Euskal-Encodings Tropeltxoa (tropela.net) Parte Hartu!

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 26a, 14:04:04

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

getxoztarra

Ezin izen da bizikletarik lortu. 90.a azkenean. Euskal Herriko itzulian ni oso txarto ibili nintzan.

Arsenicum

Aipatu

Abian da Tropela! Hasi da gure lehiaketa berria:
Munduko Txapelketa

Kinielak egiteko azken eguna: 2009-09-27 10:30

Tropelan 9 pertsona gauz, momentuz sei-k tropela sortu dogu. Denboraldiko azkeneko lehiaketa da eta egiteko errezena. Egun batekoa danez, ez da zertan egunero begire egon behar. Domekan emaitzak prest egongo direz eta.

Apuntatu deiela jende gehiago!

PD: Tropelari buruzko mezu danak batu egin dotaz, lehiaketa bakoitzean sortu beharrik ez egoteko. Apurka apurka bakoitzaren palmaresa jartzen joango naz.

PD2: Euskal-Encodings tropeltxoan sartzeko, tropelan erregistratu eta hemen idatzu zuen Ezizena.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Evans munduko txapeldun. Kolovnev bigarren eta Joaquim rodriguez hirugarren. Samuel Sanhez laugarren sartu da eta Cancellara bosgarren.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

   1.   824.   Arsenicum   Loiu           940
   2.   1178.   getxoztarra   Getxo    880
   3.   3097.   botas           Laudio   540
   4.   3229.   barraplaust   Ordizia   535
   5.   3510.   Barbax   Beasain   520
   6.   4289.   nKo45   Tolosa   445
   7.   4522.   jonnydbz   Arrasate   415


Ni irabazle!!!! Azkenean!!! Nire lehenengo txapelketa!!!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

AipatuSicard munduko txapeldun!



Zer nolako sorpresa eman digun gaur Iparraldeko txirrindulariak. Bagenekien Etorkizuneko Tourrean erakutsitakoaren arabera forma onean zetorrela Mendrisiora, baina hortik ortzadar maillota irabaztera badago aldea. Mendrisioko Munduko Txapelketan Frantziako selekzioarekin aritu den lapurtarrak iheskide guztiak atzean utzi ditu eta helmugara bakarrik iritsi da. Ondorioz, beretzat urrezko domina eta baita ortzadar maillota ere. Jonathan Castroviejoren lana ere aipatu nahi nuke, bera 13. postu on batean helmugaratu baita.

Sicard datorren urtean Euskaltel-Euskadi taldean arituko da beraz, ekipo berean elkartuko dira olinpiar jokoetako txapelduna eta 23 urtez azpiko munduko txapelduna. Ez dago batere gaizki.

Zorionak Sicard!


Argazkia: Sirotti (cyclingnews.com)

Euskaltelentzako oso albiste ona. Tony martin-en erdie iten badeu datorren urteko tourrean pozik egotekoa izengo da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

AipatuHemen duzue Tropela Elkarteak ?tropela.net | 2009sariak? ekitaldiaren bideoa.

Eskerrak eman nahi genizkieke Joxe Mari Apaolaza Euskadi Irratiko kazetaria, Amets Txurruka Euskaltel-Euskadiko txirrindularia, Agin Rezola eta Be?at Gaztelumendi bertsolariei, eta batez ere sari banaketa ekitaldira etorri zineten guztioi. Era berean Urola Kostako Udal Elkarteari egoitzako aretoa ekitaldirako utzi izanagatik.

Espero dugu bideoa gustuko izango duzuela.



Datorren urtean hor egongo naz sariek batuten.

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

nKo45

bueno egin ez dezuenai jakinarazi paristik nizarako lasterketako kiniela egin daitekeela....
GiBi Racing

jonnydbz

Tropela martxan da!! Azken urte osoan ez diot jaramonik egin, baina Tourrarekin animatu egin naiz.

Animatu eta parte hartu gure tropeltxoan!!!
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Beranduegi Jonny, urte osoan ibili gara besteok txirrindularitza jarraitzen. Aurtengo Tourra Getxoztarra ta nire artekoa da. Ta oingoan nik irabaziko dot!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Arsenicum

Zalantza asko izan eta gero, bete dot nire taldea! Talde irabazlea ezpairik gabe!
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

txapelzuri

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2010ko Uztailaren 03a, 15:55:31
Zalantza asko izan eta gero, bete dot nire taldea! Talde irabazlea ezpairik gabe!

Ea ba   :biggrin:

jonnydbz

Cancellara gabe eta lider naiz, ea horrela jarraitzen dudan ::Vudu
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

txapelzuri

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Uztailaren 05a, 13:13:55
Cancellara gabe eta lider naiz, ea horrela jarraitzen dudan ::Vudu

Nik behintzat atzoko etapa irabazi dut  :biggrin: :biggrin:
Aupa Txabanel!!!