Dragoi Bola [MG/SF/LIB] [153/153] [Xvid][480p]

Sortzailea orionatk, 2007ko Ekainaren 09a, 18:55:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Orain arte, orionatk-k emulen jartzen ditu, eta horrela jarraituko duela pentsatzen dut. Gero deskarga zuzenean besteren batek igotzen ditu (zehazki beste bik). Leisanek igotako atalak ez dute zerikusirik honekin, hauek kalitate askoz hobea dute.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

RYOGA


ekai_TZ

Lasai, zihur laister orionatk laister jarriko dituela atalak  :egiptooo :vueltasss :egiptooo

txapelzuri

Aupa:

73. atalaren 1. linka rapidsharean ez dabil eta megauplodean ez dago atal hau.
Posible izango litzateke rapidsharean linka konpondu edo 73 atala megauplodera igo? , mesedez.


josu

Neu ere aspalditik zain nago oriotnat-ek noiz jarriko dituen DB-ko atalak. Hori bai abisatu jartzen dituenean.

Goazen lagunok .......

solomo

JOE!!! Banaukon gogua Dragoi Bola euskeraz ikusteko!!!!  :mf_dribble:

Azkenean lortu det!!! Bueno, oraindik osoa ez det jetsi, Dragoi bola ia osoa jetsi det deskarga zuzenetik, eta Dragoi Bola Z ere deskarga zuzenetik jesten ari naiz!! Hau poza!!!

ZORIONAK FORO HAU SORTZEAGATIK, ETA HORRENBESTE LAN HARTZEAGATIK!!!!! 5 PUXTARRI :holas:

:vueltasss :egiptooo

jonnydbz

Jeitsi dituzun atalak hauekin alderatuz oso kalitate txarra daukate, hauek hobeak dira.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

solomo

Orionatk!! nahi izanez gero, ni prest nago Megauload-era igotzeko kapituluak, emule baino askoz azkarro dijoalako. Hau guztiz osatuta utzi behar da, Dragoi Bolak hau eta gehiago merezi bait du.

Beraz badakizu, laguntzarik behar ezgero hemen nago. Irrikan nago DragoiBolako falta diren atalak ikusteko, ze Dragoi Bola Z nahiz eta jetsia izan ez det nahi ikusten hastea Dragoi Bola osoa bukatu harte. 

:manifa: DRAGOI BOLA NAHI DUGU!!!

Eskerrik asko orain arte egindako lan gogorragatik.

P.D.: Leisan=ek, nun ditu kapitula jeisteko? Emule? Bestela hortik jeisten hasi beharko, naiz eta kalitate ain ona ez euki :mf_dribble:

Govels

Kaixo, eskerrik asko Dragoi Bola euskaraz ipintzeagatik. Noiz jarraituko duzue kapitulu berriak ipintzen, deziatzen nago falta diren kapituluak ikusteko.
Agur, eta eskerrik asko.

Jabarro

Kaixo gaztiak!
nola doa dragoi bolan releasea? fijatu naz ez dezutela denbora askoan link berririk jarri. Pixkat gandul al gaude ;tximuzoro? 'jajajajajaja :meparto:

orionatk

Aupa denoi, barkatu aspaldi bizi seinalerik ez ematearren. Ikasgai piloa euki dut iraileko azterketetarako, eta ia ez dut denborarik izan niretzako... Baina libre geratu naiz azkenean denboraldi baterako!!
Jo ta ke jarriko naiz muntaiarekin, ea "del tiron" egiten dudan, kapitulu gabe utzi dudan denbora guztia konpentsatzeko ^^

Taichisan

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2009ko Irailaren 22a, 13:17:12
Aupa denoi, barkatu aspaldi bizi seinalerik ez ematearren. Ikasgai piloa euki dut iraileko azterketetarako, eta ia ez dut denborarik izan niretzako... Baina libre geratu naiz azkenean denboraldi baterako!!
Jo ta ke jarriko naiz muntaiarekin, ea "del tiron" egiten dudan, kapitulu gabe utzi dudan denbora guztia konpentsatzeko ^^

Azkenean!! banengoen ni ba oso arraroa zela messengerrean ezenidala kasurik egiten ta moskeatzen hasia nintzenXD
Ba oso ongi deritzot, uste dut falta zaizkizun audio guztiak dituzula, ordun releasea amaitzen duzunean geratzen gera nire dvdak bueltzatzeko ongi? aio!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk


jonnydbz

Poztu egin naiz zure mezua ikustean, azkenean dena izango dugu!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

josu

Kaixo danoi,

Bariduri azkenean serie osoa edukiko dugula euskaraz. Lehenik eskerrak ematea Orionatk, jonnydb ... eta guztiei egindako lan gogorragatik.
Eta esatea lasai egiteko atalak orionatk-i, ez ematea paliza bat orain guztia egiten. Pixkanaka eta zure erritmora egitea, zeren nahiko lana izango da serie erdia egiten.

Azkenik esatea n :vueltasssik ere gogo izugarria nuen db seriea amaitzeko.

Goazen lagunok......