GETXOKO SALOIA, PROPOSAMENA

Sortzailea FHarlock, 2006ko Azaroaren 20a, 17:16:13

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

FHarlock

Getxoko saloira joango naiz hiru egunetan, eta otu zait, nola eguerdian ixten den eta zuetako asko joatekoan zaretenez, bazkari bat egin genezakela elkar ezagutzeko.



Uste dut, egun aproposena larunbatean izango litzatekeela. Saloitik kale bitara edo, bada txinatar jatetxe bat. Denok jan eta inork jakiekin arazorik izan ez ditzan.



Zenbat joango garen badakigu, ostiralean erreserba nekaze jatetxea.



Beste istorio batzuetan laneko janaria egin dugu gauzak amankomunean jartzeko eta programazioak egiteko. Oso emankorrak izaten dira, bilareak baino obeto askotan.



Lanak egiten dugunok joanda, gauzak eztabaia eta antola genitzake. Portatil bat eramanda, norbaitek programa batekin dudak baditu, edo ezagutzen ez badu, erakuts genezake jaten dugun bitartean edo bazkalorduko ostean.



Ni audio nola sinkronizatzen ikasi nahi nuke, baten bat agian azpitittuloak nola lortzen diren erakuts niezaioke. Baten bat galdetu zidan ea nola muntatzen nuen dvd-videoak ain menu politekin.



Zein formatu eta nola kodifikatzen dugun eztabaida daiteke. Ni kasu berezietarako dvdrat erabiltzen dut, baina beste kasu batzutarako, jendeak dvd-9 erabili ez duenez eta filma oso luzeak izanda, bi ditut laister ateratzeko 2 ordu 45 minututik jeisten ez direnak, formatu berri bat probatu dut tamainia jeisteko kalitatea galdu barik. Famili okerra seria, lau kapituloka dvd-5 egin nahi dut, 6 ordu sartuta dvd-5 baten edozein saloi irakurgailuan ikus daitekeena. Demostrazio bat eta nola egin dudan azal nezake.



Batek galdetu dit nola egiten dudan jokoak euskeratzeko, demostrazioa egin dezaket ere.



Material trukaketa ere antola liteke. Norbai laster material berria igotzera badoa, kopia bat pasa dezake, eta horrela, igoera hasteko, iturri oso gehiago egongo lirateke.









Ba hor proposapena, ea zeintzuk interesaturik zaudeten eta ea ze gehio egin genezake, ongi antolatzeko. Orden bat eramanda dena egin daiteke.

Aju

Ni behintzat ez noa, ez naiz saloi batera joan sekula, ez dakit zergatik baina sekula ez zaizkit deigarri egin; gainera arruinatuta nago 1000 manga erostearren XD



Kagoen, komentatzen duzun audio hori neuk azal diezakezut ba... Agian post bat jartzea ondo legoke jendeak ikasi nahi dituen gauzekin, ez??? Titurialak egin daitezke, nik ez daukat arazorik audio tratamendu eta bideo kodeketetan dakidana idazteko.

FHarlock

AipatuNi behintzat ez noa, ez naiz saloi batera joan sekula, ez dakit zergatik baina sekula ez zaizkit deigarri egin; gainera arruinatuta nago 1000 manga erostearren XD



Ba ez joan saloira, baina etorri bazkarira.



Getxotik hurrun bizi al zera?

Aju

baaaa, bilbora 75 minutu + desplazamendua bertara. Ta garrantzitsuena: arruinatuta nabil. Ez dakit egongo den Lekeitio baino erdirago dagoen herririk, hiri guztiak daude 75 minutu ingurura

Taichisan

Aju, etorri bazkarira mezedez!el alma de la fista no puede faltar!!XD

Neuk apuntatzen naiz bazkarira^^ etamaterial trukaketara baita.

FHARLOCK, egun horretarako prest euki mesedez dvdan dekozun material guztia(spirit eta conan izan ezik),eta nik megaman pasatuko dizuet, laster igoko dut eta(beste gauza batzuk ere).

Aju,datorren astean Orionarekin geratzekoa naiz eta audioak ia pasatzen dizkidan zuri bidaltzeko hurrengo egunean, ia zuk bidali ahal dizkidazun montaturiko bideoak ,irrikaz bait nago ikusteko(lehengo 3 dvdak jada bidali zenizkidan, hortik haurrera,buidali baita CELL sagarenak mesedez^^),ta bueno, ia behintzat 4 edo 5 euskal-kidek esagutzen garen getxon aurten, gainera karaokean kantatzekoa naiz eta larunbat horretan euskaraz(oraindik ez dakit zein,petizioak horatzen dira)

ANIMATU!
: Noviembre 21, 2006, 07:58:05
Beno, uste dut partaide gutxi daudela lehengo saiakera hontan, asike orduan FHARLOCK eta nik joango gara behintzat, oraindik ostiralerarte astia duzue behintzat janarira etortzeko elkar esagutzeko(egia esan bizkaiako gutxi garaXDD)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!