Ze kristo gertatzen da Solidfilesekin???

Sortzailea burrundaie, 2014ko Maiatzaren 11a, 00:05:59

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

burrundaie

Artxiboak zuzenean web orritik deskargatuz gero, ez dago arazorik; baina J.Downloader erabiltzen badut, zatitutako artxiboen tamaina aldatu eta Splugins motako karpeta bat agertzen zait artxiko exekutagarri batekin!! :evil:



Aju

Eta Megarekin?, erabat konbentzituta nago Euskalteletik kaleratutako langileen boikotaren ondorio bat dela.

baronluigi

Zer ba? Niri Mega ondo doakit.

Solidfilen arazoa zihurrenik web orriaren programazioa aldatuko zutela, Jdownloader zeukan konpatibilitatea aztoratuz.

burrundaie

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 02:11:51
Zer ba? Niri Mega ondo doakit.

Solidfilen arazoa zihurrenik web orriaren programazioa aldatuko zutela, Jdownloader zeukan konpatibilitatea aztoratuz.

Itxoingo dugu ea arazoa konpontzen den. Bide batez, Cloud mail oso-oso interesgarria iruditzen zaidak. Erregistroa egitea ez duk oso erraza izan (orri nagusia ez bezala, ordenagailua errusieratik itzuli ez, eta hizkuntza horretan egin behar izan baitut);  igoerak, berriz, ez dituk oso azkarrak, baina gainontzean itxura ederra zeukak eta jaisteko abiadura benetan azkarra duk. erabiltzeko irrikitan niok!!

baronluigi

#4
Zenbateko abiadura harrapatzen dizu? Noski nire igoera konexioa 3 MBit ekoa da eta abiadura horrek eskaini dezakeen abiadura guztira iristen da. Zure 12 MBitekoa ezta?

burrundaie

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 10:38:32
Zenbateko abiadura harrapatzen dizu? Noski nire igoera konexioa 3 MBit ekoa da eta abiadura horrek eskaini dezakeen abiadura guztira iristen da. Zure 12 MBitekoa ezta?

Bai, eta batzutan 12tik pasa ere bai.

baronluigi

Eta zenbateko abiadurara joaten zaizu? Badakit ez duela zehazki jartzen baina adibiez 200 MB fitxero bat igotzeko zenbat denborar behar dizu?

burrundaie

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 11:24:17
Eta zenbateko abiadurara joaten zaizu? Badakit ez duela zehazki jartzen baina adibiez 200 MB fitxero bat igotzeko zenbat denborar behar dizu?

Aproba egin diat eta 3 minutu pasea.

Aju

Mega aspaldion gaizki dabil, beti hasten da oso astiro; gero denborarekin mega inguruan jaisten hasten da, baina hortik gora jartzea kostatu egiten zaio. Eta ez naiz bakarra. Aspaldi honetan zerbitzu pila gaizki dabiltza apropos.

baronluigi

Aipamenaren egilea: burrundaie  Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 12:08:20
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2014ko Maiatzaren 11a, 11:24:17
Eta zenbateko abiadurara joaten zaizu? Badakit ez duela zehazki jartzen baina adibiez 200 MB fitxero bat igotzeko zenbat denborar behar dizu?

Aproba egin diat eta 3 minutu pasea.

Kalkuluak eginda, 1.15 MB segunduko. Ez dago oso gaizki ere. Aldi berean fitxero bat baino gehiago igotzeko trukoa 3-4 orri irekitzea eta bakoitzean fitxero bat edo fitxero talde bat kargatzen jartzea da. Horrela aldi berean fitxero bat baino gehiago igoko du.

burrundaie

Arazoak oraindik bere horretan dirau. Gainera, J. Downloaderrek deskargatzen dituen artxiboak antibirusak birusak bezala detektatzen dizkit!! Web orritik, berriz, artxiboak ondo deskargatzen dira. :threat:

zumarra

Nik momentuz ez dut arazorik MEGA-rekin. Nire igotzeko abiadura 200mb=30min. (105 kb/seg.).

burrundaie

#12
Oraindik ez dabil ondo Solidfiles. Bideo artxiboen partez, fitxategi susmagarri bat jaisten du J. Downloaderren bidez egiten diren jaitsiera guztietan. Aste honetan konpontzen ez bada, garbiketa egingo dut!! :threat:

burrundaie

Dirudienez Solidfiles bere onera etorri da. Probatu ditudan esteka guzti-guztiak behar bezala dabiltza!! :osopozik: :osopozik: