Eitbekoei aspaldi botatako filmeak berriro botatzea eskatu diet

Sortzailea baronluigi, 2013ko Apirilaren 29a, 15:18:32

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Beraien Facebookean mezu hau jarri dut gazteleraz

Aipatu¿Habrá alguna vez oportunidad de recuperar doblajes en Euskera que ya no se encuentran en ningun sitio?

Me refiero a películas como

-Jurassic Park
-Gremlins
-La maldición de las brujas
-Muñeco Diabolico.

Estas pelis por ejemplo sé que fueron dobladas y emitidas. Pero nunca más se ha sabido de ellas. Algunas fueron vendidas en version para colegios creo, pero uff, de eso hace ya casi mas de 2 décadas.

Eta honako hau erantzun didate

AipatuHola Luisma. Hemos consultado a los responsables y pronto nos darán una contestación. Un saludo

Zerbaitetarako balioko ote du? Ikusteko dago. Baina ezerrez  edukitzea baino hobeago da xD



burrundaie

Eskatzea libre omen duk eta ea zortea dugun. Ea behingoagatik jendeari kasu egiten dioten.... :threat:

Artadi

Aipatzen dituzunetatik bi filme igo barri ditut: Gremlinak eta Sorginen madarikazioa.
Audioa VHS kinta zahar batzuetatik atera nuen eta ez du kriston kalitatea, horregatik hobe barriro ematen badituzte ETB1en, euren jatorrizko kalitatearekin.

burrundaie


baronluigi

Aipamenaren egilea: Artadi  Noiz: 2013ko Apirilaren 30a, 06:42:07
Aipatzen dituzunetatik bi filme igo barri ditut: Gremlinak eta Sorginen madarikazioa.
Audioa VHS kinta zahar batzuetatik atera nuen eta ez du kriston kalitatea, horregatik hobe barriro ematen badituzte ETB1en, euren jatorrizko kalitatearekin.

Aiba la ostia, eskerrik asko. Mezuan nihoen bezala film horietako batzuk eskoletara saldu ziren, 2 horiek bereziki. Mil esker. Arratsaldean jaitsiko ditut.

Taichisan

Nik soilik esango dut hori egiten nuela orain dela urte bat. ASko matxakatuz gero, facebooktik banatu eta ezin dut orain inolako mezurik jarri ez EITBn ezta HIRUn ezta inoiz, ez dutelako nahi inork gauzak argi esatea.
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!