AHATETXO ITSUSIAREN ABENTURA HARRIGARRIAK [MG] (2000)

Sortzailea zumarra, 2012ko Apirilaren 14a, 22:30:55

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

zumarra

AHATETXO ITSUSIAREN ABENTURA HARRIGARRIAK





SINOPSIA


FITXA TEKNIKOA

Izenburu Originala: The Fantastic Adventures of the Ugly Duckling
Produkzio Urtea: 2000
Produktora: Neptuno Films
Nazionalitatea: Espaniarra
Emisioa Euskal Herrian:

PUBLIKAZIOAREN EZAUGARRIAK

Gauzatzea: DVDRip
Arduradunak: Zumarra
Iraupena: 72 min.
Tamaina: 632 Mb
Bideoa: Divx 5 704*422 - 16:9
Audioa: DVD MP3 128 Kbps/Estereoa/Euskera
Hizkuntza: Euskera
Adin egokia: 3 urte+

https://mega.nz/file/lt1VHYoK#BLw0qS1jFlX8vDaWFHd5htkmckMmqc6VKcXbVitVyGY

zumarra

Zerbitzari bakar batean dauden pelikulak (batez ere Rapidshare-n daudean) berrigotzen hasi naiz.

Hala ere Rapidshare-ko linka, indarrean dagoen bitartean mantenduko dut.

Hemendik aurrera, denbora kontua izango da dena behar bezala jartzea.

burrundaie

Bi animazio film igo berri ditut Jumbofiles-era (Felix untxia-munduari bira eta Felix untxia-denbora makina). Webgunetik bertatik igoko ditut eta esan beharra dago azkar asko igo zaizkidala biak. Baina, harrigarriena, jaisteko orduan gertatu da: ia bi megako abiaduran jaitsi baitira. Artxibo askoko jaitsieretan, berriz, eta binaka, ia hiru megako abaila harrapatzen du. Denboraren kontua dago zalantzan, baina agian igoerak zerbitzari honekin tartekatzea komeniko litzateke. Laster bi film horien relaseak jarriko ditut proba egin dezazuen. Hori bai, Fileuploaderrekin igo ezkero, erantzuna ez da hain ona, eta askotan bai igotzeko eta bai jaisteko trabatu egiten dira. Azken finean esperientziak esango digu merezi duen ala ez...

zumarra

Probatzeko jeitsi ditut bi "Felix Untxiak" eta oso ondo jeisten dira. Hala ere, lehenago esan nuen bezala, ez dit asko konbentzitzen 30 eguneko epe-muga hori. Baliteke ondo joatea azpijokoetan ibiltzen ez badira, Sendspace-koak ez bezala.

Proba egitea da...

burrundaie


burrundaie


burrundaie


Godelet

G o d e l e t

StarKillerNFS


Josu Etx


MikelEiza


Josu Etx

ikusi dut baita, baina igoera fitxan espainiakoa dela dio, eman didazun estekako irudian italiarrez dago izenburua eta estatu batuetako dela jartzen du. Gainera irudia ez da berdina.
Baina egia da bi argazkietako ahatea berdintsuak direla.

Fidatuko naiz webataz? Norbaitek deskagatuta badauka konprobatzea mesedez

burrundaie

Aipamenaren egilea: Josu Etx  Noiz: 2019ko Urtarrilaren 04a, 23:43:16
ikusi dut baita, baina igoera fitxan espainiakoa dela dio, eman didazun estekako irudian italiarrez dago izenburua eta estatu batuetako dela jartzen du. Gainera irudia ez da berdina.
Baina egia da bi argazkietako ahatea berdintsuak direla.

Fidatuko naiz webataz? Norbaitek deskagatuta badauka konprobatzea mesedez

Espainakoa da. Hona hemen beren web orria: http://s388494553.web-inicial.es/castellano/peliculas/las-fant%C3%A1sticas-aventuras-del-patito-feo/
Berriro ikusteko moduan jarriko dut.

Josu Etx


Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.