DINOSAUROAK(DINOSAUCERS)

Sortzailea Taichisan, 2006ko Ekainaren 21a, 11:04:38

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Kaixo lagunok,uste dot ia guztiok telesail honetas gogoratuko duzuela baitaere mitikoa bait zen^^Allo, Trumoihots, Dimetrio, Estego, Gengis rex, Brachio, Karrakas,....XD
Jakiteko argazki bat:
http://freehosting.hostrave.com/p/thegnarly80s/dinosaucers.jpg

Ba dakizuenez, atzo hasi egin zen berriz ETB1en 15:00/15:15 p.m. tartean gutxi gora behera, eta grabatzen nabil(zeren ez dot uste dvdan euskarazaterako dutenik laster).
Nire asmoa zera da, grabatu ostean dvdan ripeatzen sahiatzea baino jakin esazue abusturarte edo irailerarte ez nintzatekela hasiko(beno baliteke ,ez dekot seguru oraindik), horregaitik bozkatu esazue nahi bazenukete DINOSAUROAK ripeatu eta igotzea ados?
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Anonymous

Grabatutako dvdak pasatzen badizkidazu, nik ripeatu eta igoko ditut

orionatk

Eii!!!! Ez naiz gonbidatua.

Ba hori, goikoa nik idatzi dut xDD

Aju

Oh, azkenean! Ostia, beti gogoratzen nintzen serie honetaz eta sekula ez nintzen gogoratzen izenarekin. Orduan emititzen ari direla. Hau kapturatu beharreko gauza da eh  :wink:

Taichisan

Ba badakizue neuk grabatzen nagoela(Muka muka, doremi, sakura eta kalimero eta DBGTrekin)baino hau neuretzat telesail garrantsitzua da zeren oso oroitzapen mitikoak dakarzkit gogora jajaja, ia baita ere ninja dortokak jartzen duten eta ya " el sumum" izango litzakeXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

FHarlock

Ripeatzea, ahal bada bai, ahal den guztia grabatzea obe, baina nire ustez, ez da prioritarioa.

Serie amerikar topikoa da, denborapasa besterik ez. Oberik balego, bestea primatu beharko litzateke... baina programazioa ikusirik, ezer gutxi prioritario zegok.

orionatk

Ni oraindik grabatzen ari naiz, baina 4, 7 eta 8. atalak falta zaizkit. Norbaitek baditu mesedez jar dezala, seriea osatzeko. Gaur 29.a eman dute, ez dakit zenbat faltako diren

orionatk

laguntza behar dut dinosauruak ripeatzeko.



Etxean obretan nabil eta laster iraileko azterketak ditut, eta horregatik ezin dut hainbeste serie grabatu. Mesedez, norbait ardura daiteke serie honetaz?

Ni sakura eta pokemon-ekin bakarrik jarraitu dezaket

Taichisan

#8
ba aste ontan neuk graBatu dezaket ,baina norbaitek hartu ahal badu hobe....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

arsenicum-ek esan du bera dvd-tan grabatzen saiatuko dela