Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

barraplaust

Nik ere jarrita dauzkat. Ea poliki-poliki denak igotzen zaizkizun!  :thumbsup
Soilik herriak salba dezake herria.

Fido

Kaixoooooooo!!
Berria naiz niiiiiii!! :pla
DBZko kapitulu guztiak jarrita ditut "lanzamiento" moduan emulean :aznn, jijijiji ta bakarrik geratzen zaizkit DB azken 3 kapituluak (28, 29, 30)
Espero dut asko ez itxoitea!! :xD

Aju

Zu lasai egon, DBZ egon ya osorik dago ta  :egiptooo :msn-wink

EDIT: Ah, ta ongi etorri!

Fido

Eskerrik asko Aju.
Galdera bat, noiz jarriko dituzue faltatzen diren DBZko kapituluak? :embarrassedd

Aju

Eztago data finkorik...  :embarrassedd

michino


paspas159

Kaixo,

Berria naiz foroan, orain dela denbora galanta nabilela db eta dbz-ren kolekzioa egiten eta oraindik atal dexente geratzen zaizkit danak eukitzeko.

DB-ko guztiak ditudala uzte dut, eta DBZ-ko lehenengo 182-ak ditut. Oraintxe bertan jarri ditut 183-tik 200-era jaisten zuen e-linketik, baina jartzen dit "ke no hay fuentes".

Nik nere laguntza eta ahal dudan guztia ezkeintzen dizuet, zuek esan eta ea guztion artean DBZ-ko falta diren atalak lortzen ditugun.

Agurrak!!

jonnydbz

Lasai, iturriak badade, baina iturri bakoitzak fitxategi batentzat bakarrik balioko dizu. 200erarte denak ditut, beraz lasai egon.
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

baronluigi

Galdera bat egin nahi nizueke...atal gehiago muntatzekotan al zaudete ?

Aju

Aipamenaren egilea: baronluigi  Noiz: 2007ko Azaroaren 22a, 09:34:05
Galdera bat egin nahi nizueke...atal gehiago muntatzekotan al zaudete ?
Montatuta, denak daude montatuta, gauza jartzea da... pixkat dosifikatu nahi dut.

barraplaust

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Azaroaren 22a, 11:45:35
Montatuta, denak daude montatuta, gauza jartzea da... pixkat dosifikatu nahi dut.
Nik uste jada dosi baten beharrean aurkitzen naizela...  :xD  :xD :msn-wink
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju

Aipamenaren egilea: barraplaust  Noiz: 2007ko Azaroaren 22a, 15:16:31
Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2007ko Azaroaren 22a, 11:45:35
Montatuta, denak daude montatuta, gauza jartzea da... pixkat dosifikatu nahi dut.
Nik uste jada dosi baten beharrean aurkitzen naizela...  :xD  :xD :msn-wink
Gertatzen dena da, baten batek galdetzen duenean ea noiz jarriko ditudan gehiago, "enoa jartzen, ze gero pentsatuko dute 2 eskean etorrita berriro jarriko ditudala gehiago, beraz denbora pixka bat itxarongo dut" esaten naizela, eta gero denbora hori utzitakoan ahaztu egiten zait jartzea :xD Kontuan izango dut

Aju

Gaur jartzekotan nintzen kapitulu gehiago, baina beste gauza batekin liatu naiz eta azkenean datorren ostiral/larunbatean jarriko ditut hurrengo 20ak. Eta 6-7 asteka jarriko dira atal gehiago. Ala, badaude datak  :msn-wink

barraplaust

Primeran!  :pla Pentsa ezazue, urte erdi barru edo DBZ osoa egongo da eskuragarri euskeraz!  :hail
Soilik herriak salba dezake herria.

baronluigi