Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 2 Bisitariak erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

baronluigi

Hauxe da

<<Luixmai>>

Gero arte :starwars

orionatk


barraplaust

Ba nik badaramatzat egun batzuk jeisten (ez egun osoa ordea...) baina oraindik nahiko gutxi jaitsi zait, ez zait bakarra ere osatu... Ez dakit, agian ez dut ongi konfiguratuta edukiko.
Soilik herriak salba dezake herria.

KoKoloco

Zergatik daude hasierak eta amaierak ogm formatuan?  :blink dvd irakurkagailuak ez dute formatu hori irakurtzen  :no

:egiptooo hala ere oso pozik nago! eskerrik asko  :aznn

agur  :bye1

Aju

Dualerako formatu hori erabiltzen nuen

Arsenicum


Serie osoa Avi formatuan dau... arrazoia badeko ez? Opening eta endingak avin jartzea ez da ezebez kostatzen.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

michino

zer emule servidoreta zaudete, 141-160 arteko atalak jarri nituen atzo jaizten, baina atal batzuek ez dute esta "fuente" bakar bat ere.

mila esker, lan jatorra benetan.

Arsenicum


Ni serbitzari honetan nago konektatuta: ed2k://|server|195.189.226.203|4661|/   DonkeyServer N2 eta kapitulu horrek konpartituta dekotaz. Denbora kontua izengo da. bajatzen joango dira apurka.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Aju

Ondo dago jakitea duela ez askoko kapituluak inork ez dauzkala  :undecidedd

barraplaust

#219
Denak jeitsita... Donkey server horiena puta latza benetan! :wacko

Aju, eztakit jende askok edukiko dituen edo ez, baina nik behintzat jarrita dauzkat...
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

#220
20 atal batera jartzean hori gertatzen da motel, iturriak banatu egiten dira eta ematen du ez gaudela, baina hor gaude. Zerbitzariaz gain, Kad sarea ere jar ezazu martxan.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

earwen

nik 101-200 kapituluak ditut konpartitzen baino azken aldian ez dut emulea hainbeste jarri. arazoak izan ditut ordenagailuarekin, baina 101-etik aurrera kopartitzen nago eta momentuz ez ditut kenduko beraz behar izanez gero hor ditut

michino

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Irailaren 25a, 21:48:41
20 atal batera jartzean hori gertatzen da motel, iturriak banatu egiten dira eta ematen du ez gaudela, baina hor gaude. Zerbitzariaz gain, Kad sarea ere jar ezazu martxan.

jo?o  :embarrassedd arrasoi osoa duzu, baina beste gauza batzuekin iturri asko daudenez gaizki ohitu naiz. atal batzuk kendu ditut eta gutzinaka jaitziko ditut, baina or segi e ez joan  :msn-wink

mila esker.

jonnydbz

Lasai hemen jarraituko dugu eta :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

barraplaust

Bai motei, hemen jarraituko diagu bai! Orain gainera 60-100 kapituluak ere berriz jarri behar ditut... :pla (platano hau benetan laostia da!! :xD)
Soilik herriak salba dezake herria.