Automatikoki konektatuta egonteko arazoak

Sortzailea jonnydbz, 2015ko Martxoaren 04a, 23:34:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Kaixo, foroa lekuz aldatu zenetik ez gut lortzen foroan beti logeatuta egote, beti erabiltzaile izena eta pasahitza sartzen ibili behar naiz. Besteren bati gertatzen zaio?
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju


burrundaie

Niri telefono mugikorrean gertatzen zait, baina ordenagailuan ez.

MikelEiza

Niri laneko ordenagailuan ondo gordetzen dit saioa eta oker ez baldin banago, portatilean ere bai. Begiratuko dut ea tablet eta etxeko ordenagailuan zer geratzen den.

Baliteke lehendik zeuden datuekin nahastu eta zerbitzari berriko datuekin bat ez egitean saioa ixtea? Probatu duzue beste nabigatzaile batekin?

zumarra

Niri hasieran bai. Orain ondo dabil (bakarrik sartzen naiz ordenagailutik)

Aju

Internet explorerren ondo doakit. Baten batean inoiz ez gogoratzeko emango nion eta orain beti egiten dit hau. Inork badaki nola alda dezakedan?

jonnydbz

Niri ere berdin gertatzen zait. Explorer-en ondo eta Firefox eta Chromerekin ez. Chromen F12 erabiliz cookie-ak begiratu ditut eta 3 nituen. Denak ezabatu ondoren berri saioa hasi naiz eta orain 2 cookie baino ez ditut, baina ez dit saioa gordetzen.

:haserre:
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Ni Chrome erabiltzen dut eta baita ere gertatzen zait.... oso arraroa da hori....
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

burrundaie

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2015ko Martxoaren 06a, 00:00:39
Ni Chrome erabiltzen dut eta baita ere gertatzen zait.... oso arraroa da hori....
Nik berriz Chromerekin arazorik ez!

Aju

Are gehiago: foroa favoritosen daukat, eta atzera joan nahi dudanean "atzera" eman beharrean favoritoseko ikonoan jotzeko ohitura daukat. Hori egitean ere deslogeatu bezala egiten da.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2015ko Martxoaren 06a, 11:58:45
Are gehiago: foroa favoritosen daukat, eta atzera joan nahi dudanean "atzera" eman beharrean favoritoseko ikonoan jotzeko ohitura daukat. Hori egitean ere deslogeatu bezala egiten da.
Niri ere gertatzen zait. Baina gero gai batean sartuz gero, logeatuta nago! Ematen du index-ean bakarrik gertatzen dela.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

MikelEiza

Ba ez dakit arazoa zer izan daitekeen; niri ondo doakit etxeko ordenagailuan ere... Linux, mac eta Windows ordenagailuetan probatu dut eta denetan ondo. Chrome erabiltzen dut hiruetan.

Zerbait izatekotan cookie kontua dela esango nuke, baina oso arraroa da geratzen ari dena. Galdetuko dut ea norbaitek laguntzerik daukan.

jonnydbz

Proba gehiago eginez, foroko esteka batetik hasierako orrira banoa (Hasiera estekan edo logoan klikatuta adibidez), edo nabigatzaileko atzera botoiarekin ere, logeatuta jarraitzen dut. Baina lastermarka erabilita sartzen banaiz ez nago logeatuta. Gainera, lastermarkatik sartuz gero, eta gero beste edozein estekatan klikatuta (azpi-foro batean sartzeko adibidez), logeatuta agertzen naiz. Beraz, ematen du sesioko cookie-a gordeta dagoela.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa