Arsenicumen DVDarena konponduartean audioak hartzeko inor?

Sortzailea Aju, 2006ko Irailaren 26a, 20:51:56

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Berri onak.



Nire kuadrillako baten aitaren lagun bat (osease, nire ezer ez da XD) ETBko programazio arduraduna da, eta gaur Lekeition egon da antza, eta nire lagunak DBZ egunero emateko sugerentzia egin dio, eta tipoak erantzun dio 'bai, jende askok (ba?a asko askok, 14-25 urte ingurukoak gehienak) eskatu digu egunero jartzeko, eta bihar (urriak 9) batzarra egingo dugu horri buruz'.



Nik deduzitzen dut gehiagotan emango dutela hemendik aurrera, asike aste honetan ibili adi mesedez programazioarekin. Oraingo asteko ostegun eta ostirala nire kontu.



Eske DBZ astean atal bat... kriminala da. Ea Mihiluzeri ostikada ematen dien.

peiote

aber berriz egunero jartzen duten ze astean behin kapitulu bat intrigarekin uzten nau jeje

Aju

Batzarraren konklusioa: ez dago non sartu. Beraz, ez dago aldaketarik, ostiraletan emango dute, eta ostiraletan emateaz gogoratzen badira, pozik.



Kafea hartzeko bildu ziren antza.

Aju

beno, arsenicumek tdt grabatzailearen zeozer komentatu zidan baina ez dakit azkenean erosi duen edo ez, ta ostiralean baten batek graba dezakeen galdetzen dizuet.



Por cierto, 82. atalak bideo eta audio berriak dauzka, hor daukazue muestra bat nola geratuko litzakeen.

jonnydbz

Neu Donostin nago, beraz seguruenik ezin izango dut grabatu... :(
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.