X-TALDEA III

Sortzailea Taichisan, 2009ko Otsailaren 03a, 14:36:54

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Taichisan

Bueno, jakin dezazuen ostegun honetan X-TALDEA III : AZKEN BORROKA azkenean estreinatuko dala

X-TALDEA III: AZKEN BORROKA 
eu:Interprete: Hugh Jackman, Halle Berry, Ian McKellen 
"X-Men" trilogiaren azken kapituloa. Historiaren bidea aldatzen duen sendagai bat sortu dute mutanteentzat. Lehenengo aldiz aukeratu dezakete berezitasunean jarraitu, nahiz eta hori mundutik baztertzen dituen, edo haien boterei uko egin eta benetazko gizakietan bihurtu.

Ia noiz ostia emititzen duten LAU IZUGARRIAK kurtso hasieratik eman ziguten eta iragarkia , bikoiztuta dago gainera ta emititu ez!

Porcierto, inork ez dezala filme honen releasea egin eh? ni egingo dudala eta asteburuan badaukadala guztia, abisatutak zaudete! ;tximuzoro XDDDD AIO!!
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Lehenengoa eta bigarrena izan gabe hirugarrena emititzen dute, en fin. Ya rematatzeko eman dezatela American Pie 6.

NeuAitor

Ba nik atzo beidau noan teletestuan eta "tim burtonen andregai hilotza" ipintzen zoan. ETBko honek eztia aklaratzen...

AKET

Ea X-taldea jartzen duten, eta Ajuk ere arrazoi osoa dauka 3 atera lehena eta bigarrena izan gabe  :smiley_1140: .

Taichisan

Webgunean hori jartzen dau behintzat, gauza da ez duten derrepente aldatuko....
Dena den programazioan sartu badute eta ostegun honetan ez badute emititzen igandean emititzeko izango da hori fijo.

Ta andregai hilotza Warnerrekoa izanda, ta oraidik FOXeko zikloa emititzen amaitu gabe ez dakit....

Azkenik jakin dezazue ez dela etbren arazoa ezta fortarena ere XTALDEA 3 soilik euskaratzea, filme honen eskura zeukaten lizentzia bakarrak baiitzuten, beste biak Antena 3ren esku daude telebistako emisioetarako, kate honi kadukatzen zaionean fortak erosiko ditu.

Ta ez dudanez nahi inok esatea, Antena 3k Eraztunen jaunaren lizentzia deko, baino bertsio luzatuarenak, CUATROk emititu zutenak zinematan agertutakoak dira, usease, normalak, horrela ikusita Fortak ezin izan ditu lizentziak erosi.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Taichisan

Aipamenaren egilea: lennon  Noiz: 2009ko Martxoaren 09a, 00:27:47
ze iruditzen pelikulako bikoizketa?????ze iruditzen zaizue angeruren bikoizketa??bai txikia denean bai handia denean.milesker!!!

Ez< zara ba Aingeruren bikoizlaria izango ezta??

Egia esan ez dut oso ondo gogoratzen zein ahots zuen baino gauza on bat esan beharra daukat, filme honetan handi izango diren bikoizlari generazio berri asko dago, ta nahiz ta arraroa iruditu niri asko gustatu zait hori bereziki.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Itxura guztia dauka bikoizlea izateko :meparto: :meparto: Eta ez da lehena, nork esango zigun :silba:

Nik ez daukat ikusita pelikula hori. Badaukazu beste zerbait bikoiztuta? Ziur zerbait ikusita daukadala.

Aju

#7
Ba sentitzen dut baina ez daukat ezer ikusita. Suposatzen dut pixkanaka sartzen joango zarela gauza gehiagotan. Adibidez One Piecen ziur egongo zarela, eta hor bai edo bai entzungo dut. Orduantxe emango dizut nire iritzia :holas:

jonnydbz

Ba zeuk ez badakizu entzun zaizun... :meparto: Zein esaldi esan duzun jakin ezkero norbait bilatzen hasiko da fijo, jajaja
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

One Piecen eman diren atal berrietan agertuz gero, deskribapen txiki batekin elitzateke zaila izango bilatzea.