ONE PIECE eta gauza gehiago NAHIERAN

Sortzailea egoninobi, 2015ko Irailaren 15a, 15:50:07

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

egoninobi

Aupa!

Ez dakit ohartu zareten ala ez, baina ETBk webgunea apur bat eguneratu du eta Hiru3n marrazki mordoa jarri dituzte ikusgai. Badirudi parrilla osoa online jarri nahian dabiltzala.

Gainera, tartean One Piece ere jarri dute. Aukera ona litzatekeela pentsatu dut falta diren audioak hartzeko. Izan ere foroan dugun releasean ending asko eta aurrerapenen bat edo beste falta dira (ETBk beti moztu dituelako telebistan).

Arsenicum

eta jaisteko zelan iten dozue? Streamtransport erabilita?
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

zumarra

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2015ko Irailaren 16a, 08:38:29
Streamtransport erabilita?

Niri jada ez dit funtzionatzen. Bideoa ikusi bai baina ez dit eskeintzen ezer deskargatzeko. Lehen bai...

Arsenicum

Hori da, niri ere berdina gertatzen zait.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Audiorik ez da falta. Endingak bakarrik dira japonieraz daudenak, eta ending garrantzigabeengatik bakarrik berriro egiteak ez du merezi. Gainera letrak asmatuta daude :barre:

egoninobi

#5
Probak egiten ibili naiz eta "VSO Downloader" izeneko programarekin soilik lortu dut bideoak deskargatzea flv formatuan (StreamTransportek egiten zuen bezala).

Kontua da doako bertsioak bideoen %50 soilik uzten duela deskargatzen. Egin beharko duzuena zera da: edo premium bertsioa erosi, edo programa crackeatu premium izateko.

Nik neuk programa crackeatu dut eta primeran dabilkit. Programaren azken bertsioa webgune ofizialetik deskargatu dut eta gero honako fitxategi honekin crackeatu dut: http://ge.tt/42MavVI2/v/0?c Antibirusa desaktibatu beharko duzue, bestela birusa dela pentsatuko du eta ezabatu egingo dizue.

(Ez dakit foro honetan halako pirateria kontuak jartzerik onartua dagoen. Ez badago onartuta barkatu, esan eta kenduko dut.)

EDIT:
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Irailaren 16a, 15:28:11
Audiorik ez da falta. Endingak bakarrik dira japonieraz daudenak, eta ending garrantzigabeengatik bakarrik berriro egiteak ez du merezi. Gainera letrak asmatuta daude :barre:
Ez daukat release osoa ikusita... baina... lehen atalean ja aurrerapena japonieraz dago :barre:

Aju

#6
Aipamenaren egilea: Egoni  Noiz: 2015ko Irailaren 16a, 15:30:50
Probak egiten ibili naiz eta "VSO Downloader" izeneko programarekin soilik lortu dut bideoak deskargatzea flv formatuan (StreamTransportek egiten zuen bezala).

Kontua da doako bertsioak bideoen %50 soilik uzten duela deskargatzen. Egin beharko duzuena zera da: edo premium bertsioa erosi, edo programa crackeatu premium izateko.

Nik neuk programa crackeatu dut eta primeran dabilkit. Programaren azken bertsioa webgune ofizialetik deskargatu dut eta gero honako fitxategi honekin crackeatu dut: http://ge.tt/42MavVI2/v/0?c Antibirusa desaktibatu beharko duzue, bestela birusa dela pentsatuko du eta ezabatu egingo dizue.

(Ez dakit foro honetan halako pirateria kontuak jartzerik onartua dagoen. Ez badago onartuta barkatu, esan eta kenduko dut.)

EDIT:
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Irailaren 16a, 15:28:11
Audiorik ez da falta. Endingak bakarrik dira japonieraz daudenak, eta ending garrantzigabeengatik bakarrik berriro egiteak ez du merezi. Gainera letrak asmatuta daude :barre:
Ez daukat release osoa ikusita... baina... lehen atalean ja aurrerapena japonieraz dago :barre:
Mila aldiz emititu dute atal hori eta inoiz ere ez dute emititu. Bideo zati hori ez zieten pasako.

EDIT: 137. atalaren aurrerapena bakarrik falta zen.

EDIT2: Nola lortu duzu bideoak jaistea programarekin?, ezinean nabil.

egoninobi

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Irailaren 16a, 20:24:24
Aipamenaren egilea: Egoni  Noiz: 2015ko Irailaren 16a, 15:30:50
Probak egiten ibili naiz eta "VSO Downloader" izeneko programarekin soilik lortu dut bideoak deskargatzea flv formatuan (StreamTransportek egiten zuen bezala).

Kontua da doako bertsioak bideoen %50 soilik uzten duela deskargatzen. Egin beharko duzuena zera da: edo premium bertsioa erosi, edo programa crackeatu premium izateko.

Nik neuk programa crackeatu dut eta primeran dabilkit. Programaren azken bertsioa webgune ofizialetik deskargatu dut eta gero honako fitxategi honekin crackeatu dut: http://ge.tt/42MavVI2/v/0?c Antibirusa desaktibatu beharko duzue, bestela birusa dela pentsatuko du eta ezabatu egingo dizue.

(Ez dakit foro honetan halako pirateria kontuak jartzerik onartua dagoen. Ez badago onartuta barkatu, esan eta kenduko dut.)

EDIT:
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Irailaren 16a, 15:28:11
Audiorik ez da falta. Endingak bakarrik dira japonieraz daudenak, eta ending garrantzigabeengatik bakarrik berriro egiteak ez du merezi. Gainera letrak asmatuta daude :barre:
Ez daukat release osoa ikusita... baina... lehen atalean ja aurrerapena japonieraz dago :barre:
Mila aldiz emititu dute atal hori eta inoiz ere ez dute emititu. Bideo zati hori ez zieten pasako.

EDIT: 137. atalaren aurrerapena bakarrik falta zen.

EDIT2: Nola lortu duzu bideoak jaistea programarekin?, ezinean nabil.

Ni ziur nago lehen atalaren aurrerapena noizbait entzun dudala telebistan... Dena dela laster ikusiko dugu. Egunean 3 atal ematen dituzte eta jada 132. ataletik doaz. Erritmo horretan hurrengo ostiralerako berriz dira hasieratik.

Bideoak deskargatzeko:
Programa irekita izanda ziurtatu goi-eskuinean ageri den radarra berde dagoela eta mugitzen ari dela (gorri badago sakatu berde jartzeko). Radar hori piztuta dagoen bitartean, interneten erreproduzitzen duzun bideo oro deskargatzen hasiko zaizu automatikoki. Besterik gabe.

Aju

Exajeratu gabe 10 emisiotan egongo nintzen adi eta baten ere ez zuten eman, eta hurrengoak ostera, bai.

EDIT: Tiro baten moduan doa, StreamTransport ostera denbora errealean zihoan eta atalaren iraupenaren beste tardatzen zuen.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Lagun batek orain egun pare bat esteka hau pasa zidan. Bertan nahierako linka jarri eta berak fitxategiaren esteka ematen dizu eta zein programa behar den jeisteko (M3U8-Downloader edo F4M-Downloader). Oraindik ez dut probatu, baina nahi izanez gero badakizue, honekin ez da ezer kraketau behar (uste dut aplikazioak software librea direla).
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Nik probatuta daukat, baina streamtrasnportekin moduan gertatzen zait. Batzutan badabil eta beste batzutan ez.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

burrundaie

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2015ko Irailaren 17a, 11:27:38
Lagun batek orain egun pare bat esteka hau pasa zidan. Bertan nahierako linka jarri eta berak fitxategiaren esteka ematen dizu eta zein programa behar den jeisteko (M3U8-Downloader edo F4M-Downloader). Oraindik ez dut probatu, baina nahi izanez gero badakizue, honekin ez da ezer kraketau behar (uste dut aplikazioak software librea direla).

Ba nik oraintxe probatu dut eta primeran dabil azkar asko jaisten du, gainera. Eskerrik asko informazioarengatik!!

jonnydbz

Ez horregatik, balio badizu hobe horrela!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Ba gaur ez naiz gai ezer jaisteko eitb.tvtik. (VSO downloader erabilita).
Geuk egin ezean, gureak egin dau.