Foroak.com sortu dute

Sortzailea barraplaust, 2008ko Urtarrilaren 02a, 15:45:33

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

barraplaust

Euskarazko foroak sortzeko tresna berri bat sortu dute: http://www.argia.com/albistea.php?id=30306
                                                                           www.foroak.com
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju

Joder, ia dena dago eginda ya. Ea horrek jendea animatzen duen gehiago egitera.

Limiteak aipatzen dira? Ze asko abusatzen bada...

jonnydbz

Zabaldun ikusi dut. Laguntzat foroa horrekin zabaltzeko asmoa daukat. Baina lehengo administratzaile bezala ze baimen ditudan galdetu diet, ea taldeak sortu ditzakedan, azpi-foro pribatuak egin... Ea erantzun positiboa daukadan, pila bat poztuko nintzateke :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Bai bai, zuk edozer egiteko baimena daukazu, argazkiak eta fitxetegiak bertan kargatzea izan ezik. Hau da, ez dekozu FTP-rako baimenik baina foroko kontrol osoa administratzaileak deko.

Azpiforoak sortu ahal dozuz, eta danetarik egin. Ezkutatuta dagozen azpiforoak... nahi dozuna. Foroan banner bat igotzeko eurei abisua emon behar dakie. Foroan arazoren bat euki ezkero be, eurek lagunduko dotzue. Holango beste web batzuk aurkitu dotaz nik dala gitxi baie euskeraz ez.

PHPBB2an egin da, euskeraz dagoen bakarra dela uste dutelako. Interesgarria izango zen Belebeltzek bere foro honetarako (SMF) bere euskarapena pasatzen badie edo. Igual eurek perfekzionatuko deurie eta foro honetan ondo ibiliko da. (Aurrekoan arazoak egon ziren hemen kargatzerakoan ta oin bildurra dekogu berriz kargatzeko).
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 02a, 16:58:21
PHPBB2an egin da, euskeraz dagoen bakarra dela uste dutelako. Interesgarria izango zen Belebeltzek bere foro honetarako (SMF) bere euskarapena pasatzen badie edo. Igual eurek perfekzionatuko deurie eta foro honetan ondo ibiliko da. (Aurrekoan arazoak egon ziren hemen kargatzerakoan ta oin bildurra dekogu berriz kargatzeko).

Nik euskararatutakoa ez dago osorik. Erabiltzaile arruntek ikusten dutena bakarrik dago euskaraz; hau da administrazio ia osoa gazteleraz dago.

Aurrekoan egon ziren arazoak ez al ziren izan, hide modulua jartzerakoan? Hor kriston hanka sartzea egin nuen, ez bainuen kontutan izan euskarazko paketea oraindik instalatu gabe zenutela eta kriston arazoa sortu nuen. Hizkuntza kargatzerakoan ez dut uste arazorik egongo denik, baina badaezpada zerbitzaria uzten digunari abisatu beharko zaio zerbait gertatuz gero, foroa lehengo moduan jartzeko. Nahi baduzu lehendabizi beste foro berri batetan probatu eta gero jarri hemen.

Arsenicum


Pasatu emailetik edo holan paketea. Estilo honetako beste foro baten probak ingo dotaz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

#6
Azkenean bertan ireki dot foroa xD, buru hauste gutxiago.

PD: agian niri ere euskerazko pakete hori interesatzen zait...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Bart pasatu nion Arsenicumi paketea eta egindako probak ondo baldin badoaz, zuri ere pasatuko dizut. Ea Arsenicumek zer dioen.

Arsenicum


Foro honetan in dot proba ta ez da kargatzen, baie italiarragaz be in dot proba ta ez dabil bez. Bietan errore bardina emoten deu. Foroaren gauza izango da. Egunen baten "formateo" antzekoren bat in beharko dako.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

#9
Ale, foroak.com domeinua astebeterako hartu zuten ala??

edit: itzuli da jada.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

C4GTA

#10
Nik foro bat egina dut euskaraz. ikusi nahi baduzue nire sinadurari click besterik ez duzue egin behar. ta ez da foroak.com-en  eginda beste leku batean egin nuen ni. aio

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info