[PANDO] SAKURA, KARTAK ZAKURA(12-70)

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 15a, 10:50:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Nik ez dut pando erabiltzen, beraz, momentuz hau ez dut jeitsiko
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Eskerrik asko guztioi^^
Bihar 3 atal gehiago sartuko ditut... :tv_happy
Pentsatu dut ez legokeela gaizki PANDO-ren gida bat egitea guztiontzat jakin dezazuen nola doan, nola igotzen diren gauzak, nola jaitsi ta guzti^^ :ring

Jonnydbz, nik uste ez legokeela gaizki jaistea PANDO, zeren gauza on asko ditu, batez ere abiadura eta jaisteko lasaitasuna :yahoo
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

lasaitasuna oraintxe dagoena da. Pega bakarra, enukeela darko joatea nahi

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Maiatzaren 19a, 01:31:08
Jonnydbz, nik uste ez legokeela gaizki jaistea PANDO, zeren gauza on asko ditu, batez ere abiadura eta jaisteko lasaitasuna :yahoo
Orain ez nago prest programa berriak jartzeko, aurrerago, nork daki.

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Maiatzaren 19a, 01:34:35
lasaitasuna oraintxe dagoena da. Pega bakarra, enukeela darko joatea nahi
Darko joan egin bejar al da ba??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Ez dakit, ba?a FHarlocken pentsamenduaren aldekoa zen desde luego.

MikelEiza

Posible al da Pandoaren 3 fitxategietatik bakarra jaisten jartzea? Eske 3. atala bakarrik falta zait eta uste nuenez posible zela, pandoan clear eman diot, berriz jaisten jartzeko falta zaidana bakarrik hautatuta, baina ez dut lortzen atal bakarra hautatzea.

Taichisan

07-09.atalerarte igota.
Zein da arazoa Belebeltz?? ez zaizuen ondo jaisten ala?? niri berdin zait banaka jarri, 3naka pentsatu nuen egitea lalasiago ibiltzeko muntaketan eta post-a luzea ez egiteko...

P.D: norbaitek daki nola pandoaren link.a(edo edozein link.a)txikiago egitea?? emulean egiten den bezala? usease, hain luzea denez errekortatu edo zerbait baino funtzio berdina izanda, adibidez: http://cache.pando.com/soapservices/Package/package.pando?id=5856901CE42622F30C6C042327DA08F195E9D34F&key=E4D63960F505C152B120AEF2714F3EA67D05F9817CA5C1DF8784B929A5EC280A&tt=S2W&embedId=0C0440CCEA7C13BB25E9CEBB744623AA izan beharrean, jartzea bakarrik, KROKODILO EHIZTARIA- 36.-. By Taichisan , eta hor klikatu ta atera dadila informazioa, artxiboa edo dena delakoa...
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

#22
Beste foro batzutan "spoiler" aukerarekin egiten dute. Hemen ez dakit egin daitekeen.

Adibidez: http://www.narutospain.com/vertema-10495.html

MikelEiza

#23
Linka txikiago jartzeko "["url=Helbidea]Agertzea nahi den testua[/url]. Lehenengo kortxeteari ez jarri komillak.

Zure kasuan: "["url=http://cache.pando.com/soapservices/Package/package.pando?id=5856901CE42622F30C6C042327DA08F195E9D34F]KROKODILO EHIZTARIA- 36.-. By Taichisan[/url]
Honela geratzen da:
KROKODILO EHIZTARIA- 36.-. By Taichisan

Nire arazoa 3. atala ez zaidala jaisten da. Gainera, clear eman diot Pandoan eta orain berriz jaisten jartzerakoan 3 atalak hasten zaizkit jaisten eta nik 3.na bakarrik nahi dut. Ahal baduzu jarri 3. atala berriz, bera bakarrik. Ezin baduzu jarri emulean jartzerakoan jaitsi beharko dut.

MikelEiza

Inork inprimatzen ditu karatulak? Eske nik normalean inprimatu egiten ditut eta horregatik karatula batzuk egiten hasi naiz.

Nik erabiltzen ditudan kutxak meheak eta bikoitzak dira eta beraz karatulak tamaina horietan egitekotan nengoen, baina badaezpada tamaina normalean ere egiten nabil, baten bat interesatuta balego hark ere erabili ditzan.

Beraz, baten batek nahi baditu, esan dezala eta bi tamainetan eginten jarraituko dut eta behar bada, baita DVD bakarreko kutxetarako ere. Hau da 4 karatula.

Karatulek momentuz daukaten itxura:




Taichisan

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Maiatzaren 20a, 21:43:03
Inork inprimatzen ditu karatulak? Eske nik normalean inprimatu egiten ditut eta horregatik karatula batzuk egiten hasi naiz.

Nik erabiltzen ditudan kutxak meheak eta bikoitzak dira eta beraz karatulak tamaina horietan egitekotan nengoen, baina badaezpada tamaina normalean ere egiten nabil, baten bat interesatuta balego hark ere erabili ditzan.

Beraz, baten batek nahi baditu, esan dezala eta bi tamainetan eginten jarraituko dut eta behar bada, baita DVD bakarreko kutxetarako ere. Hau da 4 karatula.

Karatulek momentuz daukaten itxura:




Bikainak dira!! oso honak, baniri interesatzen zaizkit^^ eta askori interesatuko zaie egia esan;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

orionatk

Oso ondo daude, baina niri ez zaizkit interesatzen^^ Hainbat diska ditut ze orain artxibadoretan edo tarrinetan gordetzen ditut.

MikelEiza

Pozten naiz baten bati gustatu zaizkiolako :cheesyy. Taichisan, zer nolako kutxak erabiltzen dituzu, lehen esan bezala nik slim bikoitzak erabiltzen ditut, baina zuk normalak erabiltzen badituzu abisatu eta tamaina horretan ere egiten jarraituko dut.

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2007ko Maiatzaren 20a, 23:25:11
Oso ondo daude, baina niri ez zaizkit interesatzen^^ Hainbat diska ditut ze orain artxibadoretan edo tarrinetan gordetzen ditut.

Nik serieak bakarrik dauzkat kutxetan. Lehen filmeak ere bai baina espazio faltagatik orain tarrinetan dauzkat. Espero dut serieekin gauza bera ez gertatzea.

Taichisan

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Maiatzaren 20a, 23:43:11
Pozten naiz baten bati gustatu zaizkiolako :cheesyy. Taichisan, zer nolako kutxak erabiltzen dituzu, lehen esan bezala nik slim bikoitzak erabiltzen ditut, baina zuk normalak erabiltzen badituzu abisatu eta tamaina horretan ere egiten jarraituko dut.
Ongi iruditzen zait Slimetan^^ erosi eta kitto da kontuaXD horrela espazio gutziago okupatuko du jeje, eskerrik asko^^ ia ONE PIECErako batzuk egiten dituzun ere,mundiala izango zan eta;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

MikelEiza

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2007ko Maiatzaren 21a, 08:18:16
ia ONE PIECErako batzuk egiten dituzun ere,mundiala izango zan eta;)
ETBn ematen hasi zirenean saiatu nintzen egiten, baina ez nintzen gustura gelditu lortzen nengoenarekin eta ez nituen bukatu. Hala ere, berriz saiatzeko asmoa daukat eta orain praktika gehiago dudanez, espero dut oraingoan zeozer hobea lortzea. Egiten baditut posteatuko ditut.

PD: portatilaren arazoa konpondu dut eta aste honetan ahal ditudan atal gehien pasako dizkizut.