Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Kiogo

Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Urriaren 23a, 19:02:20
Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2007ko Urriaren 22a, 18:48:37
Aipamenaren egilea: jonnydbz  Noiz: 2007ko Irailaren 30a, 12:06:38
Nik 105etik 146ra tarteko atalen tituluak dauzkat apuntatuta. Wikipediarekin ari nintzela hau egitea pentsatu nuen, baina atal guztiek ez dute audioan titulua ta ez dakit zer egin... ETBko programazioan jartzen duten titulua ere ez dakit nik ondo egongo den edo zer...


Erdarako titulutik itzulpena egitea daukazu XD

http://www.boladedragon.com/dragonball/multimedia/episodiosbox.php

Gero arte
Berez bi zerrenda egin daitezke edo egin beharko lirateke: bat, japonieratik itzulitakoak, eta bi, etb-k emandako izenekin. Lehena erraz egin daiteke, baina  lana ere egin behar da, eta bigarrenarentzat informazioa falta zait...


Ni Dragoi Bola jeisten hasi nintzenetik zerrenda bat egiten joan naiz kapituluen izenburuekin (kapituluan bertan esaten zutena), beraz orain arteko guztiak dauzkat.
Adjuntatu egin det lista nahi duenarentzat.  :aznn


ibai87

litekeena da haurretik ere zalantza hau planteatua eta ebatzia egotea, baina beno:

kontua da emuletik jeisteko dauden elinkek ez daukatela fuenterik eta jakin nahiko nuke arrazoia zein den, ea konpondua izango den arazoa... eta beharko balitz nere laguntza eskeintzen dut

Aju

Gertatzen dena erraza da: 200 kapitulo eta jende gutxi konpartitzeko. Gomendio bat: jaitsi 20naka edo, ze bestela normala da kapitulu gehienek fuenterik ez izatea. Esaidazu zeintzuk jarriko dituzun eta jarriko ditut etxean nik, eta pixkanaka joango gara

Arsenicum

Aipatu
Ni Dragoi Bola jeisten hasi nintzenetik zerrenda bat egiten joan naiz kapituluen izenburuekin (kapituluan bertan esaten zutena), beraz orain arteko guztiak dauzkat.
Adjuntatu egin det lista nahi duenarentzat.  :aznn



Ardura ez badatzu txt hori foroko "serien titulu gida" atalean sartuko dot.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.

Kiogo

Aipamenaren egilea: Arsenicum  Noiz: 2007ko Urriaren 30a, 22:13:36
Aipatu
Ni Dragoi Bola jeisten hasi nintzenetik zerrenda bat egiten joan naiz kapituluen izenburuekin (kapituluan bertan esaten zutena), beraz orain arteko guztiak dauzkat.
Adjuntatu egin det lista nahi duenarentzat.  :aznn



Ardura ez badatzu txt hori foroko "serien titulu gida" atalean sartuko dot.

Sartu lasai  :thumbsup

ibai87

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Urriaren 30a, 22:09:30
Gertatzen dena erraza da: 200 kapitulo eta jende gutxi konpartitzeko. Gomendio bat: jaitsi 20naka edo, ze bestela normala da kapitulu gehienek fuenterik ez izatea. Esaidazu zeintzuk jarriko dituzun eta jarriko ditut etxean nik, eta pixkanaka joango gara

ba benetan eskertzen dizut. DBko lehen 20ak jarri ditut jeisten...

Aju

DB edo DBZ?? DBkoak sartuta dauzkat jada

barraplaust

Neuk ere jarriko ditut  :thumbsup Horra hor jendea fororaino ekartzeko beste modu bat, kapituloak ezin jeitsi fuenterik ez dagoelako eta etiketari esker azkenean hona etorri eta eskatu beharra dute, primeran! :lmaosmiley3
Soilik herriak salba dezake herria.

jonnydbz

ibai87entzat:

Hau betiko kontua da. Iturriak egon badaude, gutxienez nik atal guztiak konpartitzen ari naiz. Iturririk agertzen ez bazaizu atal pila batera jarri dituzulako da. Adibidez nik ditudan atal guztietatik, zuri bakar bat dudala agertuko zaizu, emule horrela doa. DBko 30 atal daude eta DBZko 200, gero guztira 6 OVA eta eta atal berezi bat, eta guzti honi opening eta ending-ak batuizkiozu. Gutxi gorabehera 50 GB, etzazula pentsa aste beten edo hile baten dena jeistea. Eta azkenik, ez dakit hau egiten duzun edo ez, baina KAD sarea aktibatzea gomendatzen dizut.

Etzazu gaizki hartu, baina pazientzia pixkat eskatzen dizut.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

ibai87

milesker denoi, berriz ere. eta lasai pazientzia soberan dudala... xD

barraplaust

Ibai87, zein da zure erabiltzaile izena emulen? Porseakaso DBZko lehen 20ak ere jarri ditut, DBkoak lehendik ere banituen eta.
Soilik herriak salba dezake herria.

ibai87

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Azaroaren 01a, 20:56:21
Ibai87, zein da zure erabiltzaile izena emulen? Porseakaso DBZko lehen 20ak ere jarri ditut, DBkoak lehendik ere banituen eta.

ba egia esan eztakit zein den nere erabiltzaile izena.... xD supongo ibai87 izango dela, normalean hori baita erabiltzen dudana

Aju

Aipamenaren egilea: ibai87  Noiz: 2007ko Azaroaren 02a, 12:41:00
Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Azaroaren 01a, 20:56:21
Ibai87, zein da zure erabiltzaile izena emulen? Porseakaso DBZko lehen 20ak ere jarri ditut, DBkoak lehendik ere banituen eta.
ba egia esan eztakit zein den nere erabiltzaile izena.... xD supongo ibai87 izango dela, normalean hori baita erabiltzen dudana
Begiratu preferenciasen.

Aipamenaren egilea: ibai87  Noiz: 2007ko Urriaren 31a, 15:31:46
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Urriaren 30a, 22:09:30
Gertatzen dena erraza da: 200 kapitulo eta jende gutxi konpartitzeko. Gomendio bat: jaitsi 20naka edo, ze bestela normala da kapitulu gehienek fuenterik ez izatea. Esaidazu zeintzuk jarriko dituzun eta jarriko ditut etxean nik, eta pixkanaka joango gara
ba benetan eskertzen dizut. DBko lehen 20ak jarri ditut jeisten...
Azkenean zeintzuk dira behar dituzunak, DB edo DBZ?

ibai87

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Azaroaren 02a, 14:36:01
Aipamenaren egilea: ibai87  Noiz: 2007ko Azaroaren 02a, 12:41:00
Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Azaroaren 01a, 20:56:21
Ibai87, zein da zure erabiltzaile izena emulen? Porseakaso DBZko lehen 20ak ere jarri ditut, DBkoak lehendik ere banituen eta.
ba egia esan eztakit zein den nere erabiltzaile izena.... xD supongo ibai87 izango dela, normalean hori baita erabiltzen dudana
Begiratu preferenciasen.

Aipamenaren egilea: ibai87  Noiz: 2007ko Urriaren 31a, 15:31:46
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Urriaren 30a, 22:09:30
Gertatzen dena erraza da: 200 kapitulo eta jende gutxi konpartitzeko. Gomendio bat: jaitsi 20naka edo, ze bestela normala da kapitulu gehienek fuenterik ez izatea. Esaidazu zeintzuk jarriko dituzun eta jarriko ditut etxean nik, eta pixkanaka joango gara
ba benetan eskertzen dizut. DBko lehen 20ak jarri ditut jeisten...
Azkenean zeintzuk dira behar dituzunak, DB edo DBZ?

behar, behar... batez. baina denak eduki nahiko nituzke. hasteko DBko lehenak jarri ditut

Aju

Ah bale. Bueno, nik DBko 30ak dauzkat jarrita