Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

satantxiki


Arsenicum

 Goiena arrasatekoa da?

Beste egunean nire lehengusuen etxean, Algortan Goiena ikusten egon nintzen. Ez dakit TDT edo parabolikoagaz edo zegaz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

satantxiki

Bai GOIENA Leintz Gatzaga/Eskoriatza/Aretxabaleta/Arrasate/Aramaio eta Bergarako telebista da.

jonnydbz

GoiTB Deba Goiena bailarako telebista kate lokala da. Hala ere, badakit bertako programa batzuk beste lekuetan ere ikusten direla, Musikantoi esaterako, baita alderantziz ere beste lekuetako programak bertan. Oraindik ez da TDTn emititzen hasi, baina egiten duenean eskualde honetan bakarrik egingo du, hori bai, beste euskal lekuetako kateekin dituen hitzarmenekin jarraituko du.

Bihurkorren inguruan, nik 3 dvd ditut, orain ez dakit zenbat (40 baino gehiago uste dut) eta zein atalekin, baina hor daude. Ni ez naiz muntatzailea eta orain ez daukat horretan ikasteko eta jarduteko astirik. Norbaitek zerbait egin nahi eta behar badu ez daukat arazorik kopia bat bidaltzeko.

Goienan beste serie mitikoren bat emititzea da nire esperantza xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Taichisan

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Irailaren 10a, 00:25:28
Bihurkorren inguruan, nik 3 dvd ditut, orain ez dakit zenbat (40 baino gehiago uste dut) eta zein atalekin, baina hor daude. Ni ez naiz muntatzailea eta orain ez daukat horretan ikasteko eta jarduteko astirik. Norbaitek zerbait egin nahi eta behar badu ez daukat arazorik kopia bat bidaltzeko.

Ba pasaidazu kopia bat niri, ni arduratuko naz telesaila DVD-Ripean muntatzen dekozun atalekaz^^
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Taichisan  Noiz: 2008ko Irailaren 10a, 07:37:38
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Irailaren 10a, 00:25:28
Bihurkorren inguruan, nik 3 dvd ditut, orain ez dakit zenbat (40 baino gehiago uste dut) eta zein atalekin, baina hor daude. Ni ez naiz muntatzailea eta orain ez daukat horretan ikasteko eta jarduteko astirik. Norbaitek zerbait egin nahi eta behar badu ez daukat arazorik kopia bat bidaltzeko.

Ba pasaidazu kopia bat niri, ni arduratuko naz telesaila DVD-Ripean muntatzen dekozun atalekaz^^
Ados, bidaltzen dizkizudanean abixatuko dizut (badaukat gordeta zure helbidea)
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

jonnydbz

#396
Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2008ko Irailaren 06a, 22:40:08
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Irailaren 06a, 11:33:43
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2008ko Abuztuaren 21a, 15:46:17
Beste foro batean, erabiltzaile euskaldun batek lehenengo 20 atalak megauploadera igo ditu. Geroago jarriko ditut hemen (bere baimenarekin, jakina XD)
Berak megauploadera igotzeko baimena eskatu du ala??  :silba:

Jaja, nik be bardina pentsatu nendun.
Pixat googleatuz ikus daiteke norbaitek hainbat forotan igotzen diarduela, gainera ezaguna izan daiteke :silba:

edit: BIOTA HAUTSI???? ez da "jo ta hautsi" izango??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk


barraplaust

ZORIONAK Aju! Apur bat despistatuta ibili naiz azkenaldian eta ez naiz ohartu ere egin. Eskerrik asko bene-benetan!  :vueltasss
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

Bai, neu ere banoa egun batzuk atal guztiak konpartitzen :vueltasss
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ekai_TZ

Eskerrik asko, aste pare bat internet gabe ta azken kapituluak jarrita! Pixkanaka jeisten hasiko naiz.
berriro, eskerrik asko Aju.

kazeko

Aipamenaren egilea: ekai_TZ  Noiz: 2008ko Irailaren 13a, 00:25:45
Eskerrik asko, aste pare bat internet gabe ta azken kapituluak jarrita! Pixkanaka jeisten hasiko naiz.
berriro, eskerrik asko Aju.

Neri ere antzeko zerbait gertatu zitzaidan. Ordenagailua konpontzera eraman nuen soinu arraro xamar bat egiten zuelako eta berriro etxera ekarri nuenean, ona sartu eta atal guztiak ipinita zeuden.

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Irailaren 18a, 22:29:25
Ia gehixautan izorratzen jatzuen, jajaja
Kontuan izanda ya ez dagoela atal gehiagorik, pertsona gaiztoa zara e :meparto:

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa