[PANDO] SAKURA, KARTAK ZAKURA(12-70)

Sortzailea Taichisan, 2007ko Maiatzaren 15a, 10:50:26

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Ekainaren 07a, 20:45:45
3 bideo horiek ez dira oso zailak itzultzen, baina bi filme daude eta hauek itzultzeko denbora nahikotxo behar dela uste dut. Sakuraren subforoan irekiko dut gai bat laguntza eske, timeoa, itzulpena, zuzenketa eta pertsonaien koloreak egiteko. Azken hau ez da beharrezkoa, baina nahiago dut koloreekin izatea eta ni prest nago lan hori egiteko.

Timeoarena badakit jadanik aurki daitezkeela eginik, baina baimenik gabe inorenak ez ditut erabili nahi eta beraz inork ez badizkigu usten guk egin beharko ditugu. Goiko bideoetatik lehenengoarekin egin dut proba eta ez da oso zaila timeoaren kontua, baina bai oso neketsua.

Gainera ondo gelditzen badira eta jendea animatzen bada, One Piece-k ere gauza berbera egin genezake.

Hombre, time-oaren zera, ez da baimenik hartu behar, batez ere webgune askotan azpitituluak jartzen bait dituzte itzulpenak egin ahal izateko asike horregaitik ez dago arazorik, ia aurkitzen ditudan behintzat memorialen azpitituluak eta itzultzen ditudan eta pasako nizkizuke.

Filmeen azpitituluak nik atera nezake dvd originaleetatik(bazeuzkeat eta), baita Keroren laburmetraia ere(hauxe gustatuko litzaidake bikoizteaXDDDbaino Neska bat beharko nuke sakura bezalaXD)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum

 Belebeltzeri bidali dotzet pandoa korreora, subtituloak dekien bideoakaz, norbaitek gurwe badeitu edozertarako, hemen doaz pandoak.


Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Eskerrik asko Arsenicum. Jaitsitakoan bideoak berriz prestatuko ditut eta Taichisani bidali.

Taichisan egunotan ez dizut ezer pasatu egun batzutan divshare mantentze lanetan egon delako eta baita beste zeregin batzuk izan ditudalako. Hala ere espero dut laster guztiak pasatzea, ea datorren astean ka?a sartzen diodan.

Taichisan

Aipamenaren egilea: BeleBeltz  Noiz: 2007ko Uztailaren 06a, 11:03:52
Eskerrik asko Arsenicum. Jaitsitakoan bideoak berriz prestatuko ditut eta Taichisani bidali.

Taichisan egunotan ez dizut ezer pasatu egun batzutan divshare mantentze lanetan egon delako eta baita beste zeregin batzuk izan ditudalako. Hala ere espero dut laster guztiak pasatzea, ea datorren astean ka?a sartzen diodan.
Ez kezkatu, 2 asteetan ez naiz egongo etxean asike presarik gabe;)
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Arsenicum


Sakuran beste atal bat subtituloak dekozena.

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

MikelEiza

Badakizu zenbagarren atala den? Hala ez bada esaidazu gutxigorabehera, horrela errazago aurkituko baitut.

Arsenicum


  Sakura, Li Shaoran eta igogailua.

http://www.geocities.com/karvac02/ge1/ccs.html hemen begiratu dot, eta us dot 57a dala. El ascensor descompuesto.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.