Mediafirek bere biltegiratze espazioa murriztu du

Sortzailea baronluigi, 2012ko Uztailaren 15a, 20:23:12

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Atzotik geroztik, mediafireren biltegiratze espazioa mugagabe izatetik doako kontu bakoitzeko 50 GB izatera pasa da. Espazioa aregotzekotan premium zerbitzuengatik ordaindu behar izango da. Hala ere, 50 GB doako nahi aina kontu sortu daitezkeneez, arazoa ez da hain larria. Honek gainera badauka puntu positibo bat: behin konturen bat ezabatu ezkero, igo dugun guztia ez dela galtzen, edukiak kontu dezberdinetan sailka ditzazkegu eta.

Ondo izan.

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2012ko Uztailaren 15a, 20:23:12
Atzotik geroztik, mediafireren biltegiratze espazioa mugagabe izatetik doako kontu bakoitzeko 50 GB izatera pasa da. Espazioa aregotzekotan premium zerbitzuengatik ordaindu behar izango da. Hala ere, 50 GB doako nahi aina kontu sortu daitezkeneez, arazoa ez da hain larria. Honek gainera badauka puntu positibo bat: behin konturen bat ezabatu ezkero, igo dugun guztia ez dela galtzen, edukiak kontu dezberdinetan sailka ditzazkegu eta.

Ondo izan.
Beste kontu batetara linkeatu daiteke?.

Taichisan

Beno lagunok, badirudi putero dabiltzala MEDIAFIRE....
Ia, badirudi GEZURTIA ETXEAN filmeak "Strike" emon didatela parte guztietan, ta flipatuta nabil oso... uste dut DVD-RIP jartzen duelako izan daitekeela baino naiz ta horregatik izan ez dakiz zergaitik, nire familia edo nire Laburmetrai bat izan daiteke ere eta DVD-RIP dela esan ez duzue uste??
Espero dut honegatik ez kentzea kontu guztia, dena den atxindu ta berriz igo beharko dut.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Martxa honetan, zerbitzari errusiarrak erabili beharko dizkiagu!!

baronluigi

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2012ko Uztailaren 17a, 12:57:07
Beno lagunok, badirudi putero dabiltzala MEDIAFIRE....
Ia, badirudi GEZURTIA ETXEAN filmeak "Strike" emon didatela parte guztietan, ta flipatuta nabil oso... uste dut DVD-RIP jartzen duelako izan daitekeela baino naiz ta horregatik izan ez dakiz zergaitik, nire familia edo nire Laburmetrai bat izan daiteke ere eta DVD-RIP dela esan ez duzue uste??
Espero dut honegatik ez kentzea kontu guztia, dena den atxindu ta berriz igo beharko dut.

Uste dut ez. HORREGATIK DA, 100% ean zihur nago.

Gogoratu, beti zentzurik gabeko izenak (euskarazko esaldiak adibidez) eta ez INOIZ karpetarik erabili. Bidali linkak beti zuren posta elektronikoetara, barnean zein fitxero daramaten esanez.

Ni hau egiten nabil aspalditik eta geroztik igotako fitxeroak ez dizkidate ezabatu.

Orain urte bat edo horrela igota neukan fitxero batzuk ezabatu zizkidaten, baina MFren zerbitzariaren arazoren baten ondorioz ezabatuak izan zirela uste det, ez beraiek nahita kendutakoak.

zumarra

Bale. Karpetarik ez. 2Shared-en bezala, orduan: denak kakapilean? .dlc erabili daiteke?

baronluigi

Aipamenaren egilea: zumarra  Noiz: 2012ko Uztailaren 17a, 15:45:44
Bale. Karpetarik ez. 2Shared-en bezala, orduan: denak kakapilean? .dlc erabili daiteke?

Nik 1.36 GB (hau da, 14-15 zatitako fitxero bat, 100 MB zatiak egiten baiditut) igotzen dudanean, Mediafireen elkarbanatzeko aukera erabili fitxero guztien linkak nire gmail kontura bidaltzen ditut, mezuarekin (automatizatua baldin bada ere) batera zatitxoen barnean zer dagoen esanez. Horrela linkak eskuratu nahi ditudanean, GMAILeko kontuko bilatzailea erabiltzea besterik ez dago.