Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Abenduaren 05a, 18:50:56
Aipamenaren egilea: ekai_TZ  Noiz: 2008ko Azaroaren 24a, 16:21:56
Aupa,
Galdera bat: norbaitek ba al daki ze web-ean dauden edo nola lortu filmeen dvd azalen irudiak? egunen batean (azterketak bukatzean) Killer-en menuak bezala egiteko. orain dela dexente lortu nituen irudiak oso txikiak dira eta handiagoak edukitzea hobeagoa izango da eta.
eskerrik asko
Begiratu ea honek balio dizun: http://www.boladedragon.com/foro/viewtopic.php?t=66907
Ze onak! Guzti-guztiak!

ekai_TZ

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2008ko Abenduaren 05a, 18:50:56
Aipamenaren egilea: ekai_TZ  Noiz: 2008ko Azaroaren 24a, 16:21:56
Aupa,
Galdera bat: norbaitek ba al daki ze web-ean dauden edo nola lortu filmeen dvd azalen irudiak? egunen batean (azterketak bukatzean) Killer-en menuak bezala egiteko. orain dela dexente lortu nituen irudiak oso txikiak dira eta handiagoak edukitzea hobeagoa izango da eta.
eskerrik asko
Begiratu ea honek balio dizun: http://www.boladedragon.com/foro/viewtopic.php?t=66907

Eskerrik asko, baina, begira nik, holakoak nahi ditut: http://www.filmaffinity.com/es/search.php?stype=title&stext=dragon+ball&from=5
agian, zuk berriak eman dizkidazu, ez dakit. Dena den, 10 bakarrik agertzen dira ezta? eta 18 filme dira (4 db-rena eta 14 (berria barne) dbz-rena) nik dakidanez. Bestalde, web horretan agertzen diren beste irudiak killer-ek erabiltzen dituenak dira! jeje.
Eskerrik asko jonnydbz

josu

Aupa lagunok,

KILLER batez ere mezu hau zuretzat zen, zen ea menuak egiten jarraituko baduzu ze 5.garrenean geratu zara eta ez dituzu gehiago egin. Zeren Disko gorgorrean aparte bada ezpada birusen bat sartzen bada DVD-etan grabatzen ditut, eta jada 5.DVD-a grabatu dut, eta horrela DVD gehiago grabatzen jarraitu ahal izateko.

JAda kapitulu gehiago ditut jarriak Emulean. Ah Jonnydbz irakurri dut zeozerrengatik kapitutuak ezabatu zaizkizula, ba lasai esan nola deitzen zaren emulean lagun bezala jartzeko, zeren nik 100  kapitulu baino gehiago ditut jarrita.

Erantzunaren zain, goazen lagunok......

killer

Aipamenaren egilea: josu  Noiz: 2008ko Abenduaren 14a, 16:38:27
Aupa lagunok,

KILLER batez ere mezu hau zuretzat zen, zen ea menuak egiten jarraituko baduzu ze 5.garrenean geratu zara eta ez dituzu gehiago egin. Zeren Disko gorgorrean aparte bada ezpada birusen bat sartzen bada DVD-etan grabatzen ditut, eta jada 5.DVD-a grabatu dut, eta horrela DVD gehiago grabatzen jarraitu ahal izateko.

...

ba bai menuak egiten jarraituko det bukatu arte baina menu bakoitzeko kaituluak neuk jaitzi arte ez det menurik egiten horregatik menu batetik bestera hainbeste denbora igarotzen da

ondosegui



jonnydbz

#469
Aipamenaren egilea: josu  Noiz: 2008ko Abenduaren 14a, 16:38:27
JAda kapitulu gehiago ditut jarriak Emulean. Ah Jonnydbz irakurri dut zeozerrengatik kapitutuak ezabatu zaizkizula, ba lasai esan nola deitzen zaren emulean lagun bezala jartzeko, zeren nik 100  kapitulu baino gehiago ditut jarrita.
Ba bai, disko gogorra izorratu zitzaidan eta atalak dvdtan grabatu gabe nituen. Baina lasai, ez arduratu, ze kable batekin pixkanaka berreskuratzen ari naiz, jada 200 baino gehiago berreskuratu ditut. Atal batzuk ezin dira atera eta jeisten nabil, eta oso ondo doa jeitsiera, 5 atalekin gertatu zait momentuz (200etik 5 oso ondo dago). Diskoa guztiz apurtu arte saiatzen jarraituko dut eta DragonTeam-eko 5. dvda nahikoa konpartitu ondoren berriz ere jarriko ditut konpartitzen, DB, DBZ, OP, Arturo...
Portzierto, menuen arazoa konpondu duzu??
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

killer

Beno ba hemen daukazute 6. menua hau be hirugarrena beala pizkat aldatuta zegok atalen izenburuengatik

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD6 (6.99Mb)



ondosegui



josu

Ondo da KILLER, berriz ere eskerrak, ah uste dut oraindik ez nauzula lagun bezala jarri emulean nire izena: josu [Euskal-Encodings] da.

Ah, ba jonny ba posten naiz atalak ez galdu izanaz, zeren bestela zeozer itxaron beharko zenukeen barriro jaisteko. Halan da be, badaezpada hobe duzu DVD-etan grabatzea ze seguroagoa dela euste dut. Ah eta DVD menuena konpondu dut azkenik, bestetik nik daukadan kapituluren bat nahi baduzu esan eta messenger-en bidez deksarga zuzenean jaitsi dezakezu.

Eta badakizue danoi zeozertan lagundu ahal badizuet esan.

Goazen lagunok.....


killer

Aipamenaren egilea: josu  Noiz: 2008ko Abenduaren 14a, 23:22:57
Ondo da KILLER, berriz ere eskerrak, ah uste dut oraindik ez nauzula lagun bezala jarri emulean nire izena: josu [Euskal-Encodings] da.
...


Lagun bezala jarri dizut ta postu errezerbatua zuretzako :thumbup:

aioo



josu

Eskerrik asko KILLER, lagun bezala jartzeagatik. Nik aspaldi jarri zintudan lagun moduan, fijatu bazara emulean.
Beste bat harte. Goazen lagunok.....

kargot

EZIN DAITEKE IZAN!!!!    :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall :brickwall

Askenean lortu nuen DBZ atari guztiak ta DB 75 atariak, eta orain external hard disk apurtu dago!!!

DBZ atariak hasi nintzen Megaupload igotzera, eta orain, AGGGGGGGGGGGG!!!, (beno bakarrik bat igotzea lortu nuen).

Hemen dago linka, norbaitek nahi baduela:

108 - http://www.megaupload.com/?d=2R4KJSAB

Beno, atari gustiak beheratzea hasiko naiz!!!

ZORIONAK ETA URTE BERRI ON!!!!

jonnydbz

Aipamenaren egilea: kargot  Noiz: 2008ko Abenduaren 29a, 22:58:17
Beno, atari gustiak beheratzea hasiko naiz!!!
Ongi etorri kargot!!

DBZ megauploadetik jeisteko hemen daukazu, leisanek igota.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

killer

Hemen lagatzen dizuet 7. menua  :cool:

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD7 (6.96Mb)



Urte Berri On guztioi!!!!



killer

#477
Bueno Hamaitzeko Hemen daukazute faltan diren menu guztiak  :cool:

Baian lehengoz 6. eta 7. menuan akatz bat dago ointze bertan konturatu naiz ta barkatu benetan.

akatza kompontzeko 6. menuko 111 atala eta 7. menuko 131 atala horrela jarri

"Dragoi Bola Z -111.avi"
"Dragoi Bola Z -131.avi"

---------------------

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD8 (6.77Mb)


--------------------------------------

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD9 (7.18Mb)


--------------------------------------

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD10 (6.94Mb)


--------------------------------------

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD11 (6.93Mb)


--------------------------------------

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD12 (7.11Mb)


--------------------------------------

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD13 (7.05Mb)


--------------------------------------

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD14 (7.05Mb)


--------------------------------------

Kaptura:


Dragoi Bola Z DVD15 (6.93Mb)



Bueno ba hori da dena barkau berriro 2 akatzengatik  :serie1_wall:

aioooo



josu

Mila mila esker KILLER menuak jartzeagatik.

Emulean lagun bezala zaitut, baina ez dakit zergatik batzutan ilaran zaituen eta ez dizu beti nigatik deskargatzen uzten. Niri ere hori zurekin gertatzen zait batzutan.


Beste bat arte. Goazen lagunok..........

killer

oitze konturatu nas 10. dvdtik 15.arte gaizki daudela eginda zeren eta 10 19 kapitulu dira ta ez 20 ordun ahal dudan laister aldatuko ditut ta berri ro jarriko ditut komponduta

barkai berriro be

aioooo