Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

81-82 atal onak 220.45 eta 220.46mb dauzkatenak hurrenez hurren dira. Elinkak foruaren bertsioa aldaketagatik ez dabilz, baina arsenicumen esanetan denbora kontua omen da
: Diciembre 10, 2006, 01:09:21
Oraingo asteko bi atalak

<a href="ed2k://|file|Dragoi%20Bola%20Z%20-%20101%20-%20[Euskal-Encodings].avi|231305216|E9E6C1C40029BEE1EE23744CD1334242|h=VHDT47EA477L2YMREXGQB4F45E73ZLJE|/">Dragoi Bola Z - 101 - [Euskal-Encodings].avi</a>

<a href="ed2k://|file|Dragoi%20Bola%20Z%20-%20102%20-%20[Euskal-Encodings].avi|224081920|71AEA4E4807B7A88DFEF3F74829C5A1A|h=NHB3CCRS7JQKMFZ5JBVRLWQXOG2WMLTV|/">Dragoi Bola Z - 102 - [Euskal-Encodings].avi</a>

Elinkak oraindik ez dabiltza, beraz, emuletik bilatu atalak oraingoz

FHarlock

Emule martxan baduzue, eta capturar elinks konfigurazioan aktibatuta, aukeratu elink textua, eman copiar, eta emulek zuzenean ezagutuko du.

Aju

Beno, hariak banatzera behartzen ninduen arazoa, konponduta
: Enero 07, 2007, 01:57:44
Beno, ordu erdi baino gehiago elinkak berridazten egon eta gero, ya FIJO dabiltza. Dotore geratzen dira astoarekin, eh  :lol

jonnydbz

Beste bi bildumarako, eskerrik asko Aju!! :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Beno, bittorrent erabili ezinagatik, eta arsenicumen monoagatik, emule erabiltzera kondenatuta nago momentuz eta hor doaz beste bi atal.

Azterketak bukatutakoan One Piecerekin eguneratu eta DBZko 194. atalerarte montatzen hasiko naiz. Otsail bukaera baino lehen behintzat ez da DBZko atal berririk agertuko.

Bittorrenta orduerdi inguru konektatuta badaukat interneta deskonektatu egiten zait, euskalteleko teknikoak etorri behar zuen herenegun telefonoa konpontzen, baina elurra dela eta ez zen etorri ez herenegun, ez atzo ez gaur, ta ni alferrik bere zain. Nazkatuta, euskaltelera deitu behar, eta ondo egin dut ze etxera etorri behar dena telefonoaz bakarrik arduratzen da, beste departamentu baten darama interneta. Esan dit euskalteleko webetik driverrak bajatzeko, haiekin ere ezer ez. Berriro deitu dut lehenxeago eta esan didate edo modemaren problema dela edo ordenagailuarena, eta asko harrituko lukeela modema izatea (vamos, ordenadorearena dela) eta nik esan diot telefonicarekin ez neukala horrelako arazorik. Ordenadorea ea errebisatu den duela gutxie re esan didate, eta duela gutxi eraman nuen konpontzen. Gauzak horrela esan dit norbait bidaliko didatela etxera ikuskatzen, eta ordenagailuaren arazoa bada, kobratu egingo didatela (ni rajatzeko izan da, eta ordaindu behar bada, ordaindu, pero ya me jode ordenadorearena izatea), eta etortzeko esan diot.

Ikusiko da zerena den arazoa. Ordenadorearena bada ere ya berdin zait, konpon dezala ba?a ya!

Dena den lasai, bittorrenteko one pieceko nire atalen asuntoa konponduta dago, orionatk-k 1-8 jaitsiko ditu eta 43-57 ataletan gutxien doana 89% doa, ya denak doaz 95%etik gora.

Deitzean 'Euskeraz atendi zaitzaiten, sakatu 1' '1' 'Itxaron une bat' 'Arratsalde on, servicio de asistencia de euskaltel, ?en que puedo ayudarle?'. Eta lehenxeago 'momentu honetan langile guztiak lanean daude', besteetan ez dira egoten ala?  :xD :xD :xD Esan okupatuta daudela  :xD

Taichisan

Ez dakit konturatu egin zareten baino 96.atala falta daXD
EUSKAL-ENCODINGS, euskaraz bizitzeko beharreko guztia!

Aju

Jarrita 96a. Konturatzea ere  :bleh

P.D.:  :brickwall Euskaltel  :brickwall

jonnydbz

Beste bi poltsikora, mila esker!!! :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

aurtikijin

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 26a, 21:30:57
Deitzean 'Euskeraz atendi zaitzaiten, sakatu 1' '1' 'Itxaron une bat' 'Arratsalde on, servicio de asistencia de euskaltel, ?en que puedo ayudarle?'. Eta lehenxeago 'momentu honetan langile guztiak lanean daude', besteetan ez dira egoten ala?  :xD :xD :xD Esan okupatuta daudela  :xD

jeje
komentarixo oso ona, bai horixe!

Arsenicum

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Urtarrilaren 26a, 21:30:57
Beno, bittorrent erabili ezinagatik, eta arsenicumen monoagatik, emule erabiltzera kondenatuta nago momentuz eta hor doaz beste bi atal.

Deitzean 'Euskeraz atendi zaitzaiten, sakatu 1' '1' 'Itxaron une bat' 'Arratsalde on, servicio de asistencia de euskaltel, ?en que puedo ayudarle?'. Eta lehenxeago 'momentu honetan langile guztiak lanean daude', besteetan ez dira egoten ala?  :xD :xD :xD Esan okupatuta daudela  :xD


Jajaja nik monoa? keba.... :whistling

Niri euskeraz eman eta erderaz agertzearena ere gertatu zait timofonikako 1004 zenbakian noizbait.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

120 arte jarrita emulen, guzti-guztiak, azken egunotan 2 pertsonak esan didate apenas gelditzen dela fuenterik, horregatik suposatzen dut motelago joango dela jaitsiera. Oraingoan ondo baino hobeto banatzeaz arduratuko naiz, honek normalean baino denbora gehiago edukitzea ekarriko du.

One Piece datorren astean jarriko dut, honekin zentratu naiz gaur eta  :whistling

barraplaust

Mila esker! Datozen egunotan ordenagailua 24 orduak piztuta ziur!! :xD  :hail
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum

Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

Zelako abiadura! Atzo audioak jarri eta gaur eginda  :blink^^ Eskerrik asko!!!

Aju

berriro ere egun batera deskonektatzen hasi zait, gertatuko ez zaidanik... bihartik aurrera astean zehar momenturen baten deskonektatuta ikusten banauzue, ez kontatu nirekin fuente bezala. Joder, hau amorrua!