Dragoi Bola Z [Emule] [291/291] [Xvid] [480p]

Sortzailea Aju, 2006ko Maiatzaren 07a, 17:27:36

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Neodern

Gabon guztioi!

Hau nere lehen mezua izan arren badaramat denbora asko Euskal-encodings-en pausoak jarraitzen.

Duela oso gutxi amaitu dut 226. atala jaisten, eta ikustera nihoanean bat falta zela nabaritu dut (bizio bat da xD). Eta gero 227.a aurreikusterakoan 226.a dela ohartu naiz.

Aprobetxatzen dut eskerrak emateko gure haurtzaroetako serierik hoberenak ateratzearren!!! Milesker!!!

Aju

Egia da, komentatu zidan Arsenicumek 226a ta 227a alderantziz zeudela numeratuta. Alda itzazue

jonnydbz

Okis, izenak aldatuta. Ya bide batez, bi atal bakarrik jeistea falta zaizkit, bat %80an dago eta bestea %90ean. Ondo doa ez?? :thumbsup
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

orionatk

Izenak aldatuta, eta komentarioetan ere jarri dut, jendeak jakiteko.

orionatk

Denak jeitsita eta konpartitzen  :egiptooo

SHOTO

Gabon lagunok!!! :lmaosmiley3
226 eta 227. atalak aldatutak eta denak konpartitzen. :pla
Mila esker.  :Totally_jammin_out

txiritsu

Astiro bada ere, badoa.

Nik ere atal hauek jeisten nabil, ea aste betean denak lortzen ditudan.

Milla esker egindako lanagaitik ta.... animo. Gutxiago falta da bukatzeko.

Neriel

Ez degu inoiz malkorik isuri behar. Gizakiaren porrota da, eta emozioen aurrean amore ematen badegu
frogatzen degun gauza bakarra hauek menperatzeko gure ezintasuna da.

SHOTO

Arratsaldeon denori!!!!!  :yahoo , ez dakit zuek baina nik kriston monoa  ;tximuzoro daukat!!!!! Ea noiz jartzen duten gure lagunok atal gehiago, lanpetutak zaudetala imaginatzen dut  :brickwall baina itxaron behar baldin bada itxarongo dugu jeje.   :drunk

Beste bat arte lagunok.

Jakin ezazue datorren astelenean kanpora noala hiru hilabete igual astebukaeretan bueltatuko naiz baina ez nago seguro, asike eskuminak denoi.
:bye2

Aju

Hurrengoak igotzeko garaia da, baina dvdak utzita dauzkat eta eskatzea ahaztu zait :embarrassedd Hurrengo dvda daukan baten batek jartzen baditu, ondo, bestela datorren astetik ez zaizkit pasatzen ;tximuzoro

barraplaust

Aipamenaren egilea: Aju  Noiz: 2008ko Martxoaren 01a, 20:49:09
Hurrengoak igotzeko garaia da, baina dvdak utzita dauzkat eta eskatzea ahaztu zait :embarrassedd Hurrengo dvda daukan baten batek jartzen baditu, ondo, bestela datorren astetik ez zaizkit pasatzen ;tximuzoro
Mekauen la ley!  :kexa  :xD :xD Lasai, baina jada irrikitan nago, aizkorak zorroztuz, aizkorak zorroztuz...  :lol  :thumbsup
Soilik herriak salba dezake herria.

Aju

Hurrengo DVDa, 239-259 atalena, gehituta.

orionatk


barraplaust

Hauxe bai ona!!! Pentsa zeinen gutxi geratzen zaigun denak izateko! Eskerrik asko Aju! :vueltasss :vueltasss
Soilik herriak salba dezake herria.

txiritsu

Bai bai... gutxiago falta dira. Ea urte honetan bukatzeko gai garen.