Hasiberriak hasten da (kapturatu beharko da)

Sortzailea Aju, 2007ko Azaroaren 14a, 16:10:35

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

Teletextoa begiratzen ibili naiz, eta gaur behintzat badago, eta aurrerantzean egunero... Ez dakidana da aber gaur hasi diren  :brickwall :brickwall :brickwall :kexa :kexa Kagoen la puta. Gaurtik larunbaterartekoak "Hasiberriak abian" deitzen dira, eta moska nauka horrek, zer da hori? Hortik aurrerakoak "Hasiberriak" a sekas dira. Igandeko kapitulua:

01:50 HASIBERRIAK
"BART GAUEKO PARRANDA""

Honek 2. kapitulua ematen du, juerga lehen kapituluan zen eta (galdetu beharko da).

Nik ahal dudan guztietan grabatuko dut, baina horretarako Donostin egon behar naiz, beraz, ostiral eta larunbat gauetan behintzat ezin dut grabatu.

Orduak katxondeo bat dira, ez daude ezta bi emisio ordu berean ere. Nire kapturadorak edo manualmente markatzen dizkiozu orduak, edo teletexto bat bezalakoa dauka, emisioen orduekin. Adibidez "13:05-13:25 Conan Detektibea" markatzen du: horren arabera programatzen badut, tarte horretan grabatzen du, ez du begiratzen zer dagoen ematen, eta 13:02 hasten bada, izorratuta nago. Gainera, hasteko, Conanek 20 minutu baino gehiago irauten ditu :embarrassedd Eta bestean GTrekin pasa zitzaidana gertatzen bada... 18:20an hasten zela markatzen zuen, ez nintzen fidatu eta 18:00-18:55 jarri nuen, eta openinga hasita harrapatu zuen :embarrassedd (en parte, ETBren errua)

Nirekin ez zaitezte fidatu. Ahal dudanean beti jarriko dut, baina asko jota ordubeteko tarteak jar ditzaket (espazio falta). Arsenicum, komentatu zenidan orduz aldatzen bada programa, automatikoki aldatzen dizula dvdak grabazioaren ordua. Ahal baduzu ibili adi.

Aju

Beno, atzo grabatu nuen, eta ya ripeatuta dago. Annette, Galder, Jokin, Itzi eta Lorenaren pertsonaien castinga da, eta zorionez ematen du lehenengo "kapitulua" zela, oraindik beste 2 edo geratzen dira. Kuriosoa da, beste serie batzutan agertu den jendea ere badago. Asteburuan jarriko dut.

Arsenicum


Uste dot Hasiberriak Habian, kasting-ari buruzko dokumental bat zala. Eta Hasiberriak ba seriea.


Grabazioei buruz... nik Jaun Ta Jabe grabatzeko 1:00tik 5:00tara ibili naz grabetan. Ezpabere ezinezkoa da etbkoakaz.
Geuk egin ezean, gureak egin dau.