Irailak 4-6, 10-14ko audioak hartzeko baten bat behar dut

Sortzailea Aju, 2006ko Irailaren 02a, 16:09:37

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Aipamenaren egilea: "peiote"


hau azkeneko galdera: 291.atalararte jarriko dituzue dragoi bola z-ko kapituluak ( amaierarte ) dena ondo badoa?



Apurka apurka bai, amaitu arte.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Audientziak ez dira neurtzen zeinek zer ikusten duen zehatz-mehatz, zoritxarrez  :?  Poblazioaren portzentaia gutxi batek formularioak betetzen ditu eta gero media ateratzen da. Ojala benetan neurtuko balute bakoitzak zer ikusten duen, sorpresa bat baino gehiago egongo litzateke  :?  Gaizki badoa ETBren emisioa, 104a izango da azken atala, baina ETBn dabilen baten semearen esanetan, audientzia onak izaten ari da, asike gauzak normal joan ezkero, osorik emango dute.



Berdin da ETBk osorik emango duen ala ez, hemen osorik jarriko da atzerago edo aurrerago ahal den erritmoan.

Arsenicum

Formularioekaz? Ez dot uste. Ze hurrengo egunerako badagoz share portzentaiak eta zenbatekoak. Antenetan uhin neurtzaileak dituzte seguruenik.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Kuestionario antzekoak direla uste dot, garu egungo teknologiekin ordenadorean egingo dira eta internet bidez bota informazioa. Ameriketan asmatu zuten TVko mando bat, kanal aldaketak erregistratu eta berak automatikoki datuak botatzen zutenak edo holako zeozer, baina jendeak mando hori ez omen zuen erabiltzen ?? Mando bat erabiltzea dela, joder, ez erabiltzearren zutitu egiten ziren edo? XD

Aju

Joder ETB, duela astebete kalkuluak ateratzen egon nintzen.



Urriak 2n hasten naiz unian, eta ordurarteko audio guztiak har ditzaket. Azkena irailaren 30ekoa da. Egunero bi emango balituzte, azkena 87a litzake. Disko duroan dauzkat 81-100 atalak, eta 81-87 audio berriak zuzenean jarri nahi nituen eta gero grabatu dvda.



Pasa den astean zinemaldia dela eta (pasable), eta gaur atal bakarra eman dutela (fijo aste guztian horrela izango dela), 30ekoa 80garren atala izango da. Osea, justo-justo popatik emateko ??



Eske...  :roll: Hori da zorte txarra izatea. Atal bat eduki nahi nuen behintzat audio eta bideo berriekin, ikus dezazuen nola geratuko den ?? 79a hain dago zentsuratuta ze 15 irauten dituela atalak, ea egun horretan 2 eman eta 81a ere ematen duten.