Grabatzen gauden serieak

Sortzailea Barbadil, 2008ko Abenduaren 12a, 12:27:20

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Barbadil

Serie batzu grabatzen nabil eta ez dakidanez nortzuk gauden berdina hartzen ba kezka batzu sortu zaizkit.

Nor dabil zer grabatzen?
Zenbatek grabatzen dugu berdina?
Alferrik nabil bideoa gordetzen audioa bakarrik gorde dezakedanean?
Norbaitek bada ezpadako beste grabatzaile bat behar du?
...


Beraz ez litzateke ondo etorriko hari bat informazio guzti hori biltzeko?
"Proiektuko" atalaren barruan "Beste batzu"-ren barruan jarriko nuke txintxeta batekin.
Informazioa horrela bildu genezake:

AKUAMAN
1. Grabatzailea: Barbadil [Bideoa-Audioa]
2. Grabatzailea: XXXXX  [Audioa]
RAW: Barbadil
Azpitituluak:  -----



SNORKAK
1. Grabatzailea: Barbadil [Bideoa-Audioa]
2. Grabatzailea: XXXXX  [Audioa]
RAW: ------
Azpitituluak:  -----


Honela falta diren subtituluak eta RAW-ak laguntzeko prest, aspertuta  edo kasualitatez norbaitek aurki edo egin ditzazke.
Zer iruditzen?
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Taichisan

Aspaldian ni horrelako zerbait egin neban ta inork ez zuen parte hartu, ia orain behintzat gehiago gaudenez gero pixkat gehio ohartzen garen.

Hor doa oraintxe berton grabatzen hari naizen guzti guztia(bideo+audio):

ETB3:

Aste egunetan:
Doremiren magia
Seabert
Snorkak
Harriketarrak
Doug
Jetsondarrak
Kapitain Planet
Moby Dick eta Mighty Mighthor
Yogiren lasterketa espaziala
Heidi
One Piece
WHO doktorea

Asteburutan:

Doremiren magia
Seabert
Snorkak
Foofur

ETB1:

Aste egunetan:

Conan Detektibea
One Piece
Krokodilo Ehiztaria(uste dut emisioa amaitu zela atzo)
Xiaolin Erronka
Ostegunetako Filmea

Asteburutan:

Speed Racer
Nonochan
Conan Detektibea
Igandeko Filmea(interesgarria bada)
Supernanny

Grabaturiko guztia 2008an:

Kriptako istorioak
Barkleytarrak
Kalimero
Akuaman
Herkuloideak
Gudakatu, puntako eskuadrioa
Isidoro
Etxekaltetxoak
Megaman Axess
Martin Mystery
Lukas ahatea
Huckelberrri hound
Ze berri Scooby Doo?
Lasterketa Zoroak
Lau Izugarriak
Keroro Sarjentua
Pokemon 1.Denboraldia
Maskara
Pakman
T.Jauna
Zoroak Zoro
X-Taldea: Eboluzioa
Super Heroien Legioa
Tintinen abenturak
Kodea: Lyoko
Galactik Football
Casper
Jatearen Egiak
NI HAO TXINA

Ta uste dut ezer ez dudala uztenXD Hor daukazue nire lista, dena den ta ikusita etb3ko ia telesail guztiak ez direla 26 atal baiho gehiagokoak telesail berriak aterako dira(aintxinak baino orain dela asko emititu gabekoak).

Nor da Hurrengoa?XD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Nik Hasiberriak ripeatzeko asmoa daukat, Kapitain Planet ere hartzen nabil eta One Pieceri ere audioa hartzen nabil releaserako. Eta gero Taichisanentzako Conan Detektibea eta Doremiren audioak hartzen ditut (azken honekin beti pasatzen da zeozer...).

AKET

Eta nik doctor who, heroiak, ostegunetako filma, pilotari eta gero doan dokumentala (bukatu denez orain uste dut filmak egongo direla) eta igandetako filme animazioa (igande honetan ez dute ezer bota), eta festetan bereziak.

Barbadil

Nik ETB3-tik

Akuaman
Snorkak
Herkuloideak
Moby Dick eta Mighty Mightor
Fantomette
Dr Who
Sherlock Holmes
Vicky Vikingoa

Okerrena da denak erdizka ditudala Fantomette ezik (Ez zait batere interesatzen baino dena hartzeko aukera nuenez grabatzen jarri nuen)



Jarri dezuena txukunago jarriko dut eta gero zuetako norbaitek aria sortu eta kopia dezala (Nik eginezkero ez dut askotan aktualizatuko zeren ezin dut apenas foroa irakurri)
Kupel txarretik...
ardo onik ez.

Taichisan

....ez dakit zegatik baino moskeoa hartu diot Bisitari batzuei.... batez ere inolango logika gabe....Foruko postak imprimatzen hari direzelako..., eta susmo txarra hartzen diot batez ere ointxe berton ikusi dudalako 2 bisitarik imprimaketetan dabiltzatela, bata post hau imprimatzen ta bestea Asterix joko olimpikoetan filmearen Megaupload igoerako Post-a ahin zuzen ere. Mesedez, hauek biak bereziki gustatuko litzaidake zerbait esatea, zeren susmo txarra hartzen diot ez ote diren SGAE edo ta EITBko morroiak izango gure lana jaketatu nahian... ;tximuzoro
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

kamejameja

Aupa zuek!!

Egia esan ni ez naiz asko ibili zuen foroan, baina iruditzen zait krinton lana egiten ari zaretela!! Segi horrela!! :mf_dribble:
Ta ez dakit hau tokirik egokiena den horri buruz galdetzeko, baina jakin nahiko nuke ea norbaitek badituen Lazkao Txikiren kap?tuloak. Erotu beharrean  :serie1_wall: bila aritu naiz interneten eta ez hemen eta ez beste inon, ez ditut topatu. Fernando Amezketarra eta Txirritarenak bai, baina Lazkao-Txikirenik ez.

Inork badaki hori zergatik den? Inork baditu atal hauek? Horrela bada benetan esketuko nioke jeiteko moduan jarriko balitu edo...

mila esker guztiagatik, eta ea kapitulu hoiek dituen baten bat topatzen dugun!!

Aju

Ba ederra kasualitatea, ze aurrekoan bideoak konprimitzen egon nintzen. Hori bai, ez dauzkagu guztiak, eta ez dakit nola zenbakitu, ze gero agian faltan daukagun bat ematen dute eta ez dakit non sartu. Urrutira joan gabe, aurrekoan falta ziren 2 eman zituzten. Gero sarritan pasatzen da atal bat programatuta izan eta ez ematea, eta hurrengo egunean eman beharrean, salto egiten dute.

Tartetxo bat daukadanean jarriko ditut.

Taichisan

Horaintxe bertan grabatzen nagoena:
-Hamtaro
-Astezkeneko eta Larunbateko filmeak

Egia esanda, telesail mordo errepikatzen dira, Galactik football 2.ren 3 atal falta zaizkit ta horain errepikatu ez, ta Txef txikiaren atal askotxo faltan daukat ere.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!