Dragoi Bola GT [EMULE] [64/64] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2009ko Abuztuaren 01a, 14:26:43

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Gaueko

#120
AUPA!!!

Beno ba, azkenean lortu dut GT osoa igotzea   :rock:

Nahi duenak hemen dauka helbidea: http://www.megaupload.com/?f=X7AQJXR1  :evil:

ON EGIN!! 
EGUNA EGUNEKOENTZAT ETA GAUA GAUEKOENTZAT

Aju

Beno, ba mila esker igotzeko lana hartzeagatik. Lehen mezua eguneratu dut.

Gaueko

Apurtxo bat barandu  :silba: baina ez horregatik!!

EGUNA EGUNEKOENTZAT ETA GAUA GAUEKOENTZAT

RYOGA

Dragoi Bolako jarraitzaile guztiei ezkertuko nieke Dragon Ball Multiverse ikustea, orain euskaraz dagoelako
Dragon Ball Multiverse euskaraz
Eta hutsegiteak ikusten baduzue, idatzi iruzkin bat azkenengo orrian. Nik Ziurtatzen dut txarto badago, kasu egingo dudala, nik itzultzen dudalako.

sarjentocuch

Mila esker Gaueko, ez dut sekulan ikusi dragoi Bola GT osoa,,, horain, ikusi bakarrik ez,,, lortu eta guzti,, ufffff hurrengo hasteetan, Dragoi bolaren sobredosis  :evil:  :rock: :)
Etorri-berria :)

barukh

Gabon:

Interesa handia dekot Dragoi Bola GT lortzeko, saitu naiz emule erabiltzen baina ezin iturri gutxi baitaude. Galdera da, deskarga zuzenera berrigoko dira?

Mile esker.

Aju

Buf, aber egunen baten jartzen naizen. Hain da serie flojoa ze kosta egiten dala bere egoerari atentzioa jartzea.

barukh

Egia esan ez dut inoiz ikusi... hain flojoa baldin bada pazientziarekin hartuko dugu. Esker mile erantzuteagatik.

Gaueko

Banituen DB-DB Z-DB GT osoak jeitsita, baita zentsurarik gabekoa ere, euskarara itzultzen ere hasia nintzen Dragoi Bola, baina nire disko gogorrak ibiltzeari uztea hoberena zela erabaki zuen eta neukan guztia galdu dut.

Baliteke lagun batek izatea oraindik, pasa bait nizkion, baina ez dakit ziur dagoeneko ezabatuak izango dituen. Ez badu GT igoko dut. Eta saiatuko naiz gainontzekoa ere.

Laster arte!  :goku:
EGUNA EGUNEKOENTZAT ETA GAUA GAUEKOENTZAT

euskaltxiki

Aupa! Norbaitek Dragoi bolako sail hau eta baita Z eta Z Kai ere igoko balitu kristona izango litzake :) :goku:

Mila esker!

Vegeta86

Aupa danori!! Emuletik jeisteko arazoak dekodaz aspaldi, eta jakin nahi dot ea pentsatu dozuen igotea zerbitzari batera. Ez da exigentzia bakarrik galdera bat da  :lotsa:. Ikusi dot mezu batean megaupload-era igo zuela web-eko adizkede batek, urtarrilan bueltatzen denean megaupload berria, berak igondakoak balioko dau?
Bueno alan da be eskerrikasko eindako esfortzu guztiegaitik, ez dot imaginatu nahi pasa dozuen denbora guztie lan hori egiten, eskertzekoa benetan ;)

julen9494

hori da. neuk ere berdina galdetzen dut!!! badakit Aju berriro moldatzen hastekoa dela, baina bera aparte, beste norbaitek bal al ditu kapituluak gt-koak???

norbaitek kapituluak baditu azkar erantzun diezadal, faborez!!

eskerriasko aldez aurretik!!!

leisan

Norbaitek posible da igotzea nonbaitera. Uploaded-ra igotzea eskertuko nuke. Emulen deskargatzea es da posible zeren ez dago iada atalak konpartitzen inor eta bere disko gogorrean baduzue Dragoi Bola GT, mesedez igo Uploaded-ra, orain dela asko nabil ikusteko gogoekin zeren GT ez dut ikusi oraindik eta euskaraz ikusi nahi dut.

baronluigi

#133
Aipamenaren egilea: leisan  Noiz: 2013ko Abuztuaren 02a, 01:52:55
Norbaitek posible da igotzea nonbaitera. Uploaded-ra igotzea eskertuko nuke. Emulen deskargatzea es da posible zeren ez dago iada atalak konpartitzen inor eta bere disko gogorrean baduzue Dragoi Bola GT, mesedez igo Uploaded-ra, orain dela asko nabil ikusteko gogoekin zeren GT ez dut ikusi oraindik eta euskaraz ikusi nahi dut.

Igotzekotan kalitatezko zerbitzarietara igoko ditugu, ez Uploadedera. Uploaded premium kontuak dituzten jendearentzat da erabilgarria. Ez daukatenek ezin dute bertatik erosotasunez jaitsi.

burrundaie

#134
Erabat ados hirekin Baronluigi. Ahal den neurrian artxiboak jaisteko denek aukera berdinak izan ditzaten saiatu behar diagu! Ondotxo zekiagu premium gabeko Uploaded zer den...