Irailak 4-6, 10-14ko audioak hartzeko baten bat behar dut

Sortzailea Aju, 2006ko Irailaren 02a, 16:09:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Begira ibili naiz eta 61-80 atalei buruz, emulean daudenetatik 61 eta 63 bakarrik dira berdinak.



Jaitsi K-lite kodekpacka eta Cole Media 2K. Horrekin biekin ez duzu arazorik izango. Irakurrita daukat reproduktore onena VLC dela, aunke nik ez dut probatu eta probatu ezean ezin gomendatu.

Aju

Jonny adi ibili mesedez oraingo astean ze teletextoaren arabera egunean bi atal emango dituzte, 21:10etatik hasita, Maite Kuttuna antza denez kendu egin dute  :twisted: Agian errakuntza bat izan da eta Maite Kuttunaren bat eta DBZren bat ematen dute, baina badaezpada abisatzen dizut.



Ostiraleko bigarrenaren titulua 'Indar berezien kapitaina' da ^^ ya atal asko doaz ^^

jonnydbz

Ni 20:45 inguru grabatzen jarriko dot eta ale, espero dot ez ahaztia  :wink:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ba gauza arraro bat dago hemen. 'Indar berezien kapitaina' atala 68a da, baina nik dakidala ostiralean eman zutena 57garren atala da, gaurko (iganderako) ez dago atalik programatuta, beraz 57 + 2atal x 5 egun = 67garrena izan beharko litzake ostiraleko bigarrena. Gaur ere atalen bat egongo da??



Egon adi badaezpada gaur norbait ze azkenaldion igandeetako DBZ katxondeoa da, nahi dutenean kapitulu bat, nahi dutenean pelikula bat, gainera desordenatuta....



Zu lasai arsenicum ze releasea harrapatzen badu emisioak, Cellen jokuetan izango da behetik botata, 1-101, 133-156 eginda egongo dira urriak 2rako  :wink:  101era heltzeko 2 hilabete inguru falta dira (egunean bi ematen badituzte hilabete pasatxo), ordurako audio gehiago izatea espero dut.

Barbadil

Aipamenaren egilea: "Aju"Irakurrita daukat reproduktore onena VLC dela, aunke nik ez dut probatu eta probatu ezean ezin gomendatu.



Edozer erreproduzitzen du (probatu dudanetik beintzat), korruptoekin ere ondo moldatzen da eta konpontzeko aukera ematen du (Honek ez dit funtzionatu).

Primerakoa izatearen arrazoia kodekak barnean izatea da, ez duzu kodek pack-erik instalatu behar.



Bestela gehien erabiltzen dudana BSPlayer da. VLC kasu berezietarako edo aurrekoak failatu ezkero.
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Arsenicum

Gaur fijatu naiz eta ez diote etb1ko logoa jarri. FHarlockek dio praktiketako norbaiteri ahaztuko zitzaiola.



Ez daukat leku arazorik ya. 300 GBko diskoa eman didate gaur, eta dvd guztiak nabil sartzen.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

ETBri email bat bota behar diot echando ostias, gaurko lehenengoko atala ostiralekoa izan da,  57garrena, eta gero atal zuzena eman balute bezala, bigarrena 59a izan da. 58 barik utzik gaituzte. Eztago eskubiderik... gainera bigarren atala ez nuen uste eman behar zutenik iragarkietara joatean, erdizka ikusi dut ??



Bueno, hurrengoko hiru atalak, tokatzen diren moduan ematen badute behintzat  :twisted: , release osoan gaizkien entzuten diren audioenak dira :) Ea emaila garaiz irakurri ta bihar ematen duten 58a ze...  :roll:  ETB  :roll:





Logoarena hasiberri batena izan dela fijo, derrigor, ze ETB sortu zenetik hasiberriek daramate, hau profesional falta daukatena

Aju

Atzo  DBZ ikusi zuen baten batek ea erantzuten didan:



Atzoko bigarren atalaren aurreko ataleko laburpena lehenengo eman zuten atalarena zen? Eske atzo lehenengoa ostiraleko berdina izan zen, 57a, eta gogoan daukat atzoko bigarrena 59a zela, baina ya zalantzan nago  :roll:

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Ba uste dut atalak jarraiak direla, ez dute atalik irentsi.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ok, eskerrak ez nien emailik bidali esaten atal bat saltatu dutela, ze bestela fijo berriro emango zutela beste okerrekoren bat XD Nahi nuke jakin GTn ere okerreko atala bota zutela enteratu ziren edo emailen bat jasotakoan konturatu ziren XD

jonnydbz

Aipamenaren egilea: "Aju"ETBri email bat bota behar diot echando ostias, gaurko lehenengoko atala ostiralekoa izan da,  57garrena, eta gero atal zuzena eman balute bezala, bigarrena 59a izan da. 58 barik utzik gaituzte. Eztago eskubiderik... gainera bigarren atala ez nuen uste eman behar zutenik iragarkietara joatean, erdizka ikusi dut ??

Ikusten aritu naiz, eta neu osteguneko atala eta astelehenekoak ditut grabatuta. Ostegunean Vegeta "bujarroi" urdin-argi horren aurka borrokatzen hasi behar zen, eta astelehenean urdintxo zatar hori iada popatik hartzera bidalita zegoen, beraz atal bat dago tartean, eta hori ostiralean bota behar zuten. Ziur zaude ostiraleko atala asteleheneko lehenaren berdina zela?? (ostiralekoa ez daukat) Ze horrela bada atal bat jan dute, baina ez astelehenean, ostiralean baizik.



:?:  :?:  :?:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Bai bai, ostiralekoa eta asteleheneko lehenengoa berdinak izan zirela ziurra da

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa