Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Eskerrik asko, SHOTO

Ba pentsatzen nabil aber nola atera gauzak, ze kontua da hurrengo 14ak neuk ere ez dauzkadala nahi gabe ezabatu egin nituelako, kopia bat neukalakoan. Arsenicum eta orionatk-k dauzkate eta beraiek igo beharko dituzte, eta One Piece ere ateratzekotan naiz, ta biak batera ateratzea... Beno, ikusiko dugu.

Ah, pentsatzen egon naiz ta 200etik aurrera 5naka edo jarriko ditut.

Bide batez, zure azken esaldiak pentsakor utzi nau  :whistling

jonnydbz

Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Arsenicum


Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Irailaren 12a, 13:36:26
Eskerrik asko, SHOTO

Ba pentsatzen nabil aber nola atera gauzak, ze kontua da hurrengo 14ak neuk ere ez dauzkadala nahi gabe ezabatu egin nituelako, kopia bat neukalakoan. Arsenicum eta orionatk-k dauzkate eta beraiek igo beharko dituzte, eta One Piece ere ateratzekotan naiz, ta biak batera ateratzea... Beno, ikusiko dugu.

Ah, pentsatzen egon naiz ta 200etik aurrera 5naka edo jarriko ditut.

Bide batez, zure azken esaldiak pentsakor utzi nau  :whistling

Niri bota errue bai... :arbus jaja. Ba nigaitik, zuk agintzen dozunean sartuko dotaz 14 kapitulo horrek.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

orionatk

Ba nik euskaletik itzuli nintzenean borratu egin behar izan nituen leku faltagatik. Asike berriz jeitsi beharko ditut eta ezingo naiz iturri moduan egon hasieratik.  :embarrassedd

Aju

Beno, ba orduan argi dago, arsenicumentzat bronka... ezetz ba  :xD

Ba aber, ipini 181-183, 185-194 kapituluak, 184a berriro egingo dot ta aber biharko dagon. Nik 195-200 kapituluak ipiniko dodaz  :pla

Ta esandakoa, hauek ta gero ez dira 20naka joango

Aju

Beno, hemen datoz 181-200 kapituluak, eta honenbestez Cellen saga amaitzen da, orain Boorena bakarrik falta da  :pla I?ork ez duenez jakingo, sekula ikusi ez duzuelako, kriston gogoa daukat seriea zuei izorratzeko, eta esan egingo dizuet, Cell Yamchak hiltzen du, bere Otsoaren no se ke horrekin eguzkiaren kontra estanpatzen du  :arbus %100 egia  :arbus :bag :pla

Aurrerantzean kapituluak ez dira 20naka jarriko, momentuan okurritzen zaidana baizik  :lol Dosifikatu egin behar da ya seriea  :lol

Laster One Piece  :arbus Ta gero Lazkao Txiki  :arbus

717

6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?


jonnydbz

Primeran!!!

Mila esker Aju!! Laister anime oso edukiko dugu :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk


barraplaust

%100 egia?? Bai ote? Ez dut uste hori denik nik dudan oroitzapena baina tira, zuk badiozu... :xD :xD Mila esker kapituluengatik, jeisten... :yahoo
Soilik herriak salba dezake herria.

Arsenicum


Ikusi dozue Hamlet noizbait? Ba Dragoi Bola Z berdin amaitzen da. Azkenan denak hiltzen dira. Bata pozoinduta... denetariko heriotza motak.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

jonnydbz

Aju ta Arsenicum ze kabroiak zareten... :lol
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

SHOTO

Aupa denoi.
Gutxiago falta da kapitulu guztiak izateko, segi horrela Aju!!!!! :hail
Zer egingo genuke zu gabe. AIO pelaio!!!

Aju

Ei, ni ez naizela egin duen bakarra  :xD Zintak eman egin zizkiguten eta audioak zintetatik ateratzen dituena ez naiz ni  :whistling

717

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Irailaren 14a, 18:38:47

Ikusi dozue Hamlet noizbait? Ba Dragoi Bola Z berdin amaitzen da. Azkenan denak hiltzen dira. Bata pozoinduta... denetariko heriotza motak.

?? ya spoileatu egin didazu ?? XDDD
6.477 millones de personas. ?De verdad piensas que si cada uno de nosotros pondr?amos un poco de nuestra parte nada cambiar?a?