Dragoi Bola GT [EMULE] [64/64] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2009ko Abuztuaren 01a, 14:26:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: Gaueko  Noiz: 2010ko Apirilaren 01a, 01:57:31
Ez dago euskaratu beharrik,  jadanik euskaratua dago ta. Baina benetan jartzen banaiz, abisatuko zaituztet.
Hobeto erabiltzen ez badituzu, originalak fuck gehiegi zeuzkan eta :meparto: Ni ez naiz itzulpen harekin fidatzen.

orionatk

Aju, inportako litzaizuke lehenengo 30 kapituluak edo konpartitzen jartzea egun batzuk, mesedez? orain oso geldo doaz, gehienez 2 bakarrik jeisten zaizkit batera 3 edo 4 kb/s-ra, eta 2 edo 3 iturri oso daude guztira.
Jeitsitakoan nik emulen mantentzera konprometitzen naiz.

Aju

Aipamenaren egilea: orionatk  Noiz: 2010ko Apirilaren 04a, 22:57:57
Aju, inportako litzaizuke lehenengo 30 kapituluak edo konpartitzen jartzea egun batzuk, mesedez? orain oso geldo doaz, gehienez 2 bakarrik jeisten zaizkit batera 3 edo 4 kb/s-ra, eta 2 edo 3 iturri oso daude guztira.
Jeitsitakoan nik emulen mantentzera konprometitzen naiz.
Aurrekoan Belebetzek ea unitik megauploadera zerbait igotzea nahi nuen galdetu zidan. Nahi baduzu komentatu egin diezaioket. Baina beno, emule nahi baduzu, komentaidazu :meparto:

orionatk

 :meparto: uste dut argi dagoela nire erantzuna, megaupload-era igo ahal baditu perfekto ^^

josu

Kaixo Danoi,

Denbora da sartzen ez naizela. Galdera bat Aju zer gertatu da DBGT-rekin 35 baino aurreragoko kapituluak aldatu dituzu edo zer gertatu da. Zeren nik seriea jaitsi nuenenan kapitulu guztiak honelako izena zuten:
Dragoi Bola GT - 64 - [Euskal Encodings].
Dena den nik serie osoa dut emulean jarrita.

Goazen lagunok

Aju

Aipamenaren egilea: josu  Noiz: 2010ko Apirilaren 06a, 13:34:40
Kaixo Danoi,

Denbora da sartzen ez naizela. Galdera bat Aju zer gertatu da DBGT-rekin 35 baino aurreragoko kapituluak aldatu dituzu edo zer gertatu da. Zeren nik seriea jaitsi nuenenan kapitulu guztiak honelako izena zuten:
Dragoi Bola GT - 64 - [Euskal Encodings].
Dena den nik serie osoa dut emulean jarrita.

Goazen lagunok
Horri kasurik ez. Elinka sortzean arazoren bat sortuko zen, "%20"k hutsunea esan nahi du.

aritzm

#96
Kaixo Aju gauza bat, dragoi bola gt kapitulu guztiak euskaraz daude, ala bakarrik batzuk, nik uzte nuen ez zutela kapitulu guztiak doblatu.
ta bezte gauza bat, ez dago 40 atalatik baino gehiago megaupload jaisteko?

jonnydbz

Post honetako lehen mezuan dauden atal guztiak euskeraz daude, azken atalak barne.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

aritzm

#98
ori nahi nuen jakin, 54 kapitulutik gora ez?, zer daude, subtitulatua ala erdaraz?
psdata: nik espalzone weban ari nahiz igotzen GT, 40TIK, 64-RA kapituluak igoko ditut ere, nahi izanez gero hemen jar ditzaket falta direnak, nire ustez megaupload onena da eta jdownloader-ekin onen-onena (600kb/segunduko jaisten).

gauzatxo bat elmulen jartzen du fuentes: 0, eta ez dira jaisten!!!
edit: barkatu inpazientza baina,.. gauza bat, ba al daukazute GT-ko audioak gordeta? da nik 41-64-ra ripeatzeko zeren emulen jartzen du batzuk 0 usuario ta batzuk bi ala 3 baina ez dira jaixten.
eskerrak ta aio.

Aju

Aipamenaren egilea: aritzm  Noiz: 2010ko Apirilaren 10a, 12:33:32
ori nahi nuen jakin, 54 kapitulutik gora ez?, zer daude, subtitulatua ala erdaraz?
psdata: nik espalzone weban ari nahiz igotzen GT, 40TIK, 64-RA kapituluak igoko ditut ere, nahi izanez gero hemen jar ditzaket falta direnak, nire ustez megaupload onena da eta jdownloader-ekin onen-onena (600kb/segunduko jaisten).

gauzatxo bat elmulen jartzen du fuentes: 0, eta ez dira jaisten!!!
edit: barkatu inpazientza baina,.. gauza bat, ba al daukazute GT-ko audioak gordeta? da nik 41-64-ra ripeatzeko zeren emulen jartzen du batzuk 0 usuario ta batzuk bi ala 3 baina ez dira jaixten.
eskerrak ta aio.
Lasai, ze deskarga direktara igoko dira atalak.

aritzm


veget4

Aju konpartitu dezakezu 52. atala? 96,8 % daukat baina ez du inoiz ez konprobazio osos egin...mesedez!!!bakarrik 10 mega dira!!!
agur eta eskerrik asko igotzeagatik

jonnydbz

Hemendik gutxira berriz bueltan izango naiz eta GTko atalak konpartitzen jarriko ditut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

aritzm

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2010ko Maiatzaren 09a, 16:26:26
Hemendik gutxira berriz bueltan izango naiz eta GTko atalak konpartitzen jarriko ditut.
O, eskerrik asko nik 46 kapitulu ate dauzkat, ta emule servidore gabe geratu naiz oso motelaaaaaaaaa de emule iturriak ez daudelako 2 tik 4ra.
AIO.

Gaueko

Ea horrela nahiago duzuen...  :silba:
http://www.megaupload.com/?f=X7AQJXR1

eMuletik jeitsi ahala igotzen joango naiz.

Laster arte!  :holas:
EGUNA EGUNEKOENTZAT ETA GAUA GAUEKOENTZAT