Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

jonnydbz

Irudi horiek japoniako dvd-etakoak dira. "Toriyamaren gaur egungo marrazkikera" hori ez dakit non ikusten duzun irudi horietan, ze horiek ni de palo dira Toriyamarenak xD
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

killer

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Urriaren 28a, 22:30:16
killer, beti aukeratzen dituzu kriston marrazkiak, ez dakit nola egiten duzun :meparto: Toriyamaren gaur egungo marrazkikera daukaten irudi guztiak gustutatzen zaizkit.

Josu, gu 24 horasak gara, sekula ez dugu isten emulea :silba:

milla esker horrelga jarraituko det ordun munuak egiten  :biggrin:

ta josu nik emulea 24 hordu 365 egunetan daukot jarrita :cool: horrela daukot ordenagailua kaka eginda  :meparto: :meparto:

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Urriaren 28a, 22:47:22
Irudi horiek japoniako dvd-etakoak dira. "Toriyamaren gaur egungo marrazkikera" hori ez dakit non ikusten duzun irudi horietan, ze horiek ni de palo dira Toriyamarenak xD

bai irudiak dvd boxeko wallpaperrak dira



Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Urriaren 28a, 22:47:22
Irudi horiek japoniako dvd-etakoak dira. "Toriyamaren gaur egungo marrazkikera" hori ez dakit non ikusten duzun irudi horietan, ze horiek ni de palo dira Toriyamarenak xD
Gaur egun horrela marrazten du Toriyamak, kanzenbanetako portadetako marrazkikera berdina da, Nekomajinekoa ere bai, orain irudi 3d efektu pixkat daukate, aurpegi "borobilagoak" dira

Arsenicum

Aipamenaren egilea: josu  Noiz: 2008ko Urriaren 28a, 22:20:38
Kaixo,

Josu naiz eskertuko nizueke jendeari emulean lagun bezala jartzea horrela lehentasuna edukitzeko kapituluak jaisterakoan, nire emuleko izana, josu Euskal-encodings da. Ah ta kapituluak igotzen duen jendeari oriotnak eta beste batzuei eskertuko nieke ea se ordutan duten emulea konektatu jakitea gutxi gora behera.

goazen lagunok...

Nire ordenagailuak ez deko amatatzeko botoirik  :silba:
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Urriaren 29a, 11:29:51
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Urriaren 28a, 22:47:22
Irudi horiek japoniako dvd-etakoak dira. "Toriyamaren gaur egungo marrazkikera" hori ez dakit non ikusten duzun irudi horietan, ze horiek ni de palo dira Toriyamarenak xD
Gaur egun horrela marrazten du Toriyamak, kanzenbanetako portadetako marrazkikera berdina da, Nekomajinekoa ere bai, orain irudi 3d efektu pixkat daukate, aurpegi "borobilagoak" dira
Estiloa kopiatu nahi izan diote agian, baina hauek ez ditu Toriyamak marraztu. Niretzat hobeto marrazten eta margotzen du.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

josu

Ba ez dakit ixtenduzuen baina grises agertzenzarete niretzat eta ez ditu zuen DBZ-ren parteakjeisten oriotnak barne, ah gai berri bat atera dut ea ados zaudeten nirekin eta segitzen dugun proiektuarekin.

aio, goazen lagunok........

Aju

aber, baina ulertu behar duzu jartzen dituzun atalen artean asko jota baten bakarrik ager daitekeela pertsona bakoitza. Nik 20 atal badauzkat jarrita eta zuk 20 horiek jaisten jartzen badituzu, ni atal baten bakarrik agertuko naiz urdinez, eta beste 19etan grisez. Hori ezin da aldatu.

jonnydbz

Gero urdinez agertzen den atala jeisten bukatzean, grises agertzen den horietako bat, eta bat bakarrik, urdinez agertuko da. Hori da emuleren funtzionamendua.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

killer

hemen daukazute Dragoi Bola Z-ren hirugarren menua hau pizkat aldatuta zegok ze a ze nolako izenburuak daukaten atalak baina bueno zuei gustatzia espero det

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD3 (7.02Mb)


aioo



Aju

jaja, ba nik tituluen esanahia itzuli besterik ez nuen egin e, horrelakoxe luzeak dira

ekai_TZ

Eskerrik asko menu berriarengatik. lan bikaina egiten duzu killer.

killer

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Azaroaren 04a, 14:17:48
jaja, ba nik tituluen esanahia itzuli besterik ez nuen egin e, horrelakoxe luzeak dira

beti pentsau det japoniar hauek porroak erretzen zituztela anime egiteko baina ikusten dotenez bai porruak erretzen dute baina izenburuak egiteko jeje

Aipamenaren egilea: ekai_TZ  Noiz: 2008ko Azaroaren 04a, 14:59:19
Eskerrik asko menu berriarengatik. lan bikaina egiten duzu killer.

ezergatik horrela izango da dvd guztiak egin arte  :biggrin:

aio



josu

Ah, vale barkatu berandu erantzuteagatik.
Orain jada ulertu dut emuleren funtzionamendua,hala ere, oraindik lehentasuna ez badit eman eman norbaitek emulean eman diezaidala, nire emuleko izena 'josu euskal encondids' da.

Eskertuko nizueke 20-naka atalak (gero beste atal batzuk ta horrela) 271-291 behintzat jarriko bazebituzte emulean edo megauplodean, batez ere ahal baduzue megauplodeangero hortik jaisteko eta emulean jartzeko.
Nik behintzat kolaboratzen saitzen naiz db-ko 1-15 atalak jarri ditut emulean, ezin dut besterik egin ze dbz-ko atalak emuletik jaistea ia ezizenzkoa da.
Ah badakizue ze gertatzenzaion oriotnak-i ez du erantzuten mezuei.

Goazen lagunok.....

josu

Aupa berriz ere lagunok,

Zalantza bi daukat. Lehengoa zuek behin 20 kapitulu jaistsita dituzuelarik, DVD-an nola grabatu dezakezua zeuek jarritako dbz DVD-ko menuekin. Ze nik grabatzeko dakidan modu bakarra da Crear DVD de datos, eta hor 20 kapituluak grabatu, baina ezin duzu menurik sartu gero erreproduzitzerakoan ordenagailuan dvd-ko menua sartzeko. Ze badaezpada grabatuko ditut DVD-etara zeren gerovirusenbat sartuz gero ezer gabe geratzen naiz. Ah jada 28 atalditut emulean jarrita.

Eta bigarrrena ze programarekin edo irekintzen dira dbz-ko opening-ak .ogm bukatzen dutenak.
Barkatu astuna izateagatik, erantzunaren zain.

Josu. Goazen lagunok....

ekai_TZ

#449
Aipamenaren egilea: josu  Noiz: 2008ko Azaroaren 08a, 10:41:19

Eta bigarrrena ze programarekin edo irekintzen dira dbz-ko opening-ak .ogm bukatzen dutenak.
Barkatu astuna izateagatik, erantzunaren zain.


Behar dituen kodeak isntalatu gabe edukiko dituzu, ze nik erabiltzen dudan erreproduktoreak (BS-Player) arazorik gabe erreproduzitzen du.
Bestalde animo kapituluen jeitsierarekin, pazientzia eduki behar da eta batek baino gehiago esan dizuen bezala, ez ipini atal asko iturri geihago edukitzeko. Denok ahal dugun moduan saga hau konpartitzen dugu eta pare bat-ek lan bikaina egin dute jeitsiera zuzenera igotzen (eta bide batez eskertu nai diet lan hori).

Grabatzearena, ez dakit, oraindik ez dut dvd-rik grabatu killer-en menuekin.

:holas: