik ere Nafarroak ez diola zentimorik ere ordaintzen ETBri. Eta TDTa sartzen denean ETB gabe geratuko dira Nafarroan... Honekin esan nahi dudana da, nahiz eta euskal talde bat izan, izatez ez dutela ezer eskatzeko eskubiderik. Eta berriro errepikatzen dizut asko izorratzen nauela horrek.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
Pasalo saioko aurkezleek gutxi gorabehera onartu egin zuten Bizkaiari eta batez ere Bilbori ematen diotela garrantzia osoa, "biztanle gehiago dituela" eta betiko aitzakiak jarriz.
Eta normala da. Audientzia potentzial gehiago dago Bilbon, gauza gehien jazotzeko aukera gehien dauzkan lekua da, etab. Ez dakit zerk harritzen zaituen. Nahiz eta bizkaitarra izan, Bilbo eta Donostia distantzia berera dauzkat, eta ulertuko duzun moduan niri Bilbo me la suda, nire inguruko gauzarik ez dute jorratzen, baina niri me la suda. Ez dakit, zerbaitetaz kexatzearren zabiltzala dirudi.

Aipamenaren egilea: darko  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 22:33:44
Ez dakit nola esan litekeen EiTBk Gipuzkoari garrantzia gehiago ematen diola. Araba, Nafarroa eta Ipar Euskal herria ahaztuta daudela, hori bai, eta lotsagarria da.
Ba bai, eta berriro esaten dizut hala uste dudala. Gustatu ala ez, ETBk Gipuzkoa oso potentziatuta dauka, eta Bizkaiak merezi duena baino indar gutxiago dauka. Lehen bikoizketetan bizkaiera askoz gehiago sartzen zen, eta radikalki aldatu zuen guztia, ta ez dakit zergatik, ezta bizkaierak legenarra baleuka ere. Benetan, bizkaierarekiko daukazun paranoia nahiko larria da, niretzako batua bezain euskera ona da, ez hobeagoa ez txarragoa, irakurri dizudanagatik badirudi zuk ez duzula berdin pentsatzen.

NeuAitor

Gipuzkoari eta Bizkaiari tratu bera ematen diotela iruditzen zait (agian bizkaiari gehiago, baina gipuzkorra naizelako izango da), baina besteei ezer ez. LDTa iristean nafarrek ez dute aukerarik izango ezertarako, ETBrik gabe geratuko baitira eta Nafarroako gobernuak manipulatutako telebista bat izango dute, euskera arnasan ere entzungo eztena. Eta, iparraldean ere ETB galdu egingo da?
Eta bikoizketetan bizkaiera erabiltzearena, ez dut batere gustoko. Hala ere ez nuke gustoko izango gipuzkeraz balitz, ez bailitzateke euskaldun guztiei zuzenduta egongo hola jarriz gero (nire ustez). Hala ere, edozein euskalkitako hitzak euskeraren zati direla uste dut, hau da, euskera batuaren zati. Edonon erabiltzen den euskerazko hitza, edozein (Otto Petten ageri den musde ere) euskera batukoa da, edo hala behar litzateke behintzat euskerazko hitza baita. Baina ez litzaidake batere gustatuko edozein euskalkiko aditza, tonua... erabiltzea bikoizteko. Nik diodan bezala: euskalkiak pertsonen arteko traturako eta batua komunikabide eta gauza publikoetarako.

Aju

Aipamenaren egilea: NeuAitor  Noiz: 2008ko Abuztuaren 22a, 01:40:24
Gipuzkoari eta Bizkaiari tratu bera ematen diotela iruditzen zait (agian bizkaiari gehiago, baina gipuzkorra naizelako izango da), baina besteei ezer ez. LDTa iristean nafarrek ez dute aukerarik izango ezertarako, ETBrik gabe geratuko baitira eta Nafarroako gobernuak manipulatutako telebista bat izango dute, euskera arnasan ere entzungo eztena. Eta, iparraldean ere ETB galdu egingo da?
Eta bikoizketetan bizkaiera erabiltzearena, ez dut batere gustoko. Hala ere ez nuke gustoko izango gipuzkeraz balitz, ez bailitzateke euskaldun guztiei zuzenduta egongo hola jarriz gero (nire ustez). Hala ere, edozein euskalkitako hitzak euskeraren zati direla uste dut, hau da, euskera batuaren zati. Edonon erabiltzen den euskerazko hitza, edozein (Otto Petten ageri den musde ere) euskera batukoa da, edo hala behar litzateke behintzat euskerazko hitza baita. Baina ez litzaidake batere gustatuko edozein euskalkiko aditza, tonua... erabiltzea bikoizteko. Nik diodan bezala: euskalkiak pertsonen arteko traturako eta batua komunikabide eta gauza publikoetarako.

Ados nago, baina batura bakarrik mugatzen bagara, euskera oso motz geratzen da nire ustez. Ez nabil esaten ahal den nahastuena erabiltzeko ere. Adibidez lehen esan dudan, "arrakada" eta "belarritakoa". Neuk ere belarritako hitza erabiltzen dut, baina onartu behar dut oso hitz flojoa dela, irudimen gutxirekin sortutakoa, "belarrirako gauza, belarritakoa". Bestea hitz berezia da, eta ez eratorria. Nik uste dut ez garela mugatu behar batura. Eta ya kasu extremoak "hatza" eta "hatzamarra" bezalakoa, zeresanik ez. Batuan gaizki edo behintzat anbiguo geratzen da ("behatza" ere badago baina ez du asko konpontzen). Bizkaian adibidez ondo ezberdintzen ditugu. Zergatik ez hori erabili, zuzena bada eta batuakoa ez?

Taichisan

Hau da esaten dena, gai bat hasi eta radikalki gaiarekin zerikusirik ez duen beste gai batera heltzeaXD....

Mesedez, ez dezagun txorrada hauek estabaidatu ta konfrontazioa hasi txorrada hauengatik, ados?
gutxiak gara ta oin txutxumutxuka ibiltzeko bata bestearen kontra.

Baino esango dut soilik EUSKARA gero ta leku gutxiagorekin geratuko dela azkenean horrela segitzen badute politikoek, ta ETBkoek noski, ze TERMINATOR telesaila hizkuntz guztitan bikoiztu egin da(katalaneraz, balentzieraz, galizieraz, gazteleraz)baino euskaraz inoiz bez. Ta niri bost telesailak edo filmeak puta mierda badirez a la ez, norbaiti gustatuko zaio eta, bikoizteko ka?a gehiago eman beharko genieke etbkoei ta azkar ze bestela....

Azkenengoz esan, gauza esanguratsua ikusi dudala etbn....kasua da etbk ekoiztutako saio, telesail edo filmeetan BETI amaierako KREDITUAK moztu gabe emititzen dituztela, etbko ekoizpena ez duten beste guztia kredituak moztuta beti....benetan lotsagarria da, Fuyuki gaixoak irrika bizian dago bere abestiak entzun ahal izateko ta ONE PIECEn bikoiztutako endinga ondino ez degu ezta ere entzun sekulan ere...Ka?a emon beharko genieke ere arlo horretan.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

#14
Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Abuztuaren 22a, 02:34:40
Azkenengoz esan, gauza esanguratsua ikusi dudala etbn....kasua da etbk ekoiztutako saio, telesail edo filmeetan BETI amaierako KREDITUAK moztu gabe emititzen dituztela, etbko ekoizpena ez duten beste guztia kredituak moztuta beti....benetan lotsagarria da, Fuyuki gaixoak irrika bizian dago bere abestiak entzun ahal izateko ta ONE PIECEn bikoiztutako endinga ondino ez degu ezta ere entzun sekulan ere...Ka?a emon beharko genieke ere arlo horretan.
Egia. Fuyuki, One Piecen falta diren atalak ez ditut oraindik jarri 6. amaierako abesti hori ez dutelako eman  osorik (3 pasetan, ya les vale). Ezin duzue ka?a pixkat sartu? XD Lotsagarria da. Ikusten nago japonieraz utzita igoko ditudala eta orduantxe emango dutela. Eta eskerrak Araitekoek bideoa editatu eta aurrerapenak abestia baino lehen jarri dituztela, ze bestela aurrerapenak ere ez dira salbatzen.