Kaixo The Black Adder DVDak ditut zuek nahi?

Sortzailea C4GTA, 2009ko Uztailaren 27a, 15:48:58

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

C4GTA

Kaixo The Black Adder DVDak ditut zuek nahi?

Telesail hau ETB bota zuten eta DVDak euskaraz daude pentsatu nuen agian zuek nahiko zenuketela telesail hau lortu edo agian dagoeneko baduzue.

nahi izanez gero esan niri eta utziko dizuet DVDak.

Aket nire mugikorra du nahi izanez gero nirekin kontaktuan jarri aio

aintzidnari.com-ekoa naiz aio

Beste kontutxo bat batenbat ba al dago grabatzen LEHEN MUXUA telesaila Etb3-n ari dira botatzen aspaldiko telesail frantzesa da ni txikitan ikusten nuen etb1-n eskerrik asko aio

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

Taichisan

Ba ni erosteko asmoa neukan, baino inon ez dut aurkitzen black adder, ta gustora hartuko nituzke kopia bana eukitzeko behintzat.

Lehenengo muxutaz lasai, ni nabil grabatzen eta, baita Aket ere nik uste^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

txapelzuri

Telesaila benetan dibertigarria. Ondo egongo litzateke atal ezberdinak megauplodean izatea.

gorri

Kaixo C4GTA, ez dakit azkenenan beste norbaitek hartu dizkizun Black Adder-en DVDak, bestela nik gustura hartuko nizkizuke ripeatu eta denon eskura hemen jartzeko...

C4GTA

Aupa barkatu orandik etxean dut DVDak ni AKET esagutzen dut ta berari usteko asmoa nuen. oraintxe deitzen nabil bino ez du mugikorra erabilgarri. ea konaktuan jartzen naizen bestela Gorri zuri utziko nizuke DVDak edo taichisan. ea zertan geratzen garen DVDak zuetako bati usteko.

laister arte edozertarako nire email:pxgl@hotmail.com da euskal encondingetik asjko ez naiz pasatu azkenaldian. naiko lan dut nire webgunearekin jeje bino segi horrela lan oso ona ari zarete egiten.

Animo!!!

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

gorri

Ados, ni zain geratzen naiz. Ez baduzu lortzen Aketi pasatzea, nahi baduzu abisatu hemen eta idatziko dizut. Ondo segi!

C4GTA

Lehengo astean eman nion AKET-eri telesaila asike listo.

Aupa gure marijaia aupa bilboko aste nagusia!!!

Laguntzaile bila nabil nire webgunerako. Anima zaitez laguntxo. Iradokizunak abildua aintzindari.info

txapelzuri


Taichisan

Esan beharko diogu AKET-i hemendik pasatzeko berrizXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!