Irailak 4-6, 10-14ko audioak hartzeko baten bat behar dut

Sortzailea Aju, 2006ko Irailaren 02a, 16:09:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Beno, ba azterketetan nago egun horietan eta ezingo dut ditut audioak hartu, eta arsenicum ere azterketekin dabil eta ezingo ditu hartu. Baten batek hartuko balitu eskertuko nioke, bueno, egia esan interesatu guztiek eskertu beharko liokete.



10a igandea da baina iganderen baten ere atalen bat jarri denez, badaezpada 10a ere jartzen dut.



TDT --> Fibra --> Antena

Komentatzeko, audio kalitaterik onenak ordena horretan hartzen dira, TDT ez bada ere, fibratik baten batek ea ahal dituen hartu, neuk ere fibratik hartzen ditut asike fibra ere baliogarria da, aunke TDTdun bat agertzen bada ,nola ez, hobe. Ba hori, ahal bada lehenengo 2 horietakoren batetik nahi nuke.

jonnydbz

Besterik ez badago grabatzen saiatuko naiz dvd grabagailuan, baina antena normaletik hartzen dut seinalea, ze ez daukat fibra edo TDTrik (galdera bat, etb TDTtik ikusten al da??). Eta gainera dvd grabagailua oso beteta daukagu (anaiak gauza serie pila bat grabatzen du, baina erderazkoak) eta kalitate txikian grabatu beharko dut...



Espero dut atalik ez galtzea...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Antena normaletik bada ere, dagoenarekin lan egin behar da, eskerrik asko eskaintzearren.



TDTtik ea ikus daitekeen diozu; bai, ikus daiteke.



EDIT; Dena den TDT edo fibradun bat agertzen bada oraindik, ongietorria izango da :D

Aju

Zelako atala gaurkoa! XD



Zentsura edonondik, audioa 2 eszenatan gaizki zegoen, beste eszena batekoak ziren, zentsuratu duten bideoaren zatikoak. 17:30ko iraupena, bideoak 19:40 izanik. Deskojono hutsa, kriston saltoak egon dira.



Jonny, lasai gaurko audioagatik ze neuk hartu dut oraindik etxean nagoelako (gaixorik 3. eguna ??) baina ya bihar goizean goiz banoa

Arsenicum

Gaur nik hartu dot. Hemen alboan egon naz irakurten apunteak eta. Bihar 18:30tan dekot azterketa asike ez dot uste ahalko dotenik grabatu.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Neu ere konturatu naiz "tijeretazo" ederreak egon direla, batez ere Vegeta vs Zaborn eszenetan... Baina hori lehendik zegoen edo gaur izan da bakarrik??



Orduan atala ezabatuko dut (justu gaur adi-adi egon naiz grabatzeko xD xD)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Probatzen egon naiz pixuan TDTa eta kanal batzuk hartzen ditu, baina ez ETB ??



Aunke wifi bidez interneteko konexioa daukat antza, baten bati gorroneatuta, lehen gauza bat jaitsi dut 100kb/S :)

jonnydbz

TDT sintonizadora hori ze daukazu portatilean usb baten??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

PCMCIAren (holako zeozer deitzen da) sarreratik portatillerako

jonnydbz

Atzoko atala grabatu nuen, baina agian beste norbaitek ere egin zuen ta agian nirea ez da behar. Orain domekararte ezer ez.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Jeje, lasai, gaur hilaren 7a da, ez dago enuntzituan. Neuk hartu dut ;)

peiote

aupa foru



nire gaia da dragoi bola Z-ko 77. atala jaitsi dudala eta ikusi orduko ez da zabaltzen. arazoa da codec bat falta zaiola eta codec hori hau da  :arrow: C00D109B. uste dut audi codec bat dela baina ala ta guztiz ezin dut ikusi.

jakin nahi dut aber atalei zeozer aldatuko diezuen edo edo horrela geldituko diren. 62., 64., 72., 78. eta 82. atalak ere jaitsita ditut baina hauek ez dituzte arazorik.

Aju

Kodekaren arazoari buruz ni idea, guztiak montatu ditut forma berdinean eta sekula ez dit inork esan arazo hori daukanik.



Ondo dauden atalei buruz, uploadseko DBZren lehenengo postean daude jarrita emulean dauden bideoetatik zeintzuk aprobetxa daitezkeen eta zeintzuk ez, aunke besteek ere balio badizute, ba aurrera, ba?a nik badiotsuet lehen posteko elinketakoak direla ondo sinkronizatuta daudenak.

Arsenicum

Nik bideoak ikusteko Windows media player clasicc erabiltzen dut. Windowsekin datorrena instalatuta ere ez daukat.



Klasikoa, ez da instalatu behar, quicktime irakurtzeko gai da dvdak ikusteko, subtituluak jartzeko eta audioa aukeratzeko bebai. Horrekin probatzen badozu seguru ond ibiliko datzula.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.