Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju


killer

Bueno hemen lagatzen dizuet laugarren menua

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD4 (7.12Mb)


ondosegui denoi



josu

Kaixo lagunok,

Jada emulean 80 atal ditut Dbz-koak eta Db 20 atal jarrita ditut, pixkanaka pixkanaka zerenjaitsiera ez da oso azkarra.

Galdera bat egin nahi dizuet, KILLER eta besteoi nola jartzen dituzuen DVD-etan dbz-ko menuak, zeren nik atalak karpetan sartzen ditut 20 atalak eta gero DVD de daos bezala grabatzen dut. Baina gero DVD ikusten dudanean (behin grabatuta) sartzen dut eta ez dabil DVD Killerren menua.HAu da ez zait ateratzen irudi osoa ondo pantailan, eta gainera gero ataletan klikatzen dut eta musika gelditzen da eta ez da atalean sartzen, jada grabatu ditudan 3 DVD-etan gertatu zait.

Ah KILLER emulean asko ikustenzaitut zaudela eskertuko nizuke lagun moduan jartzea nire izena josu [Euskal-Encodings] da.

Azkenik, jakin nahi nuke dragoi bolako 75-151 kapituluak jarriko dituzuen emulearen bidez eskuratzeko nik behintzat prest nago hor mantentzeko.

Erantzunen zain, Goazen lagunok....

orionatk

AipatuAzkenik, jakin nahi nuke dragoi bolako 75-151 kapituluak jarriko dituzuen emulearen bidez eskuratzeko nik behintzat prest nago hor mantentzeko.

Bai, pixkanaka jarriko ditut.

killer

#454
Haber Menuak grabatzeko lehenengoz atalak atalen karpetan jartzea dek baian menu baikotzean "irakurri.txt" bat jarri det ta bertan atalei ze izen jarri behar diren, behin atalen izenak aldatu ta atalen karpetan sartuta dena ondo jun beharko zen.

grabatzeko "DVD de datos" modun grabatzen ditut dvd barrun sartu behar dira 3 karpeta ta 2 artxibo. Karpetak hauek "src Atalak eta Estrak" dira ta artxiboak "Menu.exe eta Autorun.inf".

hauze dena egin badezu dena ondo jun beharko zen, niri behintzat dena ondo dijo.

laguntzia espero det  hurrengorarte



josu

Kaixo guztioi,

Lehenik eta behin Orionatk eskerrik asko db-ko 75-151 kapituluak jarriko dituzulako, zeren horrela db-ko seriea konpletatu ahal dezakegu. Lasai ez eduki presarik zuk ahal duzunean jarri kapituluak nahikoa lan egiten duzu kapitualuak euskaraz jartzen. Ah, eta badakizue edozer-en edozer-en kapituluak emulean iturri gehiago egon nahi baduzue izatea konta nirekin ni prest nago laguntzeko.

Bestetik Killer,zuk esandako guztia egin dut, horain esan didazuna eta irakurri artxiboan jarri duzuna, baina ez  dabil niri. igualda DVD-a ordenagailuan windows media player eta nerorekin ikustendudalako edo ez dakit.

Ah, azkenik lagunok nola aldatzen da db-ko kapituletan windows media player-ekin ikusten zabilenean japonieratik euskarara, zeren naiz eta saitu ez dakit egiten hori. Hori dela eta ikusten ditut nerorekin pelikulak.

Eskerrik asko, Goazen lagunok...

Aju

Aipamenaren egilea: josu  Noiz: 2008ko Azaroaren 23a, 20:24:58
Kaixo guztioi,

Lehenik eta behin Orionatk eskerrik asko db-ko 75-151 kapituluak jarriko dituzulako, zeren horrela db-ko seriea konpletatu ahal dezakegu. Lasai ez eduki presarik zuk ahal duzunean jarri kapituluak nahikoa lan egiten duzu kapitualuak euskaraz jartzen. Ah, eta badakizue edozer-en edozer-en kapituluak emulean iturri gehiago egon nahi baduzue izatea konta nirekin ni prest nago laguntzeko.

Bestetik Killer,zuk esandako guztia egin dut, horain esan didazuna eta irakurri artxiboan jarri duzuna, baina ez  dabil niri. igualda DVD-a ordenagailuan windows media player eta nerorekin ikustendudalako edo ez dakit.

Ah, azkenik lagunok nola aldatzen da db-ko kapituletan windows media player-ekin ikusten zabilenean japonieratik euskarara, zeren naiz eta saitu ez dakit egiten hori. Hori dela eta ikusten ditut nerorekin pelikulak.

Eskerrik asko, Goazen lagunok...

Windows mediarekin neuk ere ez dakit nola egiten den. Nik Media Player (ez nahastu, ezberdina da) erabiltzea gomendatzen dizut, edo bestela VLC. Eskuineko botoarekin eman eta Audio dakarren lekuan agertuko zaizkizu biak.

jonnydbz

Beno, apurtu zitzaidan disko gogorretik atalak ateratzea lortzen ez badut hasieratik jeisten hasiko naiz berriz. Denboraldi batean ez naiz egongo, beraz, ondo segi!! Ea itzultzen naizenerako Arturo Erregea amaiturik dagoen ::Vudu jajaja.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Azaroaren 23a, 21:15:31
Beno, apurtu zitzaidan disko gogorretik atalak ateratzea lortzen ez badut hasieratik jeisten hasiko naiz berriz. Denboraldi batean ez naiz egongo, beraz, ondo segi!! Ea itzultzen naizenerako Arturo Erregea amaiturik dagoen ::Vudu jajaja.
Bai, ba.... kolektatxo bat egiten ez bada dvdentzako...

ekai_TZ

Aupa,
Galdera bat: norbaitek ba al daki ze web-ean dauden edo nola lortu filmeen dvd azalen irudiak? egunen batean (azterketak bukatzean) Killer-en menuak bezala egiteko. orain dela dexente lortu nituen irudiak oso txikiak dira eta handiagoak edukitzea hobeagoa izango da eta.
eskerrik asko

killer

Aspaldiko partez ezer jarrita ba hemen daukazute 5. menua  :biggrin:

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD5 (7.15Mb)


aioooo



Taichisan

Aipamenaren egilea: ekai_TZ  Noiz: 2008ko Azaroaren 24a, 16:21:56
Aupa,
Galdera bat: norbaitek ba al daki ze web-ean dauden edo nola lortu filmeen dvd azalen irudiak? egunen batean (azterketak bukatzean) Killer-en menuak bezala egiteko. orain dela dexente lortu nituen irudiak oso txikiak dira eta handiagoak edukitzea hobeagoa izango da eta.
eskerrik asko

Lasai, Getxoko komiki azokan DBZko postal bilduma oso bat erosi nuen ta eskaneatu egin ditut, oso erabilgarriak zirenez portadak egiteko erosi nituen^^ laster igoko ditut :holas:
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

ekai_TZ

Eskerrik asko Taichisan. Ez ditut derrigorrez behar, baina behin jarrita, dena txukun edukitzea justatuko litzaidake (killer-en menuekin, eta nik egindako beste apainuekin adibidez)
Bestalde, killer, bostgarren menua jeisten. Eskerrik asko zuri ere

josu

kaixo lagunok jada 100 Kapitulu inguru ditut jarrita emulean. Ba zen galdetxeko legoa ze ikusten dut batzuk lortu duzela, behin killer-en menuakein grabatzen ditut atalak , izena Killer dion bezala jartzen diet kapituluei.
Baina Gero DVD-a sartzerakoan ordenagailuanikusteko ez zait ateratzenDVD menua dbz-ko izenburuekin eta Killer jarritako irudiekin, ez dakit zergatik.

Ea zuetakobatek baldin badaki ze egin DVD-a menuan agertzen diren izenen pantaila agertu dadin DVD-a sartzerakoan, ea baden gaizki grabatuta eta windows media player-enparametrobataldatu edoez dakit.

Erantzunaren zain,
Goazen lagunok......

jonnydbz

Aipamenaren egilea: ekai_TZ  Noiz: 2008ko Azaroaren 24a, 16:21:56
Aupa,
Galdera bat: norbaitek ba al daki ze web-ean dauden edo nola lortu filmeen dvd azalen irudiak? egunen batean (azterketak bukatzean) Killer-en menuak bezala egiteko. orain dela dexente lortu nituen irudiak oso txikiak dira eta handiagoak edukitzea hobeagoa izango da eta.
eskerrik asko
Begiratu ea honek balio dizun: http://www.boladedragon.com/foro/viewtopic.php?t=66907

Aipamenaren egilea: josu  Noiz: 2008ko Abenduaren 05a, 13:11:16
kaixo lagunok jada 100 Kapitulu inguru ditut jarrita emulean. Ba zen galdetxeko legoa ze ikusten dut batzuk lortu duzela, behin killer-en menuakein grabatzen ditut atalak , izena Killer dion bezala jartzen diet kapituluei.
Baina Gero DVD-a sartzerakoan ordenagailuanikusteko ez zait ateratzenDVD menua dbz-ko izenburuekin eta Killer jarritako irudiekin, ez dakit zergatik.

Ea zuetakobatek baldin badaki ze egin DVD-a menuan agertzen diren izenen pantaila agertu dadin DVD-a sartzerakoan, ea baden gaizki grabatuta eta windows media player-enparametrobataldatu edoez dakit.

Erantzunaren zain,
Goazen lagunok......
Zabaldu Mi PC, DBZko dvda sartuta duzula dvd irakurlearen gainean klikatu eskumako botoiaz eta eman Reproducci?n Autom?tica gainean, ea balio dizun.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa