Izotz Aroa 2: Urtze aldia - Ice Age 2: The Meltdown (2006) [1080p|MEGA] [ONLINE]

Sortzailea NeuAitor, 2009ko Urtarrilaren 02a, 21:28:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

NeuAitor

Barkau pelikula honekin arazuak euki dezuezen danoi, lenuo ia dana ondo dauan ikusi bihar noan...
Baina lasai, ez'tio inportaik, ya ipini det ondo ta bixarko altzauko det megauploadea, bale?

NeuAitor

Bueno ba, azkenian ipini det, ahal danian. Barkau eragozpenak, bestia hobeto beidau bihar noan...
Baina bueno, oain ondo do, sinkronizauta. Failon bat baldin baraka abisa, baina bueno, ez'tet uste.
Beste alde batetik, eMuleko linka kendu ein det, bideo zaharrana zan da, ta gainea e'tzihuan aurrea. Ta ez, ez'takat, berez behintzat, eMulen ipintzeko asmoik, ez'pazatzue inporta behintzat. Hori bai, batenabtek eskau ez'keo ipiniko neuke, baina bueno...
Bueno, roilo hau dana ta gero... ia oain pelikulia gustzenm zatzuen!

Taichisan

Ez dakit ikusi duzuen ELKAR MEGADENDAn baino eitbkoek ROBOTAK eta IZOTZ AROA 2ko dvda kaleratu dute....ta ikusten baduzue penagarria da nola egin duten gainera..
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

baronluigi

Ba nik atzo ikusi nuen oso osorik eta inongo arazorik gabe. Bikoizketa oso ona iruditu zitzaidan. Eskerrik asko NeuAitor-i bideo hau ripeatu eta Megaupload-era igotzeagatik. Denbora badaukat ni ere server bereko beste link bat sortzen saiatuko naiz, eta ondoren hemen jarriko dut

Ongi izan.

burrundaie

FU-era berrigota. Aprobetxatu dut FU-ek ondo erantzuten duen ikusteko.

burrundaie

"I" hizkiko animazio film guztiak berrigota.  :omgomg:

arylation

Barkatu, burrundaie, baina zein da FU?
Nolakoak lirateke estekak?

Eskerrik asko aldez aurretik

burrundaie

Aipamenaren egilea: arylation  Noiz: 2012ko Abenduaren 11a, 23:16:27
Barkatu, burrundaie, baina zein da FU?
Nolakoak lirateke estekak?

Eskerrik asko aldez aurretik
File-Upload, garai batean ondo zebilen zerbitzari alemaniarra. Gaur egun, tamalez, funtzionatzen ez duena.

arylation

Aupa berriro,

File Upload-arena ulertuta. Eskerrik asko. Ziddu-aren hasierako esteka falta zen eta horregatik nenbilen beste biltegi baten bila. Behin ziddu-arena konponduta (part1 idatzi dut estekan eta kitto), filma eskuratua.
Mila esker,

txape

Barkatu, baina lehenengo fitxategia? Ziddu serbidorean dagoena bigarren fitxategiarekin hasten da. Horrela al da?

Godelet

G o d e l e t

txape

Nola egiten duzue?? Makina puta bat zarete. Esker mila !!  :keinu:

Godelet

Jakina!
Egun oso teklak jipoitzen :batman:

Zuen gurariak aginduak dira guretzat :mihi:
G o d e l e t

arylation

Eskerrik asko, NeuAitor. Primeran ziddu erabiltzeagatik. Nire kasuan behintzat, fidagarri eta egonkorrena. Ondo segi,

Godelet

MEGAn, ZIDDUn eta SOLIDFILESen ere eskuragarri!  :barre:
G o d e l e t