Bihurkorrak

Sortzailea jonnydbz, 2006ko Azaroaren 23a, 21:43:54

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Beno, post hau zabaltzen dut, marrazki bizidun hauei buruz hitz egiteko, ze beti beste gaietan egiten dot berba ta ez da plana horrela jarraitzea:



Gauza da serie honen 45 atal grabatu ditudala (eta beste 10 galdu) eta audio hauek gorde egingo ditudala geroago balizko proiektu baterako. Nik neuk egin nezake, baina ez daukat ideiarik ere gauza horietaz. Bestela ere Selectak dvdak atera behar dituenez itxarotea merezi duela uste dut ikusteko ea euskarazko audioa sartzen duten edo zer, ziur kalitate hobeagoa izango dutela.



Aipamenaren egilea: "Aju"Mmmm, zeuk nahi bezala, goiz baten geldituta (...) edo foroan tutoriala jarrita.
Niri berdin dit, justo aste hontan ez dut ezer egin baina datorrenean laborategiak egiten pasa behar ditudala uste dut... Baian esan dudan bezala ez daukat presa handirik ere, bioi ondo datorkigunean gera gaitezke.



Aipamenaren egilea: "Aju"Zer dabiltza ematen transformersen ordez? Ea ETBko beste anime zaharren bat errekuperatzen duten.
Sherloc Holmes (ez nago ziur horrela idazten den...)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

FHarlock

AipatuBestela ere Selectak dvdak atera behar dituenez itxarotea merezi duela uste dut ikusteko ea euskarazko audioa sartzen duten edo zer, ziur kalitate hobeagoa izango dutela.

Jakin ditudanak jakinda, zail ikusten dut, ETB bikoizketak kobratzen dizkie, katalanak logoa jartzearen truk debalde ematen duenean.



ETB-ren prezioa, hasierakoa, bikozketak kostatu zaien 50% da, gero, baliteke jeistea negoziazioaren arabera, enpresa txikia bada, eta nolako eremuan erabiliko duen.



Kate lokalek ere ordaindu behar dute ETB-ek dagoeneko amortitazuta duen bikoizketa batengatik, zein diruz publikoaren laguntzari esker lortu zen. Kontuz, askori salduta, ETB sobrefinantziatzen legoke beste batzuen bizkarrean.









AipatuSherloc Holmes (ez nago ziur horrela idazten den...)

Ez zegoen besterik erretagorik, bakarrik Chicho Terremoto, Cosas de casa eta el principe de Bel Air jartzea faltatu zaie.

jonnydbz

Gutxienez bideo kalitatea ganorazkoa izango da, ze orain arte jeitsi ditudan atalak oso eskasak dira...



SH beharrean Arale jarri behar zuten... nahiz eta atal gutxi izan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Nola doa Bihurkorren gaia? zerbait aurreratu egin da?
azkenean inork daki Selecta visionek euskarazko audioa hartu duen dvd bertsiorako??
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 10a, 19:15:29
azkenean inork daki Selecta visionek euskarazko audioa hartu duen dvd bertsiorako??
ETB-ek bikoizketagaitik gehiegi eskatzen bazuen, eta hori da bere politika, ez dute eramango.

Arsenicum


DVD-ak atera dira eta ez dakarte euskerako audiorik. Muntaia egin beharko da beraz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

FHarlock

Serrat haundia zioen bezala:

Ni?o, deja ya de joder con la pelota.

ETB euskeraren etzai okerrena izatea ere, badu meritua.


En fin, txarrena, Selektak jarriko duen prezioa, serie zaharra izan arren, DBZ-ren antzera aterako du, 25? 8 atal. Botea jarri beharko al degu. Behintzat, beheraldietara itxoin dezagun ? batzuk salbatzeko.

Arsenicum


Nik DVDRip batzuk dauzkat jaitsita. Ez noa ? bakar bat ere gastatzera.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Udaberriko opor hauetan ea begiratzen dudan zenbat atal ditudan grabatuta.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Orri honetan agertzen den kapturak ez dauka kalitate oso honik ez??

http://www.dvdenlared.com/noticias/20070403010103.html
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

desde luego ez dauka itxura ona, ba?a 'excelente edicion restaurada y remasterizada' dio, asike... zaila izango da hori ba?o hoberik eskuratzea, ez?

FHarlock

Kaptura hori artikuloa ilustratzeko dirudi, baina ez dvd-ko irudia hori denik. VHS-ko kaptura dela ematen diot nik.

Gogoan eduki, orduan animazioa 35mm egiten zela, kalitate originala, negatiboetatik lan egin bada, askozaz obeagoa beharko luke.

Arsenicum

#12





Nik DVDRip honek dekotaz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Jeje, ez daz bi berdin. Nik 49 atalen audiuak dauket, baina batonbatei hasiera falta jako :msn-cry
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa