Euskal-Encodings Tropeltxoa (tropela.net) Parte Hartu!

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 26a, 14:04:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Galderatxo bat, zergatik agertzen da animazioan puntuazioa bat eta taulan beste bat?? Beno niri gutxienez hau gertatzen zait...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

getxoztarra

Niri ere gertatzen jata. Ondino ez dabe dana ondo prestatuta eukiko seguraski.

Arsenicum


Lehenengo egunetan beti pasatzen da. Seguruenik Tourreko puntuazioak direz, ataskatuta geratuko zirenak edo.

P.D: Zelango talde txapuza dekoten! Tropelako azkenekoa geratuko naz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

Puntuazioena konpondu dabe e. Nirean behintzat ondo agertzen da orain.

jonnydbz

Jontxo, jontxo!! Neu naz burua ta!! Ia zenbat irauten doten holan, jejeje...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

getxoztarra

Euskal encodings-en Espainiako itzuliko tropeltxoan ni naz jaun ta jabe! :egiptooo

jonnydbz

Justo neu be ikusten egon naz oin xD, azkenian bigarren, kaka!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

nKo45

bueno ya jarri due tropelako kiniela, nik ein det ta euskal encodings tropeltxora eskaera bidali det....

nere kinielai ez kasu egin e azken taldeko gehienak beti izen "arraroak" izaten dira eta oraingoan euskaldunetan gazte garaian nere taldean ibili zan bat jarriet, ez da txirrindulari txarra ba?o uaindik gaztea da (uste det aurten debutatu dula) armstrong-ekin batera erorikoa izandako bat da.jejejejeje

ondo ondo izan danok eta zorte on kinielarekin!!!
GiBi Racing

jonnydbz

Eskaera onartua. Nik geroago egingo dut kiniela, beti lez a ojo :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

Orain konturatu naiz ahaztu egin naizela kiniela egiten
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

getxoztarra

Ba izenburuan di?ona, laster tropeltxoak egiteko epea helduko dala ta adi ibili ahalik eta tropel handiena egiteko.
Gero, asko bagauz inkesta bat egin al da ikusteko ia nork irabaziko dauen.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: getxoztarra  Noiz: 2009ko Ekainaren 11a, 17:55:53
Gero, asko bagauz inkesta bat egin al da ikusteko ia nork irabaziko dauen.
Eta nork bozkatuko dau bere burua ez danai? :meparto:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

nKo45

jajajaj ez dakit ba?o nik Giroa izen arraroekin izan nun suerteakin segitzen baet nere alde bozkatuko nuke dudik gabe, boasson hagen, konovalovas.... biak izen arraroengatik artu nittun ta bakoitzak etapa bana irabazi zuten...
jijijijiji
GiBi Racing

getxoztarra

Bueno...tropeltxoan apuntatzen ez dan jendeak be ikusiko dau atal hau, ezta? ia animatzen badira bozkatzera.  :silba:

nKo45

ta esan debai tourra asi ba?o len kamixetak zozketatzen ai diala, egunero bat, kiniela inda daukaunon arten asike ordun da lenago in ordun da aukera geio kamixeta bat irabazteko....
GiBi Racing