Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

SHOTO

Eta noiz dira azterketak? :irak Nik uste dut garai a dela beste dvd bar jartzeko :starwars hilabete bat edo hola daramazue ezer igo gabe, ezin dut aguantatu!!!!  :brickwall jeje. Beste bat arte lagunok.

717

Jejejje... nik ere "monoa" dudala aitortu beharrean nago...
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


Aju

DVDak lagun bati utzi nizkion eta datorren astelehenean itzuliko dizkit. Astelehen edo asteartean jarriko ditudalakoan nago.

Aipamenaren egilea: SHOTO  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 10a, 18:42:07
Eta noiz dira azterketak? :irak Nik uste dut garai a dela beste dvd bar jartzeko :starwars hilabete bat edo hola daramazue ezer igo gabe, ezin dut aguantatu!!!!  :brickwall jeje. Beste bat arte lagunok.
Jendeak horrelako gogoa agertuko balu serieetan laguntzeko...

orionatk

Aipamenaren egilea: SHOTO  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 10a, 18:42:07
Eta noiz dira azterketak? :irak Nik uste dut garai a dela beste dvd bar jartzeko :starwars hilabete bat edo hola daramazue ezer igo gabe, ezin dut aguantatu!!!!  :brickwall jeje. Beste bat arte lagunok.

Esan duten bezala azterketa garaia da eta serie bat muntatzea eta lanzatzea bere denbora darama. Lasai ibili eta exigentzia gutxiago, mesedez... :mad

SHOTO

Barka lehengo mesuagatik, ez zen exigentzi bat ezta pentsatu ere, ni ez naiz inor zuei exigitzeko baina onartu behar det gogo asko dudala serie osoa izateko. Alde batetik nire aurtzaroko seriea delako eta bestetik nire lehengusu txikiari oparitu nahi diodalako behar den bezala hazi dadila, besterik ez.   :thumbsup
Beste bat arte lagunok  :drunk :jack

Aju

Hurrengo kapituluak bihar :msn-wink

Kuriositatez, lehengusua ez da donostiakoa izango? :xD

orionatk

Aipamenaren egilea: SHOTO  Noiz: 2008ko Urtarrilaren 15a, 00:12:59
Barka lehengo mesuagatik, ez zen exigentzi bat ezta pentsatu ere, ni ez naiz inor zuei exigitzeko baina onartu behar det gogo asko dudala serie osoa izateko. Alde batetik nire aurtzaroko seriea delako eta bestetik nire lehengusu txikiari oparitu nahi diodalako behar den bezala hazi dadila, besterik ez.   :thumbsup
Beste bat arte lagunok  :drunk :jack

Ongi, dena argituta orduan  :thumbsup

Aju

Hurrengo DVDa, 220-238 atalak dauzkana, gehituta. Hurrengo DVDa, esan nuen moduan, 6-7 aste barru ahal bada (ez ibili kalkuluak a rajatabla egiten :xD)

Sharearekin nabilenez, igoera 30era edo doakit, beraz motelago joango da igoera.

Mesedez, "DRAGOI BOLA 130 TA DRAGOI BOLA Z 220 NOIZKO?" eta horrelakoak idazteko, ez idatzi. Bota zidaten pribatu bat da tal kual. Gainera DB hori ez da gure proiektua...

orionatk


barraplaust

Jaisten jarrita! Mila esker!  :hail :hail

PD: Ea, ez dugu kalkulurik egingo ez... Otsailaren 26a edo martxoaren 4a?  :xD :xD
Soilik herriak salba dezake herria.

SHOTO

Hurrengo DVDa jeisten mila esker. Eta Ajurentzat erantzunez, ba bai, nire lehengusu txikia Donostiar peto petoa da, ni bezala.

Aju

Lagun batek esan zidan Donostiako lehengusuari oparitu nahi ziola seriea, eta egun batzuetara beste batek ere berdina esan zidan, Donostiako lehengusuarentzat nahi zuela (sekula ez diot entzun Donostian familia zeukanik), eta pentsatu nuen edo liatu egin nintzela eta pertsona berdinak eskatu zidala bigarrenez, edo ko?a zela (asko egin dizkidate, izorratu egiten didalako dvdak grabatu behar izatea) :xD Eta orain zu zatoz :xD Ez dakit zer dagon ba Donostian, denek daukatela lehengusuren bat

jonnydbz

Gaur arratsaldean jeisten jarriko ditut, mila esker!! :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Kiogo

Jeisten, mila esker!!!^ :bounce8

PD: Tira, honekin, kare kano, heroiak, eta jarritako pelikula mordoekin martxoaren hasieraraino aguantatzeko modun aurkitzen naz  :lol

SHOTO

Jajaja  :yahoo, hori bai dala kasualitate hutsa, ta lehengusuak ez dira Martin deituko? Lasai Aju, ba jakin ezazula ez dela ko?a, nire lehengusu Martintxori jartzen dizkiot kapituluak nire etxera etortzen den bakoitzean  :tv_happy ta oraingo DVDarekin behintzat bi asterako badaukat, jeje. Motelago jarriko dizkiot  kapituluak bestela daukadan guztiak ti ta betean ikusiko ditu.  :protest
Beno, beste bat arte lagunok. :thumbsup