Azterketak Amaitu ta Ripeatzen hasi

Sortzailea Arsenicum, 2006ko Irailaren 20a, 03:55:03

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Arsenicum

Azterketak amaitu ta ripeatzen hasi naz daukadan denboragaz. Gainera 2 egun daramatzat etxean astelehenan gaixorik egon nazelako 39ko sukarraz. Gaur askoz hobeto nengoenez baina oraindik etxetik urteteko moduan ez... Ripeatzen jarri naz eta konturatzerako 42 Lan jarri ditut Gordian Knot programan. Lan bakoitzak 45 minutu inguru iraungo ditu beraz... 31 ordu terdi beharko ditu nire ordenagailuak lan guztiak egiteko.



Irailak 19 23:27an hasi denez... Irailak 21an goizeko zazpiretan amaitu beharko luke. Ia egia dan. Eta hori atzeratuta daukadanaren erdia da gutxi gora behera.



Euskal Encodings %100



Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

eta ez zaizkizu desfasaten audioak?? Nik ere uste nuen horrekin ez zirela desfasatzen baina desfasatu egin zitzaidan bideo bat (egunen baten egingo dut XD).



Audioak berak bakarrik pasatzen zituen mp3ra?? Ikusten nago virtualduba apartatuta utziko dudala egunen baten ze desfasatzen da ke da gusto ??

Arsenicum

Programa honen pausuak:



1-DVDDecrypter erabiliz VOB artxiboak lortu.

2- DGIndex (DVD2AVI ren antzekoa) programarekin nahi duzun zatia aukertau. Hemen audioa ere extraitzen zaio -384 ms adibidez jarriko du.

3- Gordian Knoten zabaldu eta nahi dituzun tamaina, erresoluzio, cropping eta kodek jar ditzakezu.

4- Gorde eta jarriko diozun audioa aukeratu. Lehengoa aukeratu behar da eta automatikoki -384ms ko desfase hori kenduko du.

5- Prozesua hasi

 

Soinua mp3ra pasatzen hasten da lehenengo, gero videoari bi xvid bi pasada egiten dizkio eta azkenik soinua eta bideoa elkartzen ditu.



Automatikoa da. 42 lanak jartzen 4 ordu inguru egon naiz, baina gero 31 ordutan ez naiz adi egon behar. Orain bertan 17. lanaz hasi da.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

getxoztarra

irailak 23-ko 0:00 dira.Lanak zuk esan dozun ordurako amaitu dira?

Arsenicum

Jaja bai. Nik uste baino 3 ordu lehenau amaitu ziren 42 proiektuak. Batzuk soinuak bakarrik zirelako, eta 5 minitu inguru bainao ez deurie tardatzen.



Ondino esku pilotako zeozer dekot iteko baina eguneratzen nabil dana. Laster amaituko dot.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.