Me corro, Dragon Queeeeeeeeeeest

Sortzailea Aju, 2008ko Maiatzaren 20a, 13:15:49

« Aurrekoa - Hurrengoa »

0 erabiltzaile guztira eta 1 Bisitari erabiltzaile gai hau ikusten ari dira.

Aju

"Despu?s de meses de rumores, finalmente Planeta de Agostini ha confirmado que reeditar? Dragon Quest, uno de los t?tulos m?s demandados por los aficionados.

Seg?n comenta la editorial, ser? una novedad para el Sal?n del Manga de Barcelona, en oto?o.

Dragon Quest cuenta con 37 vol?menes, y una reedici?n en formato bunko, que ser? la que presumiblemente edite Planeta, de 22 tomos. Este t?tulo ya fue publicado en nuestro pa?s con el nombre de Las Aventuras de Fly tambi?n por Planeta en formato comic-book editando 50 n?meros que correspond?an a los 13 primeros vol?menes de la edici?n japonesa."

Mision Tokyon idatzitako berria.

Azkenean!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dios, niretzako mangarik onena da!!!!!!!!!!

Izen horrekin ezagutzen ez dutenentzat, ETBk animea eman zuen, "Flyren abenturak" izenarekin. Serieak 46 atal izan zituen eta momenturik onenean utzi zuten (Sailor Moonerako diru gehiago izateko :cryy).

Seriearen hasiera nahiko infantiloidea zen, baina beharrezkoa zen, Dragon Questen munduan ondo anbientatua izateko, eta pixkat jarraitu beharrean (serieari zatirik onena zetorrenean), kendu egin zuten.

Hemen duela urteak atera zen manga, lehengo comic-book formatuan (Dragon Ball serie amarilla, roja, azul... formatuan), eta 13. tomoan utxi zuten. Mexikon editatzen hasi ziren eta lehen 16an inportatuta nituen, ba?a hau aterata..... Joder, 3 edizio desberdinetan izango ditut lehen tomoak.


Joder, hau poza! Nik 11. tomotik aurrera aukera bat ematea gomendatzen dizuet.

PD: A todo esto, i?ork ezagutzen du bere garaian seriea grabatu zuen norbait??? Bestela aber reedizioaren kontu honekin berriro ematen duten...

jonnydbz

Nire klaseko baten lagun batek grabatu zituen, baina VHS horiek galduta daude...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa

Aju

Jonny, gaur 10 urteko bizitza galduarazi didazu kolpe baten... :cryy :cryy

Lasaaaaaaaaaai :xD :xD Baina disgustua hor dago. Kriston pena. Ezin du badaezpada berriro begiratu? Ez da ezer galtzen, eta nire 10 urteak errekupera daitezke

jonnydbz

Zer uste duzu, ez niola plastada eman nire klasekoari bila zitzan?? :xD Begiratu zuen eta ez zegoen bideorik, pena bat da benetan...
Euskal-Encodings aurrera jarraitzerik nahi? Web orriaren gastuetarako diru bilketa