Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

killer

#420
bueno ba Dragoi Bola Z-ko Lehen DVDa horrela izango zen oindio ez dau eginda baina beno irudia jartzen det ze iruditzen zaizue jakiteko




aiooo



Aju

asko gustatzen zaizkit aukeratzen dituzun irudiak.

ekai_TZ

aupa
galdera bat (agian inozoa baina ez dakit): menu horrek zertarako balio du? adibidez kapituluak dauden dvd-etan batera jartzeko eta hau erreproduzitzen da automatikoki? eta atalaren izenburua klikatu ezkero bideoa erreproduzitzen da?
egia esan da ez dakit zertarako balioduen baina itxura oso ona du, beraz killer eskerrik asko
gauza bat geihago: menua modifikatzerik ba al dago? (adibidez 'kapitulua' ordez 'atala' jartzeko  :biggrin:)

killer

Aipamenaren egilea: ekai_TZ  Noiz: 2008ko Urriaren 17a, 15:00:08
aupa
galdera bat (agian inozoa baina ez dakit): menu horrek zertarako balio du? adibidez kapituluak dauden dvd-etan batera jartzeko eta hau erreproduzitzen da automatikoki? eta atalaren izenburua klikatu ezkero bideoa erreproduzitzen da?
egia esan da ez dakit zertarako balioduen baina itxura oso ona du, beraz killer eskerrik asko
gauza bat geihago: menua modifikatzerik ba al dago? (adibidez 'kapitulua' ordez 'atala' jartzeko  :biggrin:)


ostiaa konturau bez jejeje ointze bertan aldatuko det ta bestian ba bebai aldatuko det ta berriro igoko det

Menuaren zentzua errasa dek atalak (ta ez kapituluak :biggrin:) Atalen karpetan zartzen dezu gero menua irekitzean atalaren izenean klikatuz atal hori irekitzen da.
Atalak nola izendatu behar diren "irakurri.txt" baten jartzen det rar fitxategiaren barruan.




ekai_TZ

eskerrik asko. Ba nik hau zure 'inbentzio' hau erabiliko dut jejejeeje, oso ona iruditzen zait. gauza bat, ze programarekin egiten da? atalentzako dvd-ak aparte beste dvd batzuk ditut, estra cd-a (abestiekin..) eta filmeentzako beste batzuk, eta berdina egin nai dut (saiatu behintzat! ze ain ondo ez zait aterako)
beno, killer, berriz ere eskerrik asko

killer

Aipamenaren egilea: ekai_TZ  Noiz: 2008ko Urriaren 17a, 15:33:28
eskerrik asko. Ba nik hau zure 'inbentzio' hau erabiliko dut jejejeeje, oso ona iruditzen zait. gauza bat, ze programarekin egiten da? atalentzako dvd-ak aparte beste dvd batzuk ditut, estra cd-a (abestiekin..) eta filmeentzako beste batzuk, eta berdina egin nai dut (saiatu behintzat! ze ain ondo ez zait aterako)
beno, killer, berriz ere eskerrik asko

Programa "Quick Menu Builder" da, erraza da menuak egiteko ta ondo geratzen dira ikusiko dezu jaisten duzunean.



killer

#426
Bueno ba ekai_TZ lehen esan duen moduan munuak akats bat zuten "kapituluak" jartzen zuen "atalak" jartzen behar zuenean horregatik Dragoi Bola-ko dvd aldatu det ta berirro igo det orionatk-ri mp bat bidali diot lehen post-ean aldatzeko.

ta hemen daukazute Dragoi Bola Z-ko lehen menua

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD1 (7.02Mb)


ba hori espero det zuei gustatzia

aiooo



ekai_TZ

jejeje, akatsa-akatsa ez, baina nire ustez euskerak baditu hitz propioak gaztelaniarenak ez erabiltzeko aina. azken finean gure hizkuntza garbi mantentzen saiatu behar dugu! jeje. beno, Quick Menu Builder-a lortu bezain azkar experimentatu egingo dut  :blink

jonnydbz

Gauzatxo bat argitu nahi dizut ekai_TZ, menu hauek ordenagailurako bakarrik balio dute.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Xalba

Aupa denoi berriz ere.

Orain dela egun batzuk mezu bat idatzi nuen hemen jakiteko ea dbzren atalak jaitsiera zuzenera igoko dituzuen. Eskertuko nizueke erantzungo bazenidate, nahiz eta asmorik ez izan atal hauek zintzilikatzeko.

Hurrengora arte

Aju

batenbat animatzen bada, bai. Ni behintzat enago prest igotzeko.

jonnydbz

DBko atalak igoera zuzenean igo dituztenak foroko erabiltzaile berriek egin dute, beraien kabuz, ez dakit DBZrekin berdina egiteko asmoa duten.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

killer

Hemen lagako dizuet Dragoi Bola Z-ko Bigarren menua

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD2 (6.95Mb)


aioo



josu

Kaixo,

Josu naiz eskertuko nizueke jendeari emulean lagun bezala jartzea horrela lehentasuna edukitzeko kapituluak jaisterakoan, nire emuleko izana, josu Euskal-encodings da. Ah ta kapituluak igotzen duen jendeari oriotnak eta beste batzuei eskertuko nieke ea se ordutan duten emulea konektatu jakitea gutxi gora behera.

goazen lagunok...

Aju

killer, beti aukeratzen dituzu kriston marrazkiak, ez dakit nola egiten duzun :meparto: Toriyamaren gaur egungo marrazkikera daukaten irudi guztiak gustutatzen zaizkit.

Josu, gu 24 horasak gara, sekula ez dugu isten emulea :silba: